Leo
Ik vind het moeilijk om mijn zusjes zo verliefd te zien. Ze groeien zo snel niet normaal, van Lea heb ik allang geaccepteerd maar nu ook nog mijn andere prinsesjes.
Weet je hoe moeilijk het is als enigste man te zijn en je kleine zusjes zien opgroeien en dat zonder vader, ik mag trots zijn dat ze het goed doen, dat ze hun doelen behalen en niet de slechte pad op zijn gegaan.
Ik wilde mijn vrouwtje ten huwelijk vragen, precies de dag dat Kamal Rachidy ten huwelijk vroeg. Ik was teleurgesteld maar hij kon het ook niet weten, maar ik ga het ip een speciale manier vragen dat komt goed.
Ik ga nu met Anna naar de stad, eindelijk tijd even met ons tweeën.
Bij de stad aangekomen was er een grote markt en en grote mal ernaast. We liepen haast alle winkels in, ik kocht voor mijn moeder zusjes nog een mooi ketting met mijn naam er op en voor Anna een armband met ons datum erop en nog een ketting met onze eerste letters erop.
Na dat gaan we nog schoenen kopen en kleren, Ik ben het zat ik sjouw met alles😰.
We lopen naar de auto zetten alles in de kofferbak, na dat gaan we lunchen. Anna wilde graag bij een steakhous, wat mijn liefde wilt kan ze van mij krijgen.
We lopen de restaurant binnen en lopen naar een lege plek achter in, we gaan zitten en wachten tot een over komt.
We waren gezellig aan het praten tot een ober kwam, hij gaf ons een menu en liep weg.
L: wat ga je nemen Amor ?
A: weet nog niet alles ziet er zo lekker uit.
L: neem gewoon alles wat je wilt nemen!!
A: okeeee.Ik sein naar de over, hij komt gelijk aangelopen. Hij neemt onze bestelling en gaat loopt door om onze bestelling door te geven. Anna staat even op en loopt naar de wc, ik sein weer naar de ober en komt weer naar mij toe. Ik vertel hem wat mijn plan is en vraag of het mogelijk is dat hij het kan doen, hij zeg dat het geen probleem is en loopt dan weg.
Anna komt terug lopen en gaat zitten, we zijn aan het praten over de toekomst. Zij wilt heel graag 3 kinderen en ik zij mij maak het niet uit zolang ik maar met jouw oud wordt vind ik het goed Amor!!
Onze eten komt eraan, Anna heeft letterlijk 5 borden Hahah, ik kijk haar met een glimlach aan.
Tijdens het eten komt er een ober naar ons toe lopen en zet nog water en drinken voor ons neer ik keek hem aan van we hebben geen drinken gevraagd, hij wees naar een tafel en daar zat mijn moeder en de rest, we lachten naar hun en eten verder.
Anna liet me af en toe wat proeven van haar maaltijd, het eten hier is echt lekker. Na dat we klaar waren gingen we een toetje bestellen, mijn verrassing komt met de toetje.
Na 5 minuten kwamen er 2 obers aanlopen, ze hadden een taart vast met sterretjes erop ( die kindervuurwerk die lichtjes geeft blabla )
Mijn moeder en de rest keken ons aan, mijn moeder kreeg tranen in haar ogen alsof ze wist wat er zou gebeuren.A: ik ben niet jarig bæ
L: ik weet het Amor maar ik wilde wat speciaals voor jouw doen.De obers zetten de taart op tafel en op dat moment waren die sterretjes ook klaar met branden, Anna keek op het taart en begin te schreeuwen iedereen keek ons aan, ik ging op mijn knieën en keek hij verliefd aan.
L: lieve Anna, mijn enigste Amor, mijn hart en mijn ziel. Wil jij jouw leven met mij delen voor eeuwig en altijd, wil jij de gene zijn die mij steunt als het even niet gaat en ik er tegen op zit. Amor wil jij mijn vrouw worden en voor eewig en altijd zeggen dat jij mijn vrouw ben tot we oud en grijs zijn en dat we samen lopen achter een rollator??
Ik dacht dat ze ging flauwvallen tot ze mij omhoog trok en ze zij
A: ik wil jouw als mijn man, ik wil met jouw trouwen oud en grijs worden en samen achter een rollator lopen. JAAAA IK WIL MET JOUW TROUWEN!!!
Ik gaf haar een knuffel en deed de ring om haar vinger, ik hoorden iedereen joelen, mijn moeder kwam als eerste naar mij toe en knuffelde mij en Anna tegellijk, daarna kwam de rest ik was blij dat het eindelijk is gebeurt nu is het heel snel trouwen.
(De ring)
Na dat iedereen ons had GEFELICTEERD gingen we genieten van onze chocolade taart, iedereen die in het restaurant zat kreeg ook nog een stukje.
Ik pakte haar hand vast en keek haar aan
L: ik hou van jouw Amor voor eeuwig en altijd
A: ik hou ook van jouw knapperd, dit was zo mooi, als we gaan trouwen wil ik dat je weer knielt en mijn trouwring om mijn vinder schuif.
L: ik doe alles wat jij wilt Amor alles, en als jij dat wil dat ik dat doe, doe ik het weer maar dan nog specialer.
A: aaauwh love you bæ❤️🤗.We waren klaar, ik ging afrekenen en we liepen hand in hand naar de auto. Ze wilde voor dat we weggingen nog paar dingen kopen voor haar moeder, vader en broers.
Na een gezellige middag gingen we terug naar Nousha's huis, daar aangekomen waren de andere al op ons aan het wachten.
Anna en ik pakte onze spullen en liepen naar de auto om onze koffers en de rest van de spullen erin te doen.
We nemen afscheid van Nousha en haar familie, we stappen in en rijden dan weg terug naar Agadir.
In de auto bespreken we wanneer de trouwdagen zal plaats vinden, zij wilde perse wachten tot Lea en Rach getrouwd zijn, en ik wil binnen nu en 2/3 maanden trouwen!! Na een lange discussie zijn we er uit we gaan eind november.
-------
Olla lezers,Nog een bruiloft in zicht!!!!
Ik heb heel lang niet geschreven door verschillende dingen!
1. Ik heb lezers maar ze stemmen niet ( behalve De mensen die het altijd doen )
2. Ik voel me niet tip en top om te schrijven, maar ik heb veel inspiratie !!
3. Deel en promoot mij boek!
4. Als je mijn verhaallijn niet leuk vind of wat dan ook, stuur mij een bericht en zal er wat aan doen!!!En verder nog de beste wensen, moge al jullie dromen uitkomen en moge jullie gezond blijven voor dit jaar.
Vergeet niet te stemmen en promoot me ❤️
Xx Marr 🤗
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋