71

99 14 2
                                    

Kamal

Gisteren was het gezellig een zeker mooi, allen vond ik het jammer hoe mijn opa en oma reageerde, hun zijn echt van de oude stempel. Vandaag komt Rach langs en dan gaan we het erover hebben met hun, ik ga nu douchen en klaar maken.

Als ik klaar ben met douchen smeer ik me in met Zwitsal en pak ik een boxer uit mijn kast. Mijn kleren had ik al klaar gezet, ik heb een korte jeans broek aan met een blauwe D&G shirt en dan nog mijn blauwe Nike Airmax. Mijn haar zet ik in model en kijk nog een keer in de spiegel.

De bel gaat beneden dat zal wel Rach zijn, ik loop naar beneden en zie mijn wifey daar staan. Ze heeft een lange jeans broek aan met een witte hemd van Nike aan en daaronder een licht roze Nike schoen aan. Ik loop naar haar toe en geef haar snel een kus op haar lip, ze groet mij terug met een stevige knuffel. We lopen samen naar binnen en zie haar gezin daar ook zitten, mijn opa en oma kijken geïrriteerd, ik vind het echt jammer dat het zo moet gaan. Ik hoop dat ze het snel gaan accepteren zodat ik haar hand snel kan vragen!

Tijdens het gesprek wat je een gesprek kan noemen, het was eerder schreeuwen dan normaal praten. Mijn opa en oma willen dat Rach zich gaat bekeren, maar de moeder van Rach vind dat ze het zelf moet beslissen en niet gaan doen omdat hun het zo graag willen. Rach zij dat ze NIET gaat bekeren, dit omdat ze vind dat ze haar keuzen moeten respecteren en ons de kans moeten geven, ze zij ook dat ze zich zeker weten gaat verdiepen in de islam en dat ze mijn wensen gaat respecteren.

Mijn ouders stonden versteld van haar, ze hadden denk ik wat anders verwacht hoe ze zou reageren. Mijn opa en oma accepteerde het uiteindelijk wel, maar ze zijden erbij als ze tijdens jullie bruiloft niks van de islam weet ga je alsnog met Halima trouwen.

Ik was zo blij en zag dat Rach opgelucht was, we hebben dit nu ook gehad. Mijn moeder gaf de moeder van Rach een knuffel, ze straalde het allebei uit. Mijn opa en oma die gingen terug naar hun eigen huis, ze waren hier gebleven omdat ze niet ver wilde gaan reizen.

Na een gezellige ochtend met iedereen kwamen me broer en Youssra naar binnen, Anouar sprong gelijk op zijn ouders hij had toevallig het zelfde aan als Fouad  zo cute gewoon 😍😍😍😍.

Na een gezellige ochtend met iedereen kwamen me broer en Youssra naar binnen, Anouar sprong gelijk op zijn ouders hij had toevallig het zelfde aan als Fouad  zo cute gewoon 😍😍😍😍

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Youssra nam Anouar over van Fouad en gaf hem duizende kusjes. Rach ging weg met haar gezin, ze gaan naar de Sahara mijn moeder wilde ook gaan, Ennu gaan we met zijn alle naar daar. Mijn broer en schoonzus gaan morgen naar Curaçao voor hun huwelijksreis, Youssra weet het nog niet maar komt goed. Wij gaan met Anouar terug naar Nederland over 1,5 week,

Onderweg naar de Sahara heb ik keihard muziek op van Niska, Rach die toert naar mij en stuurt mij een luchtkusje ik glimlach naar haar en rij verder naar Marrakech. Daar aangekomen stappen we allemaal uit en lopen naar binnen, we gaan eerst op de kamellen en dan gaan we op de Squad.

Rach

Pffff het is eindelijk voorbij zijn opa en oma zijn der eindelijk mee eens, ik ben zo opgelucht ben zo blij dat het binnenkort gaat beginnen.

Ik ga me NIET bekeren waarom niet! Ik vind dat ik dat moet doen als ik er klaar voor ben als ik er klaar voor ben om mijn geloof af te staan voor een andere geloof, maar niet omdat andere mensen dat willen dat ik dat moet doen! Ik zal me zeker verdiepen in de islam, ik moet iets doen voor mezelf en niet voor andere. Als Kamal mij accepteer hoe ik ben dan ben ik daar blij mee, dat heeft hij mij ook al duidelijk gemaakt.

We gaan nu lekker van de kamellen genieten en dan op de Squad, jammer dat Delano niet mee kon hij is naar Frankrijk met familie zijn ouders wilde hem niet laten mee gaan. Ik ga op een kamel zitten

Ik was kapot bang dat ik ging vallen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik was kapot bang dat ik ging vallen. Mijn moeder ging achter bij Lizz die is niet bang voor niks.

Na 2,5 uur gereden op een kamel gingen we voor de Squad

Na deze middag en avond zijn we naar een restaurant gegaan om te eten, het was gezellig tot dat Iemand binnen kwam dit ik gewoon afschuw

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na deze middag en avond zijn we naar een restaurant gegaan om te eten, het was gezellig tot dat Iemand binnen kwam dit ik gewoon afschuw. Ze keek ons aan en lachte ze liep naar ons toe, iedereen keek haar met een geïrriteerd gezicht aan. Lizzy begreep niks en keek mij aan, ik gebaarde dat ik haar later ga vertellen.

Salma zij Goeieavond iedereen wat doen jullie hier gezellig zonder mij? Ik ben tot slot jullie toekomstige schoondochter en wees naar Fatima en Yassine , Samira antwoorden met nooit van mijn leven dat jij iets van mij wordt. Selma keek haar vals aan en zij Kamal ga je binnenkort nog mijn hand vragen of hoe zit het nou? Kamal antwoorden met ik zal nooit jouw hand vragen en ik heb iemand anders hand al gevraagd en dat vieren we nu! "Kamal dit kan je mij niet aan doen, ik ben zwanger van jouw". Lizz stond op en liep rustig naar haar toe; meid of je loop weg of ik breng je weg. Salma keek haar aan en draaide om en liep weg, Lizz ging zitten en zij; laten we het gewoon een leuke avond van maken en niet laten verpesten door een of andere wijf.

We hebben het nog een fijne gezellige avond van gemaakt, na dat ging iedereen zijn weg. De jongens gingen nog ergens heen, en de dames gingen alle naar huis.

Thuis aangekomen ging ik douchen, ik trok een korte broek en een hemd. Ik liep naar de huiskamer waar de andere al zatten ( moeder Lea Lizz en Anna ). We spraken over alles en nog wat, we hebben besloten om naar de strand te gaan, mijn moeder vroeg of ik het aan Fatima en de rest wilde vragen. Ik appte Samira en vertelde onze plan, ze vond het goed en zou het aan de rest bij haar vertellen.

Ik was moe, ik wenste iedereen welterusten en liep naar mijn bed. Ik appte Kamal nog om hem welterusten te wensen, ik zetten daarna mijn telefoon in de oplader en viel al gauw in slaap.

-----------
Olllaaa lezers,

Het heeft letterlijk 3 dagen geduurd dat ik een volgende deel kon plaatsen!!
Mensen vooral mijn stille lezers, STEM STEM EN LAAT ANDERE WETEN VAN MIJN BOEK!!

Doe ik het niet goed, laat het mij weten ik zal kijken wat ik dan kan veranderen. Maar als ik niks hoor kan ik ook niks veranderen!!!

MENSEN STEM AUB PROMOOT JE GIRLL.

Vanavond een deel als ik 10 stemmen heb!!

Xx Marr

HEM wil ik Aan mijn ZIJ.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu