70

96 12 1
                                    

Rachidy

Het was zo mooi, hoe hij het heeft georganiseerd, gewoon op een freaking strand!!! Ik liep met mijn gezin naar voren, Kamal trok mij met hem mee en wilde dat ik kennis zou maken met zijn opa en oma, nu begon mijn hart te kloppen. We kwamen bij zijn grootouders aan, ze groeten mij beleefd en ik groeten terug.

Kamal zij uiteindelijk dat ik zijn vriendin ben en dat hij binnenkort mijn hand gaat vragen, zijn grootouders hun gezicht veranderende van blij naar teleurgesteld en boos, zijn opa zij nee je trouwt met Halima van de bergen je nichtje, zij wilt je allang hebben en niet met haar. Ik keek geschrokken en liep gelijk naar mijn moeder, ik ging naast haar zitten alsof er niks is gebeurd. De ceremonie was gewoon te mooi, Anouar die de ringen bracht echt prachtig.

Na de ceremonie liepen we naar de auto's ik stapte snel bij mijn moeder in de auto en deed de deur opsloot voor dat meneertje bedankt om mij eruit te trekken ofzo, ik wil gewoon even nadenken even rust in mijn hoofd. Iedereen stapte in en gingen we naar de zaal, onderweg was het gezellig en ik deed gewoon normaal mee alsof er niks is gebeurd.

Bij de andere locatie stapte iedereen uit en liepen naar binnen, binnen was het ook heel mooi ik kon niet geloven dat Fouad dit allemaal heeft geregeld

(Zaal 👇🏾 )

Wij gingen een beetje in het midden zitten, iedereen zat toen kwamen Fouad en Youssra binnen lopen iedereen stond op en joelde en zongen " Slaa wa slam 3la rasoulah ila jena sidi mohamed allahoum7a zjel 7alil "

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Wij gingen een beetje in het midden zitten, iedereen zat toen kwamen Fouad en Youssra binnen lopen iedereen stond op en joelde en zongen " Slaa wa slam 3la rasoulah ila jena sidi mohamed allahoum7a zjel 7alil ". Ze gingen zitten en keken elkaar zo verliefd aan.

Tijdens de trouw probeerde Kamal contact te zoeken met mij maar ik wilde absoluut niet, mijn zusje vroeg of ik ruzie met hem heb ik schudden mijn hoofd en gaf gaar een rust stelende glimlach. Ik stond open en vroeg of iemand mee ging naar de wc, Anna en Lizz stonden op eb liepen samen met mij mee. Ik pakte mijn telefoon uit mijn tasje en maakte een foto van mijn jurk
( dit heeft ze aan)

Er kwamen wat meisjes binnen lopen en hoorde ze zeggen dat ik met de broertje van de bruidegom gaat en dat ik ben geweigerd, ik zij het tegen mijn zusje en Anna in het Portugees en zij ook dat ik naar buiten ga, ze gaan met mij mee

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Er kwamen wat meisjes binnen lopen en hoorde ze zeggen dat ik met de broertje van de bruidegom gaat en dat ik ben geweigerd, ik zij het tegen mijn zusje en Anna in het Portugees en zij ook dat ik naar buiten ga, ze gaan met mij mee. Buiten is het best wel druk met mannen we draaide ons alle 3 om en liepen naar binnen, Fatima zag mij en gebaarde dat ik moest komen ik liep naar haar toe en gaf haar 2 kusjes. Ze vertelde dat ze Kamal heeft gesproken en hij heeft het verteld, ik knikte en zij Jaa het was en is schrikken, het gaat al rond dat ik ben geweigerd ofzo dus is niet erg. Als ze het niet willen dan laat ik het hier bij, Fatima schudden haar hoofd; nee benti ga der voor wat mijn ouders ook zeggen alles is makteb mijn kind. Ik en mijn man hebben jullie geaccepteerd en dat mijn kind moet iedereen respecteren!! Hij is hun kleinzoon en onze kind dat is een verschil, Halima van de bergen is een kehba dus nee niet weer zo een vieze kind. Ik knuffelde haar en was blij met haar woorden, ze liep met mij naar haar ouders en stelde mij voor en als haar schoondochter, haar vader wilde wat zeggen maar zij wij komen morgen langs we gaan het niet hier bespreken. Ze trok mij mee naar mijn moeder en ging even daar zitten, ik ging naast Lizzy zitten en spraken over de bruiloft hoe mooi het is.

De rest van de avond ging goed, ik heb Kamal een paar keer gezien, hij gaf mij steeds een warme glimlach hij wilde dat ik naar hem kwam ik schudden steeds mijn hoofd en stuurde hem steeds een handkusje.

Het was al best laat, ik heb zo gelachen net Fouad, Kamal en Toufik ( hun neef ). Ik liep met mijn gezin naar buiten, Fatima zij dat we morgen bij haar moeten gaan eten.
Ik moest bij hun vroeg zijn Kamal zou mij ophalen, ik knikte en we liepen verder naar de auto's, ik ging rijden naar ons hotel. Morgen middag gaan we met mijn gezin naar de Sahara om op de kamellen te rijden en Squad niet te vergeten.
Thuis aangekomen ging ik douchen en gelijk slapen, ik ben te moe om nog op mijn tell te kijken. Ik weet niet echt wat ik morgen kan verwachten, zijn opa en oma hun reactie. Na 10 minuten viel ik in een onrustige slaap.

-----

Olllaaa lezers,
Nog een deel speciaal voor jullie!!
Maar ik wil stemmen zien! Bij 10 stemmen plaats ik de volgende deel en daarin krijgen jullie te lezen of ze gaat bekeren of niet!!!! Wil je het weten stem stem stem!!!

#73 in Romantiek 🤔🤔, mensen stem aub!

Xx Marr

HEM wil ik Aan mijn ZIJ.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu