2

295 19 2
                                    

Deel 2
Opeens gaat de deur open en komt haar zusje Lizzy binnen en pakt de telefoon van Rach af en loop naar de box en en koppel het met de aux kabel terwijl Rach met open mond toe kijkt hoe haar zusje weg loopt met haar telefoon. Lizzy begint keihard mee te zingen en Rach ook haar moeder probeert het maar de uitspraak is om te lachen 😂😂..
Liz zet een andere liedje wat mama mee kan zingen iets old school ofzo. Liz kijkt en trekt een wenkbrauw met een sneaky lach ze zet funana - so cu pe. En haar moeder stopt direct met stylen en begint te dansen. Ik loop naar liz toe en geef haar een klap op haar achterhoofd, nu ben ik nooit op tijd klaar kind en me zusje begint keihard te lachen.
Rach: ma kom aub je kreeg van bij vanavond een cadeau als je stop met dansen. ( me ma stopt nooit met dansen als ze liedjes luistert van haar tijd. )
Marr: is goed Rachidy kom haren doen jij kopen voor mij iets moois hee.
Rach: hahaha mama altijd en liz doe maar liedjes van onze tijd.
Liz: pffff jij zeurt altijd 'rolt met haar ogen'.
Liz zet 4x duurder op en opeens komt hun broer naar binnen lopen en begint te dansen en te rappen wij gaan allemaal stuk hij is geen ochtend mensen en toch staat hij hier te dansen. Na 45 min gelachen en dat mijn haar eindelijk gestyld is hoor ik me broer en zusje in koor vragen wie gaat ontbijt maken😪😂. Altijd denken ze aan het maar ze kunnen zelf niks maken, ik kijk mama aan en zeggen in koor doe het zelfs schatjes. Maar voor ik het wist stond me ma open liep naar beneden om ontbijt voor ons te maken, ik ging naar mijn kamer en ging me verder aankleden " ik zat de hele tijd met mijn badjas aan ". Ik doe mijn badjas uit en trek mijn Adidas shirt geel aan een zwarte skinnyjeans aan en mijn Adidas schoenen van pharrell. Ik pak me iPhone 6s en loop naar beneden, ik ga aan tafel zitten en me ma heeft tosti's gemaakt, ei gebakken en broodjes in de oven gezet. We eten met een rust en opeen zucht mijn moeder we kijken elkaar aan en daarna naar ons moeder.
Gesprek is in het Portugees,,
Leo: mama wat is er aan de hand en pakt ons moeder haar hand vast.
Marr: nou ik ben verliefd😔, maar ik wil jullie vader niet teleurstellen.
Leo: mama doe normaal het is goed dat je door gaat vergeet niet dat papa juist wil dat wij gelukkig zijn vergeet zijn laatste woorden niet die hij tegen u zij voor dat hij stierf mama. Zolang het een goeie man is staan wij achter u en kijkt ons en en zeg toch meiden we knikken als bevestiging.
Marr: wat zou ik toch zonder jullie moeten en begint te lachen van blijdschap. Ik zal hem een keer meenemen naar hier maar ik doe het wanneer Lea terug is van haar vakantie dan ziet ze hem ook gelijk.
Liz: mama is dat die man die jouw elke dag komt ophalen en ze begint te lachen en krijgt zweet druppels op haar neus😂😂.
Rach: mama Hahahahah ik had nooit gedacht jouw nog zo te zien ik ben blij voor u en hoop het beste voor u en loop naar haar toe en geef haar kusje op haar wang.
Leo en Liz doen het zelfde. We zijn klaar met eten en ruimen gezamenlijk de tafel af en doen alles in de vaatwasser iedereen in dit huis haat het om de afwas te doen😒😒.

-----

Stem en laat je vrienden & familie weten van mij verhaal. Hoe meer zielen hoe mooier het verhaal gaat worden😘
Xx marrr

HEM wil ik Aan mijn ZIJ.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu