37

125 8 0
                                    

Rachidy

We komen aan bij Ikea, we lopen gezellig naar binnen. Het liefst pak ik zijn hand vast en lopen we hand in hand maar ik durf niet😳, we gaan eten pakken crossaintjes, stokbrood, kaas, jam en nog meet dingen. (Ik weet niet of hij zo gaat maar goed)

We gaan aan tafel zitten en gingen elkaar beter leren kenen (klopt dit zin??), ik ben blij dat ik met hem ben weggegaan. Na het eten zie ik dat ze ijs hebben,
Rach: ik wil ijs!!!
Kamal: dan gaan we dat halen alles voor jouw zinaa😘😘.
Rach: dankjjj
We lopen naar de kassa en ik vraag een softijs, ik krijg mijn softijs en ik zie dat Kamal betaald de hele ontbijt zelfs. Ik keek hem boos aan en vroeg hoe hij aan geld kom;
Rach: hoezo betaal je en hoe kom je aan geld.
Kamal: nou ik wil me wel man voelen he, en mijn moeder heeft geld over gemaakt naar mijn rekening. Ik had haar gebeld om te zeggen dat ik met jouw op stap ben, en zij gelijk dat jij alles hoed betalen en alles thuis ligt behalve een lege bankpas. Dus nu ben ik weer rijk en kan ik voor jouw betalen 😏😏.
Rach: ik zal dit zeker niet winnen he
Kamal: Nopeeeee.
Hij gaf mij een kus op mijn wang en pakte mijn hand en zo liepen we de Ikea uit, we stapte in en hij reed weg.
R: waar gaan we naar toe?
K: Hmm weet nog niet, we kunnen België gaan?
R: wil ik wel maar heb mijn moeder beloofd om de boodschappen thuis te doen.
K: doe we dat dan samen, het is nu pas 11:46 genoeg tijd!
R: Okee is goed, en rustig met mijn baby als je nog lang wil leven. Zij ik sarcastisch, hij moest erom lachen en we reden verder naar belgie. Ik zetten muziek op van josylvio ft partysquard - cest la vie (omslag video).
We reden richting belgie Antwerpen stad, daar aangekomen parkeerde hij mijn auto in de parkeergarage en we stapte uit. We liepen winkels in en uit, ik kwam bij een Adidas store en zag mooie schoenen staan ik liep naar binnen en kijk de schoen aan, ik liep naar een medewerker en vroeg of ze deze schoen hebben in mijn maat medewerker liep weg en kwam even later terug. Ik was te blij, ik was gewoon blij medewerker zij nog wat:
M=medewerker R=Rach K=Kamal
M: dit zijn de enigste die we toevallig hebben binnen gekregen, you have lucky girll
R: Omg ze zijn geweldig, teddy kijk hoe mooi.. Passen ze mij ???
K: zina ze staan je prachtig, maar alles staat je🤤😏.
R: doe normaal☺️😌.
Ik maakte een foto van en zette het op Snapchat, ik zit nooit achter me tell maar als er een moment is om te snappen of wat dan ook doe ik het wel.. (hieronder foto van de schoen)

Ik zag dat Kamal aan het praten was met de kassiers, mijn buik maakte f*** veel salto's achter elkaar

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik zag dat Kamal aan het praten was met de kassiers, mijn buik maakte f*** veel salto's achter elkaar. I'm jealous bitch, he is mine😩. Ik claim hem gewoon, dus ik loop met die schoen aan naar de kassa en doe mijn arm om zijn middel en vraag of hij nog een schoen voor mij wilt uitkiezen en geef hem een kus op zijn mond draai mezelf om en loop terug naar de plek waar ik zat Ik gaf die meid een blik van (BITCH YOU BETTER NOW HE IS MINE ).
Kamal liep naar mij toe en keek me aan, ik dacht we gaan het rustig aan doen??
R: klopt maar dat wijf zat haast in je kont
K: is mijn hbabiti jaloers ??
R: nopeeee, ik weet dat je van mijn ben.. Maar die hoeren van tegenwoordig weten niet wat TAKEN betekend (in het Engels van relatie, you know.. jaaa dat doe je wel bruh😌🙃.
K: hahaha schatje, trek je schoen aan dan gaan we verder!
R: is goed
Enigste wat ik dacht was die kus op zijn lip, zo zacht en zijn lach pfffff. Ik wist vanaf de eerste keer dat we voor elkaar gemaakt waren, ik zeg je eerlijk ik houd van hem. Dat gevoel dat hij mij geeft niet normaal, me buik doet dingen als ik met hem ben☺️☺️.
Ik trok me schoen aan pakte me spullen en liep naar de kassa, ik wilde betalen maar Kamal had al betaald. Ik draaide met mijn ogen en zij tegen hem;
R: nog een ding voor mij betalen en ik pak die bankpas af!!!
K: Hahaha we zullen zien schoonheid.
En hij gaf me een kus op me wang, we liepen de winkel uit en hij had ook schoenen gekocht ik mocht niet zien wat voor schoenen. We gingen een tassen winkel in en ik kocht 3 schoudertassen voor me moeder, Anna en Lizzy, hij vroeg of ik een tas voor zijn moeder wilde zoeken. Hij zij dat hij iets wilde hebben met groen, ik zag een mooie groene schoudertas en pakten die.
R: deze moet je halen.
Ik pakte nog 2 andere en zij voor je zus en schoonzus, hij bedankte mij en weer betaalde hij. Toen hij klaar was pakte ik zijn bankpas af, ik zij toch dat ij het ga afpakken..
We liepen de winkel uit en hij pakte mijn hand, he dat gevoel dat een hele dierentuin in buik zit, vol met apen chimpansee gorilla's. Dit gevoel was echt niet te beschrijven, ik wordt gewoon misselijk van het gevoel. We liepen terug naar de auto om de spullen in de kofferbak te zetten, daarna liepen we naar een restaurant el amrani. We werden raar aangekeken, Kamal pakte express mijn hand en gaf een kus op mijn hand, ik kreeg het letterlijk warm in mijn hart. We gingen zitten en bestelde onze eten.

-------
Lieve lezers
Sorry Sorryy sorrryyy..
ik heb het zo druk, ik ben nu gewoon onderweg naar stage. Ben wat eerder opgestaan om deze deel snel te typen......

Veel lees plezier, later op de dag komt er nog een deel😘🤗.

Xx Marr

HEM wil ik Aan mijn ZIJ.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu