84

86 10 6
                                    

Rachidy

Ik heb gewoon een fucking neef!! Die wel om ons gaf en ons niet in de steek had gelaten na de dood van papa, ik was zo sprakeloos.

We zitten nu in een restaurant, Shakira is wel heel erg stil. Ik was zo bezig met mijn neef dat ik Kamal en Shakira was vergeten.

Ik gaf Kamal snel een kus op zijn wang, en glimlachte naar hem.

Ik richten mijn blik naar Shakira en begon met haar te praten. Ze is echt een leuke meid eerlijk.
Ze heeft 3 zussen waar mee ze geen goeie contact heeft, jaloerse bitches wat ze zelf zegt, en dan nog 1 broertje. Maar hij gedraagt zich als hun broers, je zou niet denken dat hij de jongste is, hij is lang en breed.

Haar ouders zijn gescheiden dus woont ze bij hun allebei, ze heeft Silvano leren kennen toen ze bij haar vader ging logeren hier in Amsterdam.

Ze wilde in eerste instantie geen contact met Silvano en wilde ook niks met hem te maken hebben, maar gelukkig heeft hij zijn best gedaan en heeft hij haar hart veroverd!!

Na een gezellige middag nemen we afscheid van Silvano en Shakira, we wisselen nog nummers uit.

Kamal en ik lopen naar de auto, Kamal word gebeld. Hij neemt op zonder te kijken wie het is, ik stap alvast in bij de bestuurderskant, hij kijkt mij eerst raar aan en dan lacht hij.

Als hij klaar is stapt hij in en geeft mij de autosleutels. Ik start de auto en rij slippend weg.

K: ik wil nog leven schat
R: ik weet, maar dit deed jij ook met mijn auto de eerste keer.
K: waiw ik was het helemaal vergeten
R: ikke niet teddy, maar goed. Ik neem je mee ergens naar toe, ik hoop dat je dat wel herinnerd.
K: ik denk het wel, ik herinner nog veel dingen vanaf Hoogvliet tot nu.
R: we Will see teddy😘😘

Ik zet muziek aan en we rappen/zingen met alles mee. Na 1 uur komen we aan in rotterdam ( THE PLACE TO BE ), ik rij naar west en parkeer de auto voor de Portugese restaurant.

K: hmmmm, dit herken ik goed hbiba
R: beter voor je anders had ik je benen gebroken!
We stapte uit en liepen samen naar binnen.

We werden naar een tafel gebracht en gingen zitten, we kregen de menulijst en glazen water.

Tijdens het uitzoeken waren we aan het bespreken hoe we onze huis willen inrichten, ik vroeg aan Kamal of hij het goed vind dat ik een hoekje mag maken voor een kaars en foto van mijn vader.
K: dat je het nog vraag!! Hetis vanzelf sprekend dat je dat mag doen.
R: Dankjj bæ. En als je het niet goed vond zou ik het toch doen
K: dat weet ik schat, maar ik wilde wel mijn eigen kamer voor werk en gelijk een speelkamer.
R: uhmmm nee dacht het niet, dan kan jeje zelf opsluiten als ik je wil slopen
K: hbiba jij sloop mij niet ik jouw wel in bed
R; ielggggg praat niet zo☺️. Ik blijf toch maagd tot mijn 40ste
K: meisje je lult, jij gaat niet meer zonder mijn Dick willen
R: ik kan nu al zonder en straks ook. Maar goed hoe zijn we op dit onderwerp gekomen 😂
K: ik weet niet eens, jij moest opeens door denken
R: zal wel, ik wil de lamskotelet met patat en rijst en Ik wil groenten erbij mais en sperziebonen fijn gesneden. Regel dat deerne😘
K: oooo wauw, ik kan niet wachten tot we samen wonen.
R: ik weet jij word huisman toch
K: dacht het niet, we doen het samen
R: Okee maar we nemen wel een vaatwasser
K: ik kan niet zonder dus komt goed.
Ik wilde trouwens kleding kasten laten maken maar dan vanuit Marokko dat hebben mijn ouders ook gedaan.
R: Jaa is goed, veel beter dan die Ikea dingen hoor. Maar mijn eten deerne !!!!

Hij riep de ober en gaf onze bestelling door.

We waren zo gezellig aan het praten, het werd ook steeds drukker in het restaurant. We waren klaar met eten en stonden op om te betalen en weg te gaan.

We liepen een stel voorbij en het was een wel bekende meisje, de enigste echte Salma. Ze keek ons geschrokken aan en kreeg een rood hoofd, ze liet haar hoofd naar beneden zaken en keek beschaamd weg.

Jonge: Salma wat is er
S: Uhmm niks gaat wel
J: hebben hun jouw wat aan gedaan

We stonden stil voor haar en keken naar wat ze ging zeggen.
S: nee hun mij niet ik hun wel
J: hij is je ex he
Ze knikte en keek beschaamd naar beneden.
R: maak niet uit schat, je bent nu op dr goede pad en dat is het belangrijkste. Moge Allah jouw zondes ook vergeven
K&J: amen

S: Dankjewell, ik wens jullie het allerbeste! Ik heb
Mijn makteb gevonden en jullie hebben het uit mij gekregen om door te gaan en niet te leven met haat.
K: ik wens je het beste, zorg goed voor haar ze kan heel lief zijn
R: hallo ass ik sta naast hoor🙄.
K: hahaha, ik hou van jouw hbiba.
R: wie nou jiet, luister we moeten gaan. Laat deze toetelduifjes samen

We groeten de 2 en liepen naar de auto
R: gaan we langs jouw ma? Het is nog 7 uur
K: jaaa is goed Samira is er nog volgens mij.
We stapte in en rijen dan richting zijn huis.

----------
Mensen sorry voor een weer zo een late plaatsing van een deel!

Ik krijg jammer genoeg niet veel reacties op mijn boek qua stemmen en lezers 😨😨😨.
Mijn motivatie zakt steeds weg, geen zin om te schrijven enzo! Heel jammer dit...

MIJN TROUWE LEZERS LOVE NAAR JULLIE.
STILLE LEZERS MOGEN BEST STEMMEN EN WAT VAN HUN LATEN HOOR !
MENSEN BEZORG ME LEZERS DAT ZOU IK FIJN VINDEN.

De volgende deel gaat ze ondertussen trouwen, ik spoel ongeveer 9/10 maanden verder. Ik hoop dat ik woensdag dit deel kan plaatsen, want ik heb gewoon de nachtdienst op mijn werk😰.

FIJNE PASEN NOG ALLEMAAL❤️

X Marr

HEM wil ik Aan mijn ZIJ.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu