Kamal
Jaa mensen zoals jullie hebben gelezen bij
mijn wifey gaan we vandaag trouwen. Dat ons huis nog niet klaar is en nog veel meer, waar zou ik maar eens beginnen.Mijn zus Samira is bevallen van een tweeling een jonge en een meisje, jongetje heet Abdelledin roep naam gewoon Abdel en mijn kleine mooie nichtje heet Elany. Ze zijn allebei gezond gelukkig, mijn zus en zwager zijn gelukkig ze zijn blij dat ze toch nog kinderen heb gekregen.
Met mijn broer gaat het ook goed, hij zijn verhuist naar Volendam omdat mijn broer daar de kans kreeg om te werken.
En met mijn ouders gaat het heel goed, wat ben ik blij dat ik uit huis ga. Eerste omdat ik hun gekreun niet meer ga horen en tweede omdat ik dan elke dag naast mijn schoonheid wakker gaat worden.
Back to me!
De mooiste en drukste dag wordt het vandaag voor mij! Ik ga mijn wifey straks zien.
Ik ben nu onderweg naar de kapper met mijn neef Toufik en broer Fouad en neefje Anouar (zoontje van mijn broer).
Bij de kapper doe ik mijn lijntjes en mijn krullen wat korter knippen.
Na de kapper rijden we terug naar huis. Thuis aangekomen loop ik gelijk naar mijn kamer, ik wordt gek van al die gejoelde vrouwen om me heen en ook van die hatende nichtjes ofzo die met mij willen trouwen. Ewaa ja pech gehad, heb mijn wifey al😍.
Ik loop snel de douche in, doe me ding. Na dat ik klaar ben trek ik mij pak aan en zet mijn vlinderdas goed. Ik trek mijn Armani schoenen aan en doe mijn haar op de manier waar Rach van houdt.
Als ik daarmee klaar ben loop ik naar beneden en hoor ik mijn moeder en tantes sommige nichten al joelen en dingen. Ik loop naar mijn moeder en geef haar een kus op haar voorhoofd, ik kijk naar mijn oma en ze heeft tranen in haar ogen. Ik ben blij dat ze toch hier is om dit mee te maken, ik ben blij dat ze mijn vrouwtje heeft geaccepteerd. Ik geef ook mijn oma een kus op haat voorhoofd, ze geef me een kus op mijn wang en zeg in mijn oor dat ze trots is op me.
Na alles stappen we de auto in richting mijn toekomstige wifey!
Als we daar zijn aangekomen zien we al heel veel auto's staan, waarschijnlijk ook van haar familie. Als we allemaal zijn uitgestapt begint de dekka te spelen, ik kijk lachend naar iedereen die vrolijk bezig is allemaal voor mij en mijn vrouw!
We lopen allemaal naar binnen, mijn schoonmoeder loopt naar me toe en geef haar een kus op haar voorhoofd, ze lacht naar me en geef me een knuffel.
Na een tijdje komt mijn schoonmoeder terug met mijn vrouwtje naar beneden iedereen is aan het joelen. Van binnen voel ik mijn hele lichaam warm worden, ze is zo mooi, zo onschuldig! Ik kan niet wachten om haar elke dag naast me te hebben, in goed tijden en in slechte tijden!!
Als ze bijna beneden is neem ik een stap naar voren en knipoog naar haar. Ze kijkt beschaamd naar beneden en heeft toch nog een glimlach.
ik neem haar over van haar moeder die ik nog snel een kus geef, als ze haat hand in de mijne heeft voel ik alles draaien in mijn buik. Ik fluister nog snel in haar oor dat ze er mooi uitziet.
Alle geluiden, alle gejoel, letterlijk alles om me heen ben ik vergeten! Enigste wat telt nu is mijn vrouw aan mijn zij!
Bij de auto help ik haar instappen, eerst naar de moskee en dan naar de kerk.
Bij de moskee heb ik een grote verrassing voor haar. Als we daar zijn aan gekomen stappen we uit en lopen we naar de ingang.
Rach houdt haar adem in en kreeg tranen in haar ogen,
"Het is mooi houbii, fucking mooi. Had dit niet verwacht" zij ze met tranen in haar ogen. " ik hou van jouw zina, ik zou alles voor je doen"
Ik kusten haar op haar voorhoofd en liep door, door naar de mooie ballonenboog met onze namen erop. We maakte foto's en dat kwam van alle kanten.
We liepen de moskee binnen en begonnen aan onze ceremonie.
Dit was het mooiste wat mij is overkomen samen met mijn prachtige vrouw.
Na dat we bij allebei onze heilige plek zijn geweest gaan we naar de zaal.
Bij de zaal aangekomen stappen we uit. Iedereen is gezellig aan het dansen en joelen en doen.
We stappen uit en lopen naar de ingang van de zaal. Daar wordt ook allerlei foto's van ons gemaakt, ik wilde niet zeuren en wilde even alleen zijn met Rach.
Ik liep samen met haar naar boven naar ren kamer. Daar aangekomen liepen we samen naar binnen, ik deed de deur op slot en begon haar gelijk te kussen.
"Kamaledin, we moeten dit nog niet doen" zij ze hees. " ik mag nu alles met je doen wat ik wil, jij ben nu mijn vrouw en ik zal jouw behandelen als mijn dierbaarste robijn die ik ooit heb gevonden"
Ik keek haar aan en kuste snel een kus op haar lip.Ik haalde de deur van het slot en ging op een stoel zitten tot Nousha zou komen voor die make up gebeuren.
"Rach ik wil niet dat je make-up draagt" zij ik uiteindelijk. " ik wil ook niet maar ze verplichten mij om het te doen, alleen voor vandaag " en keek me verdrietig aan.
Ik stond weer op en liep naar der toe, ik wilde haar net een kus geven toen er iemand naar binnen kwam lopen.
"Ooo sorry, ik dacht dat dit de toilet was" zij selma zehma verlegen.
"Geef niet je kan nu wel weer gaan" zij Rach op een rustige toon, maar ik voelde haar woede.
" hahaha jullie halen 1 jaar niet eens" zij selma lachend, Rach wilde op staan en naar der toe lopen maar ik hielt haar al tegen.Achter Selma stond haar moeder en heeft alles gehoord, ze had haar hand voor haar mond en had tranen in haar ogen.
"Selma we gaan nu naar huis" zij haar moeder uiteindelijk. Geschrokken keek selma naar haar moeder. "Mama ik meende het niet het was een grap, tussen vrouwen je weet hoe dat gaat" zij ze snel "nee dat weet ik niet, we gaan nu weg en ik wil je nooit meer in hun buurt zien!! En als ik hoor dat je dat wel ben geweest ben je mijn dochter niet meer. BEGREPEN!???" Jaa yemma" zij ze snel.
Ze liepen samen weg en Rach ging weer zitten .
"Hopelijk luistert ze wel naar haar moeder" zij Rach " ik hoop het ook" zij ik en ging naar haar zitten en gaf haar een knuffel.Niet een 1 minuut later ging de deur weer open en dit keer was het wel nousha.
"Tortelduifjes uit elkaar gaan, ik moet haar nog mooier maken" zij ze gelijk en liep op ons af en duwde mij uiteindelijk de deur uit. Ik lachte nog en liep toen naar beneden, bijna iedereen zat al aan tafel.
Ik liep naar de voordeur voor frisse lucht en keek zo naar binnen.
Enigste wat ik dacht met een big smile was dat mijn leven nu pas echt gaat beginnen.
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋