Wat er vooraf gebeurde
We stonden allemaal op en rende naar de deur en daar stond ..............Fouad
Voor de deur stond Tarik de broer van Youssra, ik ging voor Youssra staan als bescherming en mijn moeder hield Youssra's hand vast.
Yousef: wat kom je hier doen, ga weg van hier!!
Tarik: ik wil mijn zusje spreken
Fouad: Oo nu is ze wel je zusje, ze was toch een kehba. JIJ HEB HAAR TOCH JULLIE HUIS UIT GEGOOID, JIJ WAS DE GENE DIE HAAR KLAPPEN GAF EN NU IS ZE OPEENS JE ZUSJE. DONDER OP VRIEND, KOM MAAR TERUG WANNEER ZIJ ER KLAAR VOOR IS EN NIET WANNEER JIJ DENK DAT JE HAAR WEER KAN ZIEN!
Ik werdt onderbroken door Tarik.
T: yemma heeft kanker, ze heeft niet meer lang te leven
Youssra: neee neee kan niet, niet mijn mama! Waarom waarom ik niet waarom zij, Allah neem mij inplaats van yemma.
Ze zakte door haar knieën, ik nam haar in omhelzing.
Fatima: waar is je moeder nu?
T: ze licht in het ziekenhuis, ze wilde Youssra zien en haar kleinkind. Ze heeft gehoord dat het een jongen is maar de naam weet ze niet.
Y: Fouad ik wil naar yemma aub, breng me
Fouad: ik ga je brengen zina, ga je omkleden.
Ze knikt en ze liep naar boven. Mijn moeder vroeg of hij naar binnen wilde komen om wat te drinken, hij knikte en iedereen liep met hem mee naar binnen.We gingen op de zetel zitten en mijn vader begon met praten, hij is een man die niet veel praat maar als hij dat doet spreekt hij ook.
Gesprek is in het Berbers
Fa: Fatima fou: Fouad T:Tarik yas: yassine
Yassine: sinds wanneer weten jullie dat ze ziek is ?
T: sinds 3 maanden, maar het gaat al sinds Youssra weg is niet goed met haar.
Fat: dat kan ik begrijpen ook. Enigste dochter en je kan niks doen.
T: ik heb ook spijt dat ik zo heb gereageerd, ik moest haar laten uitpraten.
Fou: dat moest je zeker doen, door dit alles is ze al 10 kilo afgevallen. Ik zeg zeker niet dat het jouw fout is geweest, maar die van ons. Maar jouw reactie was gewoon te vel, als je ons liet uitpraten was het misschien nog anders afgelopen en waren we nu allang getrouwd. Ze wilde niet trouwen omdat ze haar moeder niet sprak, en ze wilde na de bevalling trouwen wanneer ons kleine 1 jaar is en kan lopen.
T: ik zal alles veranderen wat ik fout heb gedaan, ik ben zeker niet de liefste jonge geweest maar ik wil wel het beste voor mijn zusje.Hij keek een beetje raar naar Rach en bleef haar aanstaren.
K: heb je wat te zegen tegen haar?
T: is ze moslima ?
K: neee dat is ze niet, problemen ermee?
T: onthou van de Koran heeft gezegd
K: ik weet wat erin staat ja, wie ben jij om mij of ons te oordelen?
T: klopt alleen Allah kan dat, alles is mekteb
K: Yep alles is mekteb.Kamal stond boos op en trok Rach met zich mee, ik snap wat hij nu denkt. Dat iedereen tegen hun is, maar ze moeten weten dat wij wel achter hun staan no matter what!
Na 10 min kwam Youssra eindelijk aan, ze had een rode djellaba aan en een witte hoofddoek op. Ik keek haar met trots aan, wat er ook gebeurd ze vertrouwd nog altijd in haar geloof. Zij is echt my ride and die en ik zal haar nooit maar dan ook nooit pijn doen. We stonden allemaal op om naar de ziekenhuis te gaan, ik riep Kamal en vroeg of hij mee ging.
K: natuurlijk ga ik mee, Rach zij zelfs dat ik moet mee gaan.
F: Okee, rij je achter ins aan, gaat Rach wel mee?
K: als ze niet mee gaat, ga ik ook niet. Maar ze gaat mee
F: Okee, geen stoute dingen in de auto doen he😏.
K: ga nou maar hahaha.Ik stapte met Youssra in de auto, Anouar is gelukkig bij mijn tante mijn moeders zus.
We reden achter Tarik aan, we kwamen aan bij het ziekenhuis waar Rach ook werk (Sint-Maarten ziekenhuis verzonnen weet niet of ik het eerder heb gezegd).
We stapte allemaal uit en liepen achter Tarik aan naar de kamer van hun moeder, youss had mij mijn hand stevig vast en was alleen aan het snikken. Het is gewoon pijnlijk om te horen dat je moeder gaat sterven en dat jij er al die tijd niet was om voor haar te zorgen.
We kwamen bij de kamer Tarik liep naar binnen en ik liet youss löss, ze schudden heftig haar hoofd. Ze pakte mijn hand vast en we liepen samen naar binnen, binnen aangekomen zagen we dat haar moeder was vermagerd en ze had overal slangen. Toen ze ons zag was ze blij:
Luna (Youssra moeder): bentiii je bent er! Vergeef mij alsjeblieft, ik wilde je nooit zoveel pijn doen ik heb sinds die dag alleen maar zitten lijden van al mijn daden. Vergeef mij mijn kind verhef mij.
Y: ik heb het je een lange tijd terug vergeven yemma, ik moet u juist om vergiffenis vragen voor dr zina die ik En Fouad hebben gepleegd.
F: vergeef ons geltiii, en Allah zal ons en u zelf ook vergeven!
L: ik heb jullie vergeven mijn kinderen, waar is jullie mooie zoon?
F: hij is bij mijn tante gelti
L: jammer, ik wil hem zo snel mogelijk zien. Kan dat?
Y: tuurlijk yemma altijd!
Ze begon te hoesten en alle bellen begonnen met piepen, Youssra schreeuwde naar haar moeder en Tarik stond stokstijf bij het bedeinde.-------
Wat denken jullie wat er gaat gebeuren met de moeder van Youssra???
Stuur een comment wat jullie denken wat er gaat gebeuren!!
Morgen hoop ik nog een deel te plaatsen als ik 4 REACTIES HEB OVER WAT ER GAAT GEBEUREN!!!!!Vergeet niet stem stem stem!!!!
Xx Marr
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋