Rachidy
Ik werdt wakker gemaakt door iets nats in mijn gezicht. Ik werdt wakker en keek in de mooiste groen/blauwe ogen, ik heb naast mijn houbii geslapen, heb zo lekker geslapen dit wil ik wel vaker.
K: Goeiemorgen schoonheid, lekker geslapen?
R: Goeiemorgen heb eerlijk geslapen, en jij
K: kan niet klagen naast zo een mooie meid wakker worden wilt iedereen.
R: hahaha grappig, wat doe je hier?' Moet je niet naar school?
K: jawel maar ik wilde bij jouw zijn, je gaat vandaag weer naar huis toch
R: Jaa me moeder mist me
K: wie kan jouw nou niet missen
R: ik kan me zelf ook niet missen hoor.
K: niet hc doen, haal je uit Hee.
R: whatever broo!
K: wie is hier je bro?
R: jij Duh
K: doet je bro dit ook??Hij gaf me een kus op mijn lip en daarna in mijn nek en bleef zo door gaan. Ik duwde hem weg en lachte.
R: nee gelukkig niet vriendje
K: vriendjeee ook nog
R: hahaha wat wil je doen dan?
K: nu nog niks, geef mij 1 jaar en ik doe met je wat ik wil😍😏
R: gek kind, zijn je ouders thuis?
K: nee ze zijn werken, me moeder had me wakker gemaakt. Ze heeft me nog aan mijn oor getrokken dat ik niet aan je mag zitten.
R: hahaha lekker voor je, Hoelaat is het?
K: 10:36
R: ooo, ik ga maar opstaan!
K: doe dat we gaan buiten eten, en daarna rondje park wil met je praten
R: okee, ik ga naar die andere kamerIk liep gelijk weg zonder op zijn antwoord te krijgen. Ik liep mijn "kamer" in en pakte mijn douche spullen en kleren, ik liep naar de badkamer ging er onderstaan en ging mezelf douchen. Ik was mijn haar wel thuis, als ik klaar ben droog ik me af, smeerde me in met vaseline en kleed me om. (Dress hieronder)
Als ik klaar ben met aankleden kam ik mijn haar uit en doe ik het in een staart. Ik doe de deur open en loop naar mijn kamer, ik stop al mijn spullen in mijn weekend/sporttas. Ik pak mijn telefoon en zie dat Nousha mij een bericht heeft gestuurd
N: boa noite irma (zus), im back!! Kom morgen avond langs als je kan. Ik hoor van je love you.Yessss mijn bestieee is terug!!!! Ik ga vanavond zeker langs, als Kamal wilt kan hij met mij mee gaan. Dan ziet hij mijn bestie ook.
Ik doe mijn bed nog goed opmaken en pak dan mijn tas en spullen en loop naar beneden.
K: je bent mooi zina
R: dankjewel jij ook!Hij gaf mij een kus op mijn voorhoofd en trok mijn tas uit mijn hand en liep met mij achter hem aan naar buiten. We stapte in en hij reed weg, hij reed richting de stad. Ik zing rustig mee met het liedje van Asap Rocky - Fashion Kille (omslag)
Kamal rapte/zong hard mee, ik keek hem lachend aan.
R: jij bent nooit serieus he
K: met jouw wel schattebout
R: hahaha naar waar gaan we?
K: la place in de stad daar
R: Okee, ik wil straks nog naar Adidas store
K: alweer?
R: jaaaa misschien hebben ze nieuwe collectie binnen, ook met kleding!
K: Okee zina, zullen we het zelfde halen dan?
R: jaaaaa 😍😍😍
K: hahaha is goedWe kwamen aan bij de garage hij parkeerde de auto, ik pakte snel mijn tas met mijn portemonnee erin van achteren. We lopen hand in hand de garage uit richting la place, als we daar zijn pakken we beiden een plateau. Ik ben een aardbeien yoghurt shake en bestel een gegrilde kip, Kamal neemt sinaasappelsap en ook gegrilde kip. Hij betaalde en in keek hem zeg maar boos aan. We gingen achterin aan tafel zitten, hij keek mij met een lach aan.
R: wat is er?
K: je bent mooi
R: hahaha dankjee!We waren aan het praten over alles en nog wat. We waren klaar, we legde onze vuile spullen weg en liepen naar buiten. We gingen naar Adidas store, ik zag gelijk een grijze trainingspak. Ik liep er naar toe, het was voor mannen/jongens. Ik pakte mijn maat en ook een voor Kamal, ik zag nog een paar schoenen en die nam ik ook mee.
R: pak je schoen maat
K: welke schoen wil je ?
Ik liet hem die schoen zien die ik in mijn hand heb, hij pakte het en we liepen naar de kassa. Ik leg alles neer, ik pakte mijn bankpas snel en rekende af. Kamal keek me boos aan, gaf hem snel een kus op zijn wang. Hij pakte de zakken en we liepen hand in hand naar buiten. Hij wilde gaan lopen, dus liepen we naar die park van Eendrachtsplein.We liepen rond en zagen een bankje, we gingen daar zitten.
K: ik wilde je wat vragen
R: je kan mij allee vragen dat weetje
K: kijk weet dat ik je respecteer met alles, maar ik wilde je wel vragen of jij je wilt bekeren. Als je dat niet wil vind ik dat ook goed en dat ik nog steeds van jouw hou!
R: ik weet het niet, ik vind het moeilijk. Ik wil gewoon christen blijven blijven, maar ik zal voor jouw altijd willen verdiepen in de islam. Ik zal de taal leren en ook over het geloof dat je het weet! Maar ik zal er nog over nadenken.
K: ik weet het lieverd, ik ben al blij dat jeje wilt verdiepen zina. En ik zal je daarbij helpen als je dat wilt
R: ik wil graag dat je mij helpt. Wil je dan ook met mij samen zijn? Want allebei weten we dat er mensen ons gaan misgunnen en dingen gaan zeggen he.
K: en wij gaan ze laten zien wat liefde is! Dit is mekteb lieverd, wij zijn sterk bij elkaar! Enigste wat we moeten doen is elkaar geloven en voor elkaar klaar staan. Ik wil dat je met mij praat en mij laat weten hoe jij je voelt.
R: ik zal het proberen... ik gong gisteren toch naar de boksschool, mijn trainer vroeg mij of ik wil weer wil komen trainen en wedstrijden vechten.
K: doen lieverd, ik zal je steunen met alles !!
R: ga je mee als ik weer ga beginnen?
K: wat denk je dat ik je alleen laat gaan. Ik heb zien vechten, je bent gevaarlijk hoor.
R: Hahahha laat mij, gaan we weg? Wil nog wat halen voor mijn bestiee ze is gisteren thuis gekomen van haar huwelijksreis.
K: binnen nu en2 jaar die van ons ook
R; Aagh man, ga je trouwens mee vanavond?
K: lijkt mij gezellig
R: Okee ik ga haar even appIk appte Nousha snel, we liepen terug naar de stad. Ik kocht een parfum voor haar en haar man Ahmed.
Na dat liepen naar de auto en reden we naar mijn huis, niemand is waarschijnlijk thuis. We kwamen bij mijn thuis aan, we stapte uit en ik zag iemand voor mijn deur staan die persoon draaide zich om. Ik schrok en bleef stokstijf staan!!----------
Olllaaa Lezers,
mijn vorige deel is misschien heftig en ongepast. Deze deel heb ik extra geschreven voor de mensen die mijn andere deel niet willen lezen of minderjarig zijn!!Wie denken jullie die daar voor de deur staan??? Hoe gaat Rach reageren en hoe gaat Kamal reageren als hij weet wie die gene is!!!?
Heel veel lees plezier
#41 in Romantiek en 3.8K lezers💃💃💃!!
Dankjullieewellllll
Waardeer ik echt, en er komt meer dus blijf lezen!!!!Xx Marr
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋