26

146 9 2
                                    

Rachidy
Ik kwam thuis van werk, ging douchen trok een short en een hemd aan. Ik appte Kamal snel, en ging liggen. Ik viel snel in slaap.

Ik schrok wakker van een droom, ik pakte mijn telefoon en keek hoe laat het was. Het is pas 12 uur ik kan nog even door slapen, maar mijn slaap kwam maar niet. Ik besloot om dan maar op appjes te reageren. Ik zag dat Nousha mij had gebeld. Ik appte haar, geen zin om te bellen.
Ik doe vrij weinig met mijn telefoon, alleen mijn wekkers staan een en heel soms dat mijn geluid aan staat.
Rach: Hee zina, je had me gebeld
Noush: Hee schat, klopt hoe is het in Nederland.
Rach; Jaa gaat wel druk druk met werken weer, volgende week weer naar school.
Noush: aaaauwh schatje toch, ik heb wat voor je gekocht hier in Dubai. Maar ik weet niet of het de juiste maat is in Nederland.
Rach: ik stuur je een label met mijn maat.
Ik maakte een foto van een van mijn shirt, broek en schoen. Ze heeft niet gezegd wat het is, dus stuur gewoon alles op. Ze is gewoon 3 weken naar Dubai, heerlijk weg van hier.
Noush: Dankje lieverd, wat doe dan?
Rach: ik ben net wakker, maar nu ik je toch spreek moet je veel vertellen.
Noush: kom maar op, Ahmed is toch even weg.
Rach: oke daar komt het dan.
Ik vertelde haar het verhaal van het restaurant tot aan vanmorgen met zijn ouders via voicememo.
Noush: omg ze willen jouw gewoon als hun schoondochter hoe prachtig is dat.
Ik moest er om lachen.
Rach: Hahahaha kutje, ik ga even koken ik spreek dan morgen. Geniet voor mij op je huwelijksreis hbiba😘.
Noush: is goed zina, zal ik zeker doen spreek je morgen loveyouuu😘.
Rach: loveyouuu😘

Ik wilde net weg lopen toen mijn telefoon begon te trillen. Ik zag op het scherm dat het Kamal was, hij had zich zelf opgeslagen als hubbie. Ik moest er om lachen, ik nam op en groeten hem.
Rach: Hee Kamal, goeie middag.
Kamal: Hee zina, lekker geslapen ?
Rach: kan altijd beter maar heb goed kunnen slapen, en jij?
Kamal: ik heb ook wel goed geslapen alhamdoulillah , heb liever mijn eigen bed dan deze automaat bed.
Rach: hahaha nog 2 nachten dan mag je gaan.
Kamal: als jij die 2 nachten werk weet ik zeker dat ik een goeie nachtrust gaat krijgen.
Rach: Hmm toevallig zie ik op mijn rooster staan dat ik nog 2 nachtdiensten heb, dus dat komt goed☺️.
Kamal: gelukkig maar, ik mis je aanraking nu al. Ik heb er over gedroomd.
Rach: je brengt mij in verlegenheid, ik ga je niet meer aanraken nu je dit heb gezegd😏.
Kamal: dat zullen we nog wel een zien😌.
Rach: hahaha is goed, maar ik ga hangen. Ik ga even koken en schoonmaken.
Kamal: neem je telefoon mee dan?
Rach: ik weet niet, ik zit er nooit achter. Heel toevallig hoorde ik het trillen anders had je pech gehad tot vanavond.
Kamal: hmmmm, wat ga je koken ziekenhuis eten is niet te vreten .
Rach: ik weet niet denk dat ik gewoon wat ga bestellen , omdat ik ook nog ga schoonmaken.
Kamal: hoe laat begin je dan met werken?
Rach: we begonnen om 23:00 uur tot 08:00 uur. Hoezo ?
Kamal: ik heb best wel zin ik vapiano.
Rach: hahaga is goed, ik ben 21 uur bij jouw met vapiano. App mij wat je wilt hebben
Kamal: is goed, tot straks zina 😘.
Rach: doeii Kamal. En ik hing op.

Ik liep naar beneden en zag mijn zusje, moeder en Anna zitten op de bank. Ik liep naar ze toe en gaf mijn moeder, zusje en Anna een kus op hun wang.
Gesprek is in het Portugees
Marr: Hee filha, heb je lekker geslapen ?
Lizz: Hee zus, eindelijk wakker?
Rach: jaaa schatje ik ben nog steeds slaperig. Het waren gekke werkdagen 2 dagen. Lizz en Anna  ik heb je toch verteld over det jonge.
Lizz: Jaa wat is er gebeurd.
Rach: nou luister en maa jij ook. Ik vertelde wat er was gebeurt vanaf dat ik hen tegen kwam in Hoogvliet supermarkt tot dat ik hem heb geholpen in het ziekenhuis en hoe hij mij noemde en zijn ouders mij aanspraken.
Marr: dit vertel je mij nu pas filha?
Rach: sorry mae, maar dit moet je niet gelijk weten.
Marr: maar zijn ouders,, hmmm. ik denk dat ik vanavond even naar jouw kant kom. Ik heb toevallig nachtdienst.
Rach: zo gezellig, gaan we dan samen ik moet 8 uur weg.
Marr: waarom zo vroeg, je begint pas 23 uur
Rach: heb met hem afgesproken😊.
Marr: dan ga ik zeker mee. Trouwens we hebben al schoon gemaakt, je moet alleen je eigen kamer doen en je was.
Rach: Okee ma. Ik stond op en liep naar de keuken, pakte brood en Nutella. Smeerde mijn boterhammen en wilde ook nog tosti en maakte snel een tosti.
Ik at me boterhammen op en Anna kwam de keuken binnen lopen.
Anna: Hee je wilde mij spreken?
Rach: Jaa klopt, ik heb een baan voor je en je begint morgen 😏😏😏.
Anna: Omg, je bent de geweldigste schoonzusje ever!!!! Ik wilde jouw vragen om te kijken voor een baan, maar dat heb je al gedaan. Ik ben zo blij met jouw ik zweer het Omg.
Anna begon te huilen, ik liep naar haar toe en omhelsde haar.
Rach: stop met huilen hoor, ik doe dit voor jouw en niet voor mezelf. Nu kan je normaal genieten van je leven zonder dat stomme uitkering.
Anna: Hahahah hoe kan ik jouw ooit bedanken Rach ,echt ik moet iets terug doen.
Rach: door nu daar te verschijnen en vragen om sheldon.
Anna: dat ga ik nu gelijk doen.
Ze liep naar de huiskamer en groeten mijn moeder en Lizzy, ze gaf mij nog snel een kus en liep ons huis uit.
Ik liep naar mijn slaapkamer en begin schoon te maken, onder me bed stofzuigeren en alle kleren netjes opvouwen. Mijn kleding mand nam ik mee naar washok en zette het daar neer.
Het is al 7 uur. Ik heb echt uit gebreid opgeruimd, nu ga ik douchen en klaar maken.
Rach: MAMA BEN JE AL KLAAR.
Marr: Jaa schat ik wacht op jouw.
Rach: OKÉ
Ik stap de douche in, ik was mijn haar en scheer mezelf. Na 30 min stap ik uit de douche en loop naar mijn kamer. Ik trek een blauwe boyfriend jeans met scheuren aan  met daar boven een grijze shirt van kenzo, en dan mijn witte Adidas schoen. Ik kam mijn haar uit en doe het in een staart. Mijn moeder hoort mij naar beneden komen, ze staat op geeft me zusje een kusje.
Rach: kom je mee naar vapi?
Lizz: nee man heb ik gisteren al gegeten.
Rach: Okee, bel me als er wat is, ik ga Leo bellen en zeggen dat jij allen thuis ben.
Lizz: is goed, ik kan hem zelf ook bellen hoor.
Rach: niet zo bijdehand he giraf.
Ik geef haar nog een kus en loop naar de garage. Me moeder wacht al bij de auto, ik haal het van het slot en we stappen in. Ik start de auto en rijd richting vapiano. Ik zet muziek op, MHD - afro trap part 4, we zingen mee mijn ma ken het tekst helemaal uit haar hoofd. Daar aangekomen parkeer ik mijn auto en lopen we richting vapiano. Als we binnen komen krijgen we een kaart en lopen we en bestellen ons eten, voor het eerst dat ik gelijk werd geholpen rond deze tijd 20:15 uur. Ik bestel wat Kamal wilt, me moeder besteld ook en ik doe het laatste.
Rach: mevrouw, ik wil het graag mee nemen alle 3.
Ze knikt en gaat verder met onze bestelling. Ze is klaar ze zet het in bakjes en geeft het aan. Ik loop alvast naar de kassa en betaal de maaltijd. Als we naar buiten lopen, lopen we snel naar ah om drinken te kopen. Mijn moeder en ik zijn gezellig aan het lachen, we praten over de raarste dingen die we tegen zijn gekomen op de werkvloer. Mijn moeder werkt in het zelfde ziekenhuis, maar dan bij de huisartsenpost. We kopen pakken drinken en nog wat snoep, toetjes en chips. We gaan samen pauzeren als het mogelijk is, het kan opeens hectisch worden.
Als we alles hebben betaald lopen we terug naar de auto. Ik haal het van de slot en we stappen in, ik start de auto en we rijden richting het ziekenhuis. We lopen nu gewoon via de hoofdingang naar binnen, we komen collega's tegen we groeten hun maar blijven door lopen. We komen aan op de 4de verdieping en we lachen zo hard dat er iemand naar ons toe komt.
Broeder: Goeieavond de bezoek uur is al voorbij, u kunt morgen weer terug komen.
Rach: Goeieavond Vendi, we komen mijn patiënt even bezoeken.
Vendi: Omg Rach ik herkenden niet, ga maar door. Zie ik je straks bij de overdracht?
Rach: Jaa natuurlijk tot straks.
En we lopen door. Als ik aan klop en naar binnen loop zie ik iemand staan.

-------
Wie zal die gene zijn hmmmmm🤔🤔🤔.
Morgen middag nog een plaatsen???? Laat me maar weten 😘..
Ik sta op 144 in romantiek en heb gewoon 1k lezers💃💃😍❤️ ( volgens mij is dat gewoon 1000 lezers 😂😂😂, mij kenende denkt dat het echt 1k is😫😴)
Voor nu heb ik 1605 woorden getypt, ik kon niet stoppen met schrijven 😂😂
sorryyyyy☺️☺️☺️

LEES DEZE DAME HAAR BOEK Ikhlaasmo "IK KAN NIET MEER" GEWELDIGE BOEK KAN NIET WACHTEN OP DE VOLGENDE DEEL🤗❤️

Xx Marr

HEM wil ik Aan mijn ZIJ.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu