Fouad
Rach kwam naar binnen rennen en gooide haar telefoon
R: bel nu marjolene, zeg haar kamer 12 3 etage spoed!
Rach begon allerlei dingen te doen en ze stuurde ons de kamer uit, Youssra wilde niet en iemand kwam de kamer binnen lopen en keek Rach aan en hij vroeg of ze familie is met deze vrouw,
R: Jaa ze is familie en ik wil haar nog bij me hebben! Help of ga weg!
We werden naar buiten gestuurd en er kwamen nog meer artsen naar binnen.Na 1 uur waren ze nog steeds bezig, mijn moeder hielt Youssra vast en ze huilden. Kamal stond voor de kamerdeur en was aan de telefoon, waarschijnlijk was hij de paintball aan het afbellen.
Na 10 minuten kwam Rach naar buiten lopen, ze is gangster man. Me broertje heeft echt een goeie uitgekozen, ze draagt gewoon een joggingpak en toch helpt ze mensen.
Maar back to the story
R: het gaat goed met mevrouw, we hebben alleen 2 dingen!!
1: mevrouw haar ziekenhuis facturen zijn niet betaald dus we mogen haar niet eens verder helpen.
2: mevrouw heeft nu een spuit gekregen om even tot rust te komen, dit spuit werken 24 uur. Dus ze slaapt dan 1 dag, en morgen middag wordt ze wakker.
Y: Tarik hoe komt dat haar rekening niet zijn betaald?? Waar is baba?
T: hij is er vandoor met een andere vrouw, die hem soort van alles kan geven. Dit is al bijna 1 jaar, en ik ben mijn baan kwijt omdat yemma ziek werdt ik kon het niet betalen meer.
Hij begon te huilen en zakte door zijn knieën.
R: ik kan wel 1 ding doen, maar iedereen moet daar wel mee akkoord gaan.
Youssra: wat is er dan?
R: dat ik nu de rekening betaal, en dat we de nieuwste uitvinding op haar gaan uitproberen. Met 90% kans op slagen!
Youssra: neeeneeee dat sta ik niet toe, nee jij gaat het niet betalen!! Ik pak wel alle spaar geld van Anouar en van onze bruiloft, maar ik ga jouw niet laten betalen!
Fatima: bentiii wij betalen het wel, of we zetten allemaal geld bij elkaar om het te betalen. Maar er gaat niemand alleen betalen!!!
Yassine: klopt, hoeveel is de bedrag bentii
R: we zitten nu op € 9.785 en als we die nieuwe medicatie gaan gebruiken komen we op €10.670. Ik kan dat ook weg halen, en dat we dat niet betalen en dat ze de medicatie wel gaan uitproberen op haar.
Yas: kijk wat je voor ons kan doen, ik ga mij account nu bellen!
Ik keek op mijn internetbankieren ik zag dat ik genoeg geld had voor huis bruiloft en de rest van het geld heb ik bij de accountant van mijn ouders, dus geld komen we niet te kort de komende 10 jaar.
Fouad: nee ik betaal het nu meteen, yemma baba youss wollah ik betaal en ik wil niks horen. Ik wil mijn schoonmoeder bij de bruiloft hebben, en ik wil dat ze Anouar zit opgroeien. Ik heb genoeg voor de komende 10 jaar youss, maak je daar geen zorgen over. Ik ga ook mijn school afmaken of een normale baan te zoeken.
You: jij bent de beste houbii. Ik hou van jouw!
Ze gaf me een knuffel en een kus, ze dacht echt dat ze gaat mee betalen met de bruiloft dacht het niet he🙄🙄.
Foaud: ik ook van jouw zina, ik ga even met Rach mee ik kom zo terug!
Ik liep met Rach mee naar de administratie.
R: ik moet je eerlijk zegden, de bedrag is hoger dan dat ik zij. Ik heb al 5000 euro betalen, ik denk dat haar broer wel weet hoeveel. Maar in ga niks zeggen, ik hoef er niks voor terug ook. Ik ben al blij met al jullie steun en liefde
F: wij zijn ook blij met jouw Rach, vergeet dat niet we zullen jouw en Kamal altijd blijven steunen wat andere mensen ook denken!!
R: dankjeee. Hier is het ik loop mee naar binnen.Na betaling was ik wel even in shock, hoeveel maanden heeft hij niet betaald! Rach heeft mee betaald, dit ga ik wel tegen mij ouders zeggen maar niet nu en vandaag. Youssra appte mij dat we gewoon gaan paintballen, zij is al met Samira en Nasser naar huis om om te kleden. Ik ging nog naar me schoonmoeder en daar Tarik even spreken. Daar aangekomen liep ik direct naar binnen.
F: vertel mij hoe het kom dat het bedrag zo hoog is bijna 20.000 euro Tarik
T: na Youssra kon ik het niet meer, ik kon niet eten praten niks.. daarna ging me pa weg. Ik heb het geprobeerd maar het lukte niet meer, ik wil ook niet in de onderwereld. De uitkering was niet genoeg om rond te komen, maar ik moest wel door gaan voor yemma.
F: waarom heb je niet eerder contact gezocht, vergiffenis vragen is toegestaan. Maar geef is jezelf voor dat je een ander vergeef!!
Mijn schoonzusje en ik hebben de rekening betaald, we willen er niks voor terug. Alleen jouw steun en dat jeje zusje normaal behandeld, vergeef haar en zij zal jouw vergeven.
T: dankjewel, ik heb haar al vergeven, je heb een dappere schoonzusje
F: ik weet het, heeft ze vaak genoeg laten zien. Maar ik ga nu, bel mij als er wat is!
Ik gaf mijn nummer en liep naar Luna toe, ik gaf haar een kus op haar voorhoofd en liep weg. Ik belde Kamal en vroeg hoe laat we elkaar daar tegen komen, 15:15 uur moeten we daar zijn. Het is nu 14.13 uur nog een uur, ik bel Youssra op om te zeggen dat ik haar kom ophalen. Ik rij naar huis waar ze op mij wachten.
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋