Rachidy
3 maanden later!!
Het gaat goed tussen mij en Kamal, we hebben geen problemen meer met niemand. (Dat denk jij lieve schat!)
Ik wordt nog steeds gevolg door beveiligers ik vind het niet eens erg ook, voel me hier door veilig en zo ben ik minder boos. Ik heb ook al mijn 3 wedstrijd met boksen gehad, was zo een opluchting om dat te doen.Kamal is ondertussen geslaagd voor zijn opleiding, hij wilt binnen nu en 1 maand mijn hand komen vragen.
Ik heb ook mij familie van vaders kant gesproken, ze hebben het uitgelegd. Ik ben niet close met hun omdat mijn vader zich zelf niet kan verdedigen. 1 ding weet ik zeker de band van vroeger is niet meer het zelfde als toen, en dat geld ook voor me broer zussen en moeder.
De zomer vakantie is nu, we zijn nu voor 3 weken in Portugal. En daarna gaan we nog 1 week naar Marokko, ik kon niet langer vrij krijgen van werk dus ben al blij met mijn 4 weken. Nousha en haar familie/schoonfamilie zijn daar al en Kamal en zijn familie ook.
Youssra en Fouad gaan in Marokko trouwen, haar moeder heeft de chomo verslagen die is sterk genoeg om te gaan vliegen. Yassine (vader van Kamal) heeft gezorgd dat er een zuster in Marokko is om haar gelijk te kunnen behandelen als er iets is.
2 weken en 3 dagen later
Overmorgen gaan we naar Marokko, ik ga de familie van Kamal leren kennen en zijn opa en oma. Ik vind het best wel spannend maar goed we gaan ervoor!!!!
2dagen later aangekomen in Marokko
We zitten nu in een hotel (mijn moeder Leo & Anna Lizzy Lea en haar verloofde). Morgen os de bruiloft van Fouad, ik heb al een leuke jurk die ik ga dragen.
Vandaag heb ik ook met Kamal afgesproken, vind het spannend hoe mensen hier op ons gaan reageren. Waar we naar toe gaan weet ik niet eens maar dat komt wel goed.
Ik ging douchen en kleden me aan, mijn haar had ik gevlochten dus deed mijn nep haar in een hoge knot.
(Hieronder haar dress)20 minuten later.
Kamal belde mij en zij dat hij beneden staat voor het hotel, ik stond op en liep naar mijn moeder en gaf haar een kus. Ik liep onze hotel kamer uit, ik deel mijn kamer met me moeder en zusje. Me moeder wilde niet alleen slapen, dus hebben we het zo opgelost.
Beneden aangekomen werdt ik van alle kanten bekeken en gefloten, ielggg wat had ik zulke mannen/jongens.
Kamal stond buiten te wachten, hij stond met een voet op de band en de andere op de grond, hij had een korte broek aan en een witte T-shirt aan en witte zanotti's schoenen aan. Hij zag er zo mooi uit, ik heb hem zo erg gemist de laatste weken. Ook al spraken we wel via whatsapp of FaceTime, ik wil hem het liefst nu bespringen en hem dood verwennen en iedereen laten zien dat hij van mij is en altijd van mij blijft, shit man mijn eigen gedachtes sleuren mijn in ellende vieze shatan, blijf uit mijn gedachtes!!!!Ik liep naar hem toe en hij keek opdat moment op, hij glimlachte naar mij en nam me in een knuffel, hij knuffelde mij dood en ik hem ook. Hij gaf me zelfs een kus op me lip ik ben zo blij hem te zien, heb hem echt gemist.
K: Hee zina, alles goed
R: gaat goed, met jouw???
K: gaat goed lieverd, heb je zo erg mist he
R: ik jouw ook.
Ik gAf hem nog een kus op zijn wang en stapte in, hij starte de auto en reed weg.
We kwamen aan in een grote hal, hij gaf mij een kus op mijn wang, op dit moment ben ik echt gelukkig, gelukkiger dan ooit.
(foto hieronder zijn ze samen)We lopen door en ik zie buiten Squad's staan, ik keek Kamal met een glimlach aan. We gaan over de Sahara met de Squads, in leek wel een kleine kind zo blij was ik.
Na een gezellige middag en een stukje van de avond gaan we nog ergens eten, we gaan naar een restaurant genaamd Dar Anika Kitchen. Na eerlijk gegeten hebben gaan we nog een wandeling maken op de strand, we liepen hand in hand en in de verte zagen we een chick en ze kwam mij bekend voor. Toen ze dichterbij kwam zag ik dat het Salma was, ik was gelijk geïrriteerd we waren bijna 5 maanden van deze chick af. Ze blijf weer terug komen als het goed gaat!! We negeerde haar en liepen terug naar de auto, we zagen paar jongens bij onze auto staan. Het gaf mij geen goed gevoel, Kamal vroeg of we de taxi gaan pakken ik zij dat dat het beste is ik vertrouw heel die shit niet. We liepen nog een stukje door en namen een taxi, we reden naar mijn hotel we liepen naar binnen. We groeten mijn moeder broers en zussen (dus ook zwager (dus de vriend van mijn zus) en schoonzus (vriendin van mijn broer)). Ik vertelde wat er was gebeurt bij de strand, mijn ma zij tegen ons dat we moeten bidden en aan de here om hulp moeten vragen. We knikte en praten gezellig mee met de rest.
Om 23:09 uur besluit Kamal om naar huis gegaan, mijn broer zeg dat hij hem gaat brengen. Ik gaf Kamal snel een kus op zijn wang, ik liep naar mijn kast en pakte lingerie douche spullen en pyjama. Ik ging douchen en daarna naar bed, ik pakte mijn telefoon en zag dat ik een bericht had van een onbekende nummer. Ik opende de bericht en zag een foto van Kamal in bed naakt, met de tekst is hij wel te vertrouwen meid??
Ik maakte een screenshot en stuurde het in de groepsgesprek, Samira zij dat ik er geen aandacht aan moet geven en het beste mijn nummer gelijk veranderd voor dat het erger gaat worden. Ik nam haar advies en belde gelijk naar mijn provider om mijn nummer te veranderen, ik kreeg te horen dat het binnen 24 uur veranderd is.Kamal appte mij apart en zij dat hij van mij houd en dat hij mij nooit zou teleurstellen en zo iets stoms zou doen, ik appte hem terug en zij dat ik hem altijd zou geloven en dat ik van hem hou. Ik wenste hem nog welterusten en legde mijn telefoon weg, ik viel al gauw in slaap.
----
Blijf stemmen en promoot mij🤗😘Xx Marr
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋