7

171 17 0
                                    

Nousha gaat zitten en alle vrouwen zijn aan het joelen. Buiten hoor je mannen zingen en komt er een groep vrouwen naar binnen, dit zijn vast de familie van Ahmed (vrouwen). Ahmed loopt samen met een oudere vrouw en een jonge meid, ze lopen naar Nousha toe. Hij gaat voor Nousha staanben geeft haar een kus op haar voorhoofd, lachend en verliefd kijken ze naar elkaar. Ik ben zo blij voor haar, haar moeder Sara komt naast mij staan en heeft tranen in haar ogen en zeg tegen mij ; Sara: ik ben zo blij voor mijn dochter, nu nog mijn andere dochter en kijk mij lachend aan. Ik geef haar een kus en zeg mijn beurt komt zeker nog mama.

Na dat we naar verschillende parken zijn geweest, gaan we naar de zaal in rotterdam zuid (Diamond Plaza). Ik zit in mijn auto en mijn broer zit achter het stuur, mijn broer rijdt als een gek in mijn baby ik waarschuw hem en  zeg nog duidelijk jouw laat ik nooit meer in mijn baby rijden. (Omslag mijn auto maar dan andere kleur donker grijs)
Aangekomen bij de zaal ga ik naar de kleedkamer om Nousha haar make-up bij te werken. Als dat is gebeurt ga ik weer naar beneden bij haar nichten zitten. We waren aan het praten toen opeens iedereen op stond, de bruid en bruidegom kwamen weer de zaal binnenlopen. Nousha had een mooie paarse kleed aan en haar make-up was onfleek😏👌🏾.. We begonnen weer met joelen en we gingen midden van de zaal staan om mee te dansen met hun (bruid&bruidegom). Ik was zo gezellig aan het dansen toen ik voelde dat er iemand naar mij bleef kijken, ik keek naar achteren en zag geen bekende of iemand richting mij kijken. Ik vond het maar vreemd en ging terug naar mijn plek waar ik zat, Sara (moeder van Nousha) kwam naar mij toe gelopen en trok mij mee naar de dansvloer. Iedereen was aan het dansen en lachen tot dat Nousha weer naar boven ging en mij mee trok. Ik heb haar make-up weer bij gewerkt en dit keer deed ze een witte trouwjurk aan, dit was ook de laatste jurk die ze aan deed voor vandaag. We gingen naar beneden, ze kreeg dadels om te eten en melk om te drinken. Na dat ze daarmee klaar waren, gingen ze de taart snijden. Ik had hele boel snaps gemaakt en naar haar gestuurd, er werd van alle kanten foto's van hun gemaakt. Ze trok mij naar haar toe en we maakte eerst samen een foto daarna met Ahmed en daarna nog paar met haar ouders, broer en mijn broer erbij.

Ik had een witte kleed aan met allerlei diamantjes erop. Ik haat hakken maar speciaal voor Nousha had ik hakken gehaald, die ik morgen gewoon weer in de kast gaan staan. Mijn haar was nog steeds styl en daar was ik blij mee, normaal zou het nu al gaan pluizen😒.

Ik kreeg weer het gevoel dat ik werdt bekeken, ik draaide me om en zag dat jongen staan van de supermarkt. Ik kreeg het warm en draaide terug naar Nousha ik zij in haar oor dat ik even naar de wc ga, ze knikte en ging verder met waar ze mee bezig was. Ik liep naar de wc en opeens werdt ik tegen gehouden, ik draaide boos om en wilde al een vuistslag geven maar zag mijn broer staan. Leo: waar ga je naar toe
Rach: naar de wc mag dat niet ofzo
Leo: tuurlijk wel, maar voel je niet dat je wordt bekeken van alle kanten.
Rach: en dat moet mij boeien nee toch,, ik wil heel graag naar de wc wil mee lopen of laat je me los.
Hij keek me aan liet me los en ik liep weg. Ik liep verder naar de wc en deed me ding, het duurde wat langer door de jurk die ik aan had😒😩. Na 10 minuten liep ik naar buiten en ik kwam weer tegen een stevige borstkas aan en viel bijna om. Ik werd dit keer wel tegen gehouden door 2 stevige handen, ik keek op en zag die jongen staan. Ik kreeg het warm en stond gelijk recht op en zij bedankt en wilde weg lopen. Hij hielt mij tegen en vroeg het wel gaat:
Jonge: gaat het goed met.
Rach: Jaa dankjewel voor het vragen en met jouw.
Jonge: het gaat goed nu ik je heb gered van een val wel. En we begonnen te lachen, ik gaf hem uit eindelijk en hand en ging me zelf voorstellen.
Rach: ik ben Rachidy bestevriendin van Nousha en jij bent.
Jonge: ik ben Kamal een kennis van Ahmed.
Rach: leuk je te leren kennen, maar ik ga weer voor dat ze een reddingsteam gaan opsturen en begon te lachen.
Kamal: Hahahaha is goed, vergeet niet ik zal altijd een reddingsteam klaar staan voor jouw.
Rach: ik kreeg het nog warme, keek naar beneden en zij dankjewel en liep gelijk weg.
Aangekomen in de zaal liep ik gelijk naar Nousha en vertelde wat er vanmorgen en net is gebeurt.
Nousha: OMG meen je dit gewoon 2 keer vandaag.
Rach: Jaa girll en hij keek mij steeds aan, niet gelijk kijken maar hij staat bij de deur opening.
Nousha: Okee ik ga me nu opdraaien en kijken. Ze draaide zich om en zag hem, ik voelde het want ze kneep heel hard in mijn hand dat ik pijn en het bijna uitschreeuwde van de pijn.
Nousha: OMG die jonge met bruine haren blauwe/groene ogen? Ik keek haar aan en knikte, ze begon te springen als een gek en zij dat het goed ga komen maar moet afwachten. Ik knikte en ging naast haar moeder zitten, we waren aan het praten tot dat Nousha en Ahmed weg gingen. Iedereen was aan het joelen en strooide rijst naar hun. Ze stapte de auto in en reden weg, ik ging naar binnen om te helpen met opruimen en me spullen te pakken, maar haar moeder weigerde.
Sara: je hebt vandaag genoeg geholpen schat, ga maar lekker naar huis en kom morgen even langs.
Rach: is goed mama tot morgen en slaap lekker en gaf haar 4 kusjes op haar wang en belde me broer op.
Leo: boa noite ( goedenavond)
Rach: Hee broer, waar ben je? ik ben klaar.
Leo: ik kom eraan even de auto halen dan.
Rach: is goed bel me als je met de auto hier voor sta ik wacht buiten.
Leo: is goed tot zo.
En hing op

HEM wil ik Aan mijn ZIJ.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu