Rachidy
Vandaag is het een officiële schooldag but ik ga niet voor een keer, want vandaag is me zusje jarig en ik moet nog de laatste dingetjes regelen met me nicht Adje.
Ik sta op en ruim mijn kamer snel op daarna pak ik mijn trainingspak en lingerieset, ik loop naar de douche en draai de kraan open. Ik zet snel nog een liedje van Lil Durk- my beyonce (omslag). Ik stap onder de douche en zing zachtjes mee, ik denk aan Kamal. Hij heeft sinds gisteren avond niks meer laten horen, maar goed ik zie hem straks toch.
Na dat ik klaar ben stap ik de douche uit pak een handdoek en dan loop ik mijn kamer in. Ik droog me af en smeer me daarna met vaseline, ik trek me lingerie aan en daarna mijn trainingspak.
Ik bel me nicht Adje op en vraag of ze al ready is, ze zegt dat ze ready is en dat ik naar haar moet komen. Ik pak mijn Adidas tas en stop al mijn spullen erin, ik pak mijn bossleutels en pak nog gauw mijn witte Adidas. Ik loop naar beneden en zie dat me ma ontbijt maakt voor Lizzy
R: bon dia Mae (Goeiemorgen mama)
M: bon dia Filha (goeiemorge dochter)
Verhaal is vanaf hier in het Portugees !
R: alles goed ?
M: gaat goed me schat, ik ga voor Lizzy een lekkere ontbijt maken.
R: aaauwh en ikke dan?
M: als je 2 crossaintjes pak is het goed
R: dankjewe mama
M: graag gedaan lieverd! Haal jij die jurk van Lizzy ?
R: Jaa is goed, moet nog paar dingen halen wat Tio (oom) vroeg.
M: Okee wees Op tijd bij de zaal Okee?
R: JAAAAA MAMAAA
M: verhef je stem niet voor me he
R: sorry ma, love you
M: loveyouuu girll
R: Omg ma nooit meer doen😭😭😭😂
M: hahahaha ga nou maar, ik zie je straks filha.
R: tot straks ma.Ik pak snel een croissant en stop het in een boterhamzak, ik trek nog snel mijn schoenen aan. Ik loop naar de garage en stap mijn auto in, zet me spullen op de achterbank en start de auto. Ik zet nog eerst muziek op en rij dan de garage uit. Ik zing zachtjes mee met de muziek en rij richting Adje, daar aan gekomen toeter in en ze komt naar buiten. Ze groeten mij en ik reed weg.
A: Olla Prima (nicht)
R: Hee girll, hoe is het
A: goed goed, met jouw
R: gaat goed. Ik heb je toch verteld over Kamal die Marokkaanse jonge?
A: Yep, wat is gebeurd?
R: nou we hebben wat nu sinds 1 week ofzo, en we heb nu al veel gezeik.
A: met elkaar?? Want dat is echt niet goed hoor!
R: neee dat niet eens maar met andere, ze oordelen ons omdat ik geen moslima ben
Adje draaide dramatisch met haar ogen dat ik er van moest lachen.
A: luister dan, fuck die mensen brooo!!!! Het is jouw en Kamal en geen Rachidy Kamal en de rest van de wereld! Je moet sterk blijven want dit is nog niks, er komen genoeg hindernissen en er komen zeker genoeg hoeren om het te verpesten.
R: ik weet het en dat maakt mij onzeker, stel je voor hij zegt van ik wil niet meer omdat je geen moslima ben.
A: als hij van jouw houd dan zal hij voor jullie liefde strijden, zo niet mag hij op donderen maar dan ook meteen gezeik!
R: ik weet het en dat heb ik hem ook duidelijk gemaakt gisteren.
A: okeee dan, komt hij vanavond ook?
R: Jaa zijn hele gezin komt
A: mooi want dan fa ik even met hem praten, of je het wil of niet!
R: Hahah gek, maar we zijn er even de jurk van Lizz halen
A: OkeeWe stapte uit en gingen naar binnen.
Ik had ook een jurk voor haar gehaald maar me ma vond het te simpel ze wilde een geweldige prinsessen jurk, en me toetieee krijgt alles! Ze is niet verwend ofzo maar we willen haar alles bieden, omdat ze geen vader heeft die het voor haar kan doen!(Skot de hele voorbereiding)
Ik ben nu onderweg naar huis om de spullen weg te zetten en om te kleden. Ik breng is Adje weg en ga dan naar huis.
Thuis aangekomen leg ik de jurk op Lizzy de bed en leg ik de brief van me ma op de jurk. Me broer en Anna hebben de make-up gereageerd.
Ik ga snel douchen en trek dan me jurk aan.
(Haar kleding en hakken)
Als ik helemaal klaar ben, doe ik een beetje mascara op en zet ik een bordeaux lippenstift. Ik pak mijn zwarte open haken en trek dan mijn Adidas slippers aan.
Niet denken dat ik nu al haken ga aantrekken, is te pijnlijk ofzo 😒😒.Ik loop naar beneden met alle cadeaus die ik heb gekocht. Ik stap mijn auto in en rij naar de zaal.
Daar aangekomen stap ik uit en zie al veel mensen buiten staan, meesten zijn familie die komen helpen met het eten en de rest van de spullen.
Alle minderjarige krijgen een bandje om zodat ze geen alcohol kunnen krijgen en alle volwassenen krijgen 5 drankjes van alcohol. Dit hebben we gedaan zodat ze niet te dronken worden.
Als in binnen ben zie ik de moeder van Kamal aan staan, ze kom naar mijn toe gelopen. Ze heeft een mooi witte jurk aan met een gebroken witte hoofddoek. Ze is zo prachtig!!Fatima: bentii mashallah je ziet er mooi uit! Allen die slippers
R: hahaha gelti, ik heb mijn haken bij me. Ik kan niet met haken rijden, en ik vind haken sowieso niet fijn!
F: aaauwh ik wil straks een foto he
R: Komt goed gelti😘Ik ging kijken of alles in orde was.
Na 1 uur waren we met alles klaar, me zusje zou zo aankomen.(Skip het verjaardag!! Lees de vorige deel en STEM!)
Ik heb een hele gezellige avond gehad met Kamal, ik heb een mooie swarovki armband, ketting en oorbellen gekregen van hem. Ben der echt blij mee, mensen die mij kennen weten dat ik niet zo van dat soort dingen hou!
Na alles van me zusje hebben ingepakt, loop ik naar Kamal en zijn familie en zij ze allemaal gedag. Kamal liep met mij mee naar mijn auto.
K: rij voorzichtig zina😘
R: altijd houbii
Hij gaf me een kus op me lip en daarna op mijn voorhoofd. Ik kreeg het gewoon warm voor de zoveelste keer vandaag.
K: heeft iemand jouw al verteld dat je er beeldschoon uit ziet??
Ik keek hem aan knikte Jaa
K: weten ze ook dat je van mij ben?
Ik knikte neee
K: tong verloren schattebout??
R: hahaha nee ben een beetje verlegen
K: hahaha hoeft niet, stap in en morgen gaan we naar mijn familie jaaa
R: is goed, ik zie je morgen en voor straks welterusten
K: welterusten Miracle, moge de Engel jouw bewaken
R: het zelfde voor jouw teddybeerIk gaf hem een kus op zijn wang en stapte in, ik reed naar huis. Thuis aangekomen zette ik paar spullen weg en liep ik naar boven, ik ging snel douchen aankleden.
Ik keek naar de foto van mijn pa en zij
R: het is ons gelukt papa, ze is de gelukkigste meisje op aarde. Waak over haar en over ons, we zullen je nooit vergeten.
Ik gaf hem een kus (fotolijst) en ging onder de dekens liggen.
Binnen no time lag ik te slapen----
Ollaaaa lezers,Ik heb de afgelopen dagen veel volgers gekregen, en veel lezers die nu ook stemmen!
Maar alsnog zeg ik tegen iedereen en mijn stille lezers; STEM STEM STEM EN PLAATS EEN REACTIE!!Ik sta nu op 125 in Romantiek en heb 26K lezers💃💃💃....
Thnx yu lezers ❤️❤️.Xx Marr
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋