47

118 12 5
                                    

Kamal

Het was heel erg gezellig bij mijn zus, Nasser is heel erg blij voor mij. Na alles wat er gebeurt is met Selma, zijn ze kieskeurig geworden en dat waren ze nooit.

Ik vraag me nog steeds af wat Selma wilt, ze kan toch niet zo snel zijn veranderen. Ik dacht wel zeker aan 1 maand, maar niet in 5 dagen dat kan niet eens de grootste hoer doen. Vergiffenis vragen en verdiepen in het geloof.

Ik vertelde mijn zus wat er vandaag en de afgelopen dagen allemaal is gebeurt, me zus die schrok er wel van. Ze zij dat we er geen aandacht moeten geven, en dit ons juist de kracht geeft om voor elkaar te zijn.

Sa: maar eh, wij willen jullie wat vertellen
K: vertel?
Mijn zus keek Nasser aan met een glimlach en keek ons weer aan.
S: nou wij zijn zwanger
R: Omg zo leuk, Hoelang ben je en weet je al wat het wordt
S: hahaha ik ben al 4 maanden en we krijgen een tweeling.
Ze hielt Nasser zijn hand vast en had een glimlach
K: ben echt blij voor jullie
S: ik wilde het aan jullie vertellen, om jullie te laten zien van wat er ook gebeurt jullie beiden sterk in de schoenen moeten blijven staan!!!
R: dankjewelll dit waardeer ik echt, wat wordt het nou???
S: dat zeggen we nog niet, dat blijft een verrassing...... maar ik wil wel een babyshower!
R: dat ga ik regelen met Youssra, wanneer ga je het aan hun vertellen ?
S: morgen gaan we naar mijn ouders, kom ook dan gaan we met alle vrouwen koken. En dan ga ik het vertellen.
K: ooo kan niet heb al plannen met Rach
R: hmmm neeeee ik wil gezellig met de rouwen koken!
K: alleen voor jouw! Anders had ik het niet toe gestaan.
S: Nasser kijk hoe schattig hun bij elkaar zijn.
N: dit waren wij niet eens, en besef wij waren echt verliefd op elkaar. Nu ook hoor dan niet van.
S: dat is waar, maar wij waren cuttier😏😏
N: Jaa Duh, kijk ons dan de mooiste koppel van het hele wereld.
K: Nope dat zijn wij bro, wij zijn duo pennoti
N: nooit knapper dan ons man☺️🤗
R: jullie zijn niet goed Hahahaha
S: maar serieus.. Als er problemen zijn los het altijd samen op, niet iedereen hoeft het te weten! Om advies vragen mag altijd, maar vertrouw geen vreemde in jullie relatie. Die komen alleen om alles kapot te maken voor een koppel die altijd sterk in hun schoenen staan.

Rach en ik keken elkaar aan, Rach kreeg tranen in haar ogen en stond op. Ze liep naar de tuin, ik wilde opstaan maar me zus hielt mij tegen.

----
Pp Samira
Ik stond op en liep achter Rachidy aan, ik weet niet hoe ze zich voelt maar ik zal der helpen en steunen net als ik mijn eigen zusje zou hebben geholpen als ze in zo een situatie zit. Iedereen die tegen jullie is, iedereen die jullie afkeurt door jullie relatie en cultuur.

Ik snap niet waarom mensen oordelen.
Ze mag geen dag betreuren van het leven. De goede dagen geven je geluk, slechte dagen geven je ervaring, beide dagen zijn bijzonder voor het leven. Ga gewoon door geluk houd je lieflijk. Beproevingen maken je sterk, verdriet houdt je menselijk. Mislukkelingen houd je nederig. Succes maakt je branderig. Maar alleen ALLAH SWT houd je staande. ( thnx mocrogirllxx  voor deze wijzen woorden!!!! LEES HAAR BOEK MENSEN IS HET ZEKER WAARD EN ZIT VOL MET WIJZEN WOORDEN!!!!!!! )

Ik zag haar huilend op een tuinstoel zitten, ik liep naar haar toe en gaf haar een knuffel.
S: vertel het me zina, wat zit je dwars ?
R: alles en iedereen misgunt ons de liefde, ik heb me tot nu toe altijd sterk gehouden maar ik weet niet voor hoe lang ik dit ga volhouden.
Dit zij ze snikkend, ik keek haar met een verdrietige gezicht aan. Ik nam haar weer in een knuffel en liet haar uithuilen, ik heb het zo met ze te doen! Ze houden van elkaar, allen maar haters willen alles verpesten.
Na 10 min is Rach uitgehuild, zonder wat te zeggen lopen we naar binnen. Ze gaat naast Kamal zitten en geeft hem een knuffel, hij druk een kus op haar voorhoofd en fluistert dingen in haar hoor. Ik zie dat ze knikt, ze glimlacht weer ze kijkt mij ook aan.
R: Samira zullen we gaan koken ?
S: zeg ik wollah hij heeft gezegd dat hij honger heeft🤣🤣🤣
R: Hahahah niet direct maar zo komt het wel over.
S: hahaha yallah kom we gaan, laat die jongens lekker FIFA spelen😩😒
R: is goed hbiba.

-----
Olla lezers,
Ik snap niet dat ik zoveel lezers heb en gewoon geen stemmen heb... Doe ik iets verkeerd dat jullie niet stemmen?????
Maar goed ik schrijf lekker door.

2.2K lezers en ik sta op 115 in romantiek.
Vergeet niet te stemmen mensen, ook voor jullie STILLE LEZERS!!!!!!!!!!
En laat iedereen weten van mijn boek.

Ik wil jullie nog een klein dingetje mee delen, lees het goed en vergeet niet stem stem stemmm!!!!!

""Alles wat er gebeurt in het leven heeft een doel, nee niet zomaar een doel. Hij die over ons waak beschermt ons, die beproeft ons en die heeft alles al voor ons gepland. Kijk elke dag met de dag hoe het leven gaat, wees dankbaar met de dag dat je leeft. Morgen is niks belooft, dus leef vandaag, vergeef de mensen die je pijn hebben gedaan want hij die over ons waakt hij vergeeft jouw ook voor jouw zondes die je heb gemaakt. Keer je rug nooit naar hem toe, wees blij dat hij over je waak. Hij is je beste vriend als je alleen ben, ongelukkig ben, onzeker ben en alle andere dingen.
LEEF EN LAAT LEVEN, LEEF ELKE DAG, WANNEER JE WAKKER WORDT BID, BID ELKE DAG EN ELKE KEER WANNEER JE DE KANS KRIJGT OM TE BIDDEN.

HEEL VEEL LEES PLEZIER ❤️
Xx Marr 😘🤗

HEM wil ik Aan mijn ZIJ.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu