22

118 13 1
                                    

Familie van Kamal
(Omslag foto onderste Kamal en bovenste zijn broer Fouad)
Fatimaa: ik wil hem zien, het duurt te lang.
Yassine: hbiba ga zitten, we moeten nog even wachten.
Fatima gaat zitten en staart voor zich uit.
Er klopt iemand aan, we staan allemaal op en we geven toestemming om maar binnen te komen.
Dokter: Gm (goedemorgen), ik ben Kamal's arts voor de dag.
Fatima: Gm, waar is u collega?
Dokter: haar dienst zit er op, zij is er weer in de nacht.
Fatima: oké bedankt dokter, en waar is Kamal nu. Ik wil hem zo graag zien dokter.
Fatima begon met huilen, Yassine haar man troosten haar.
Dokter: u mag nu gelijk mee lopen naar zijn nieuwe kamer, hij heeft een aparte kamer. Er mogen 2 mensen blijven slapen.

We liepen met de dokter mee naar boven, ze liet ons de kamer zien en liep weg. Fatima liep als eerste naar binnen, voor dat ze naar haar zoon kon lopen zag ze dat er iemand sliep in de stoel. Ze liep naar die gene toe, dat is Rachidy wat doet ze hier? Ze had 1 hand van Kamal vast en haar hoofd lag op het bed, ik kon zo eeuwig blijven kijken. Ik ben blij dat mijn zoon iemand heeft gevonden die hem later gelukkig zult maken. Ik pakte mijn telefoon en maakte een foto van hun, ik liep naar haar toe, schudden haar wakker. Ze schrok en keek me slaperig aan.
Rach: sorry mevrouw, was in slaap gevallen. Ik ga nu weg.
Fatima: nee aub blijf nog even zitten.
Ze knikte en ging recht op zitten in de stoel waar ze in zat.
Fatima: mag ik vragen waarom jij hem zelf wilt verzorgen.
Rach: omdat ik zie dat u heel veel vertrouwen in mij hebt, u legt alle zorg van u zoon in mijn handen. Daar ben ik dankbaar voor, dat is de reden dat ik het zelf wil doen.
Fatima: er is meer hbiba, jij voelt ook iets voor hem. En hij voelt ook iets voor jouw.
Rach staat op, geef Fatima een hand en zeg haar gedag. Ze loopt de deur uit.

Yassine: Hee hbiba hoe gaat het met hem.
Fatima: gaat goed, hij leeft nog. Het was even stil en keek daarna naar Yassine. Dat meisje die hem heeft geholpen, dat was het meisje waar hij het over had.
Yassine: Mooi meisje inshallah komt het goed met hun.
Fatima: hoe gaan we dit brengen bij jouw ouders😪. Ze vinden ons al geen goeie ouders , omdat Fouad een kind heeft voor het huwelijk🤧😫.
Yassine: Fatima inou, maak jij daar geen zorgen. Wij bepalen over onze kinderen en niet mijn ouders of jouw ouders. Als wij het accepteren, moeten hun het ook gaan doen hbiba🤗
Yassine gaf Fatima een knuffel en een kus op haar voorhoofd en daarna op haar wang.

Fouad loopt naar binnen samen met zijn verloofde Youssra en zijn neef Toufik. Hun ogen waren helemaal rood van het huilen, Fouad en Toufik zijn boos op hun zelf dat ze Kamal niet konde beschermen tegen haters en misgunners. Toen ze hem zo zagen wilde ze in zijn plaats daar liggen. Youssra knuffelde Fouad en hielt hem stevig vast.
Fouad: mama blij jij hier slapen samen met papa of zal ik blijven.
Fatima: hbiba ga naar huis, bel samira voor mij en vertel haar dat het goed gaat met hem, en als ze toch terug komt krijg ze van mij een Adidas slipper maar der toe😴😒.
Fouad: oke mama, moet ik kleren voor je brengen ?
Fatima: Jaa doe maar, laat Youssra jouw helpen. Pak ook schone kleren voor Kamal en papa.
Fouad: oke tot straks dan.
Hij loopt naar zijn moeder toe geef haar een knuffel, hij fluisterde dat het goed gaat komen met hem. Hij gaf haar een kus en liep de kamer uit, Youssra en Toufik deden het zelfde een knuffel en een kus daarna liepen ze achter fouad aan het ziekenhuis uit.
Thuis aangekomen liep Fouad gelijk naar de kamer van Kamal en begon hard te huilen. Youssra knuffelde hem en liet hem uithuilen, zij zelf huilde onhoorbaar. Hij stond op, pakte een tas uit de kast en pakte paar kleren in voor Kamal, hij zag de tablet van kamal en naam die voor de zekerheid mee. Youssra deed dit voor haar schoonouders. Ze liepen naar beneden en Toufik zat op de bank.
Toufik: broer ik kan hem niet zo zien man.
Fouad: ik ook niet, maar we moeten ons sterk houden. Zeker nu we niet weten welke vijand dat was.
Toufik: laat me jouw naar het ziekenhuis brengen, dan kom je terug brengen of jij breng mij naar huis.
Ik rij wel, jij heb sowieso nu geen auto bij je.
Toufik knikte en gaf Youssra een knuffel en zij
Toufik: hou je sterk voor hem!!!
Ze knikte en ze liep naar haar Slaapkamer. (Ze heeft een slaapkamer omdat ze die krijg tijdens haar zwangerschap en haar ouders haar hebben verstoten uit de familie)

------

Laat me gelijk straight zijn!!!!!!
167 in romantiek 💃💃💃
Ik wil jullie allemaal daarvoor bedanken, zonder jullie stemmen en of reacties was ik niet daar. Dus bij deze BEDANKT LIEFIESS🤗❤️😘.

Maar die stille lezers, van jullie wil ik ook weten wat jullie der van vinden. Lees en stem voor me😏😏😏.

Hoe vinden jullie het hoe ik het doe met de verhaallijnen van iedereen zodat je ook weet hoe de andere van de situatie denken🤔🤔??????

Laat me weten en vergeet niet STEM STEM STEM EN REACTIE. Het is namelijk gratis 😏.

Xx Marr

HEM wil ik Aan mijn ZIJ.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu