Rachidy
Vandaag gaan we naar de strand. Ik ga me alvast klaar maken en misschien nog ontbijt bestellen voor iedereen. Ik pak mijn douche spullen en loop naar de douche, ik fris me zelf op, na 20 minuten ben ik klaar, ik kleed me aan in een Adidas jurk en trek van die kousjes aan en dan nog mijn witte Adidas slippers ( omslag is haar dress )
Fouad en Youssra gaan nog mee, we gaan nog ergens lunchen met hun en dan nemen hun afscheid van ons.
Na het ontbijt gaan we weg, iedereen neemt hun strand spullen mee. Daar komen we de familie van Kamal tegen, vind het spannend ik heb gelukkig geen bikini aan maar een korte zwembroek en een topje.
We stappen allemaal in de auto en ik rij achter mijn broer aan. Bij mij zitten Anna Lizz Lea en mijn moeder.
Daar aangekomen zien we hun aan staan, we lopen naar een plek wat vrij is.
Skot heel het zwemmen, het was gezellig en er was een water gevecht. Voor de rest niks bijzonder!!
We zijn nu in ons hotel, we gaan zo uit eten met zijn alle.
Ik ben al gedoucht ik zoek in mijn koffers wat ik ga aantrekken, uit eindelijk heb ik gekozen voor een jurk ( dress hier onder)Iedereen is klaar, mijn zusje zus Anna en moeder hebben ook een jurk aan. Ik pak mijn Adidas schoen en trek die aan met enkelsokken.
Restaurant El mariam (verzonnen)
Iedereen zit aan tafel, ik zit naast Kamal. We waren in gesprek met zijn alle, er werd rustig het liedje van MHD - A Kele Nta gezet Kamal stond op dat moment op tot hij op zijn knie ging, hij pakte mijn hand vast en keek mij verliefd aan.
Mijn lieve lieve Rachidy, jij heb mijn hart gevangen sinds dag 1 toen ik je liet vallen. Ik was meteen verliefd geworden, ik ben blij dat ik jouw heb leren kennen, we hebben nu al zoveel ups en downs gehad en met de dag ben ik steeds verliefder geworden op jouw. Niemand echt niemand kan doen wat jij met mij heb gedaan, daarom vraag ik vandaag jouw hand.
Mijn liefste Rachidy wil jij met mij trouwen, wil jij je leven met mij delen en de moeder van mijn kinderen zijn, de oma van mijn kleinkinderen en mijn steun en toeverlaat zijn. Trouw met mij en ik geef jouw de wereld, ik hou van jouw zina en ik wil mijn leven met jouw delen. Ik vraag het nog een keer WIL JIJ MET MIJN TROUWEN ZINA??!!Ik keek hem met open mond aan, ik wist even niet wat ik moest zeggen. Ik kreeg tranen in mijn ogen en ik kwam uit mijn trans en zij ....................
Kamal
Vandaag wordt een gezellige dag hoop ik, ik ga vandaag Rach ten huwelijk vragen en hoop en ik weet dat ze JA gaat zeggen.
We gaan nu naar de strand en dan uit eten, ik heb mijn ring gisteren binnen gekregen. Ik ben te zenuwachtig ik hoop dat ik me gewoon normaal kan gedragen.
Ik heb nu een korte Armani zwembroek aan en daaronder mijn Armani slippers. Ik ga in de auto met mijn broer en zijn vrouw en Anouar, als we daar zijn aangekomen wachten we even op de rest. Als ze er zijn lopen we naar een vrije plek en gaan we het een gezellige dag van maken.
Na het zwemmen ga we allemaal naar huis om te douchen en om te kleden.
Ik trek een korte jeans broek aan met een witte overhemd als laats nog witte loubi schoen.Als iedereen klaar is ga we weg, bij het restaurant aangekomen gaan we allemaal zitten ik zit naast Rach.
Ik was zo zenuwachtig niet normaal, maar ik deed wel zo normaal mogelijk. We waren aan het wachten op onze toetje, ik kon niet meer wachten ik wil nu gewoon haar antwoord weten. Ik gaf de ober een teken en hij zetten rustig het liedje van MHD - A Kele Nta ik stond op en ging op mijn knie, ik keek haar verliefd aan en ik zag dat ze schrok maar ik ga door zetten moet nu niet afhaken. Ik begon met praten en vond het best knap dat ik geen trillende stem heb
Mijn lieve lieve Rachidy, jij heb mijn hart gevangen sinds dag 1 toen ik je liet vallen. Ik was meteen verliefd geworden, ik ben blij dat ik jouw heb leren kennen, we hebben nu al zoveel ups en downs gehad en met de dag ben ik steeds verliefder geworden op jouw. Niemand echt niemand kan doen wat jij met mij heb gedaan, daarom vraag ik vandaag jouw hand.
Mijn liefste Rachidy wil jij met mij trouwen, wil jij je leven met mij delen en de moeder van mijn kinderen zijn, de oma van mijn kleinkinderen en mijn steun en toeverlaat zijn. Trouw met mij en ik geef jouw de wereld, ik hou van jouw zina en ik wil mijn leven met jouw delen. Ik vraag het nog een keer WIL JIJ MET MIJN TROUWEN ZINA??!!Ze bleef me aankijken ze was in shock en kon niks uit haar mond krijgen.
Ze kreeg tranen in haar ogen en zij ............--------
Ollaaa lezers,Wat denken jullie dat Rachidy gaat zeggen?
Laat een reactie achter en vergeet niet te stemmen ⭐️ het is gelukkig gratis!!!Met 11 stemmen zet ik de volgende deel online.
Xx Marr
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋