Maria (moeder van Rachidy)
Omg de volgende kind van mij gaat uithuis, gelukkig heb ik mijn jongste dochter nog, ik hoop dat me kinderen niet ver weg van mij gaan wonen.
Met mij en Carlos gaat het ook goed, hij is nu op vakantie met zijn kinderen. Hij is een gescheiden man, zijn ex was vreemd gegaan met zijn beste vriend. Niet normaal zo iets!!!!
Hij was eerst mijn baas, tenminste de manager van huisartsenpost. Hij is ergens anders gaan werken zodat wij contact konden houden, hij is zo leuk zo lief voor mij. Ik moet alleen nog zijn kinderen ontmoeten ze zijn van een leeftijd tussen 29 en 25 jaar oud.
Mijn vakantie met mijn kinderen is zo leuk, dit hebben we in geen jaren gedaan. Genieten van onze vakantie, de eerst week is al bijna voorbij we gaan naar Nousha's familie blijven we paar nachten en dan gekomen we terug. Delano komt over 2 dagen naar hier en dan vliegen we samen met hem terug.
2 van mijn kinderen zijn nu verloofd nog 2 te gaan, ik weet dat het voor Leo en Anna heel snel gaat komen. Hij wilt het al te lang en te graag alleen kan hij niet de goeie moment vinden om het te doen.
Nu is mijn andere dochter ook verloofd, ik ben blij voor der, eindelijk is ze gelukkig. Niet dat ze het niet was ofzo maar ze is nu nog gelukkiger dan ze al was.
Nu gaan we verder genieten van onze vakantie, we hebben een lange vakantie gehad zeker hoor herhaling. Marokko is mooi en na de bruiloft weet ik zeker dat ik vaker naar hier ga komen.
Ik heb nog contact met Carlos via de app en Skype doen we veel, hij is in Kaapverdië voor nog 3 weken. Daarna gaan we afspreken en ga ik zijn kinderen ontmoeten, en als het klikt wil ik ook mijn kinderen en zijn kinderen ontmoeten.
Nu zit ik lekker op ons balkon aan het genieten met glaasje wijn, iedereen slaapt al morgen moeten we vroeg weg.
Ik moet opeens denken aan mijn eerste ontmoeting met mijn man de vader van mijn kinderen, hoe snel de jaren wel niet gaan. Ik mis hem nog elke dag dat ga ik zeker niet ontkennen en vind het nog moeilijker hoe zijn familie er mee omging, en nu willen ze terug komen ik snap Rachidy haar reactie ik was ook niet bepaald blij toen ze opeens contact zochten omdat hun oma op sterven lag, het gaat al wat beter met haar ze wordt nog wel behandeld.
Na een tijdje gezeten ga ik naar bed, ik ga snel tandenpoetsen en mijn gezicht wassen daarna ga ik naast Lizzy liggen en ik val al snel in slaap.
Volgende ochtend.
We pakken onze spullen in die nog niet in koffers zatten, we blijven natuurlijk bij Nousha slapen het is gewoon zonde om hotel te betalen als we er niet verblijven.
Na dat we alles heb gecheckt gaan we weg, we gaan met de huur auto's, Lizzy zetten een liedje op en ze begin keihard mee te zingen, je ziet echt dat ze nog een kind is op deze vlak voor de rest is ze gewoon GANGSTER nog erger dan Rachidy ze is echt savage.
Na 1,5 uur rijden zijn we der, Nousha komt naar buiten rennen en springt letterlijk op de auto, Rach stapt uit en loopt lachend naar haar vriendin toe, ze knuffelen elkaar alsof ze elkaar jaren niet hebben gezien. Rach liet haar ring zien aan Nousha en ze begon te schreeuwen. Haar man Ahmed kwam het huis uit rennen, hij keek eerst bezorgt en toen hij ons zag was hij weer blij, hij kwam eerst naar mij toe gaf mij een kus op mijn voorhoofd.
( Gewoon in het Nederlands )
Ahmed: yemma hoe is het met u?
Maria: gaat goed mijn kind, met jouw en geen u aub.
Ahmed: hahaha is goed yemma, kom naar binnen.Hij groeten nog snel de rest en we liepen naar binnen. Het zag er zo mooi uit, het huis heeft 3 verdiepingen ieder gezin heeft een eigen verdieping maar eten wel gezamenlijk.
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋