85

118 11 6
                                    

Rachidy

Hier zijn we dan 10 maanden verder, mijn speciale dag. VANDAAG IS MIJN TROUWDAG!

Ik ben zo zenuwachtig, terwijl ik Nousha uitlachte toen ze zij dat ze zenuwachtig was.

Maar goed, ik ben sinds 4 uur wakker, terug denkent aan de bruiloft van mijn broer en zus.
Ze zijn allebei gelukkig getrouwd en mijn lieve zus is zwanger!!! Leo en Anna willen nog een reis maken voor ze aan kinderen gaan beginnen, begrijpelijk dat ik wil ik ook!

Samira is bevallen wat het zijn laat ik aan Kamal over, het is tenslotte zijn zus.

Mijn moeder en Carlos houden het op een relatie beide willen ze niet meer trouwen.

En mijn girl Nousha is bevallen van een meisje genaamd Ilana (ilana)😍😍😍. Ze is nu 2 maanden oud, ze is een gezonde baby.

Nousha is natuurlijk mijn bruidsmeisje samen met Lizzy, Lea en Adje me nicht.

We wilde het niet groot houden, dus hebben we alleen de mensen van dichtbij uitgenodigd. Natuurlijk vonden onze ouders het niet leuk voor bepaalde mensen die niet waren uitgenodigd, maar het is uiteindelijk onze bruiloft en niet van onze ouders.

Back to the point!

Ik vind het nog steeds moeilijk om zijn familie te zien, zijn oma en opa hebben het geaccepteerd maar de rest niet. Halima uit de bergen die komt ook, ik heb mijn vriendinnen al uitgelegd dat zij graag met mijn vent wilt trouwen. Bitch where 😴🙄!!!!

We houden het weer in onze familie zaal, scheelt ons ook qua geld dan kunnen we meer besteden aan onze huis. Die is nog niet klaar met de inrichting, wanneer we op huwelijksreis zijn komt onze keuken binnen en de bank.

Ik sta nu snel op en ga me maar douchen. Ik doe mijn ding in de badkamer, ik hoef me niet te scheren heb me overal letterlijk laten harsen. Ik pak me scrub en scrub mijn hele lichaam en gezicht. Mijn haren was ik, stop wat drMiracle der in. Laat het even 5 minuten inwerken, na dat ik de scrub heb afgespoeld was ik de shampoo uit mijn haar. ( wie doet dit ook😫, ik doe altijd eerst mijn lichaam uitspoelen en dan mijn haar ,, waarom wollah meh ik weet!!!!)

Na het douchen wikkel ik een handdoek om me heen en mijn haar. Ondertussen denk ik hoe de dag zal gaan. Besef heb gewoon 6 jurken die ik ga dragen, de eerste voor in de moskee, de tweede voor in de kerk, we moesten we eerst vragen aan de imam en aan de pastoor of we het zo mochten doen, met hun goedkeuring mochten we het doen.
De derde gaan we foto's van maken ergens, Kamal wilt niets zeggen waar en dat maakt mij vrij zenuwachtig! De vierde voor de ringen melk en dadels, de vijfde is voor de moeder dochter dans en ook broer en zus dans en als laatste de mooiste jurk en die ga ik aantrekken als ik naar huis wordt gebracht wat hij gaat uittrekken, tenminste hotelkamer 😂.

In mijn kamer zit Nousha al met mijn dochtertje ( Nousha's dochter ilana ). Ik loop naar hun toe en geef ze allebei een knuffel een een kusje kleine ilana geef ik een extra knuffel. Ze lijkt zo erg op Nousha , behalve de haren dat is van haar vader.

" en hoe voel jij je vandaag' "ben te zenuwachtig pffff' antwoordde ik terug. Ze begin te lachen en kijk mij met glinsterende ogen aan aan.
"Weet je nog toen je mij uitlachte op mijn dag?" 'Dat zou ik nooit kunnen vergeten habiba, en nu is het jouw beurt om het te doen he" 'ik zou je nooit uitlachen, ik heb wel een boterham met Nutella voor je gemaakt. Zal ik het halen voor je, dan kan je die dikke ass even in een korte broekje hijsen' "Dankje schat, dat zal ik fijn vinden"

Ze staat op geeft me een kus en loopt weg. Ik doe snel mijn baby in het midden van de bed en rond haar heen kussens. Ik smeerde me in met vaseline daarna stond ik op en pakte uit mijn kast een setje lingerie, speciaal voor vandaag gekocht. Ik trek het aan en pak daarna een shirt en een korte broer van Adidas, dit trek ik ook aan.

HEM wil ik Aan mijn ZIJ.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu