Rachidy
Ik wordt wakker van een nachtmerrie, fuck man dit laat me echt onzeker worden!
Mijn droom ging als volg;
Ik was met Kamal op een parkje, we liepen langs een stel. Kamal keek heel lang naar dat stel, het waren een paar van islamistische afkomst. Ik zag de verdriet in zijn ogen, hij wil dit ook! Ik trok mijn hand van hem los en rende weg, ver weg van iedereen.. ik zag uit eindelijk alleen wit voor me, opeens kwam een zwarte gedaante voor me staan. Het was selma ze was gekleed in een khimar en naast haar stond Kamal met een baby in zijn hand, hij is gelukkig gelukkig zonder mij!! Ze gaven elkaar een kus en Kamal keef mij met afschuw aan, ik draaide me om en zag een lange tunnel. Enigste wat ik dacht was dat ik daar naar toe ga, ik rende zo hard als ik kon maar er kwam maar geen eind. En toen schrok ik wakker om half 6 in de ochtend.Mijn moeder en broer kwamen mijn kamer binnen rennen waarschijnlijk heb ik heel hard geschreeuwd.
Gesprek is in het Portugees
M: filha wat is er?
R: mama ik kan niet meer met Kamal gaan.. Hij gaat niet gelukkig met mij worden, hij moet iemand zoeken die wel van islamitische afkomst is mama!!!!
M: Rachidy, hoezo zeg je dat mijn kind. Je bent hartstikke gelukkig met hem
R: mijn droom zij het mama!
L: Rach als jij van hem hou moeten jullie het volhouden. Bespreek dit met hem, ga geen conclusies trekken.
M: luister naar je broer filha!!!
R: ik weet het gewoon niet, ik ben echt bang mama..
M: ik weet het schat, maar hou je sterk en vecht voor je geliefde Okee!!
R: mama wil je bij mij slapen aub
M: is goed schat, ga maar slapen Leo ik blijf bij der!
L: Okee ma, Rach doe rustig aan ja.. desnoods blijf vandaag lekker binnen in je pyjama even denken over alles maar ga nu niet gelijk conclusies nemen Okee?
R: dankjjj, ik ga slapen heb hoofdpijn!Mijn broer gaf me nog een kus en daarna me ma en liep toen de deur uit, ik ging goed in bed liggen en me ma kwam bij me liggen.
M: ga maar slapen schat, ik ben bij je niemand gaat je pijn doen zolang ik er ben!
R: Dankjewell mama, wat zou ik toch zonder jullie moeten!
M: NIKSSS GIRL, GO SLEEP
R: hahaha mama jij klaart, slaap lekker!Me moeder gaf me een kus op me haar en nam mij in omhelzing.
Volgende ochtend om 13:23 uur werdt ik wakker, mijn moeder lag niet naast me. Ik hoorde allemaal gelach beneden in de huiskamer, ik stond maar op en liep naar de badkamer. Ik ging me douchen me haar niet dat had ik gisteren gewassen, na het douchen stond ik op en pakte een handdoek. Ik liep naar me kamer droog me af en pakte een hipster ( geen boxer maar voor vrouwen ), ik pak een hemd en een vest en een korte broek van Adidas. Ik smeerde me in met vaseline en trok mijn kleding aan en liep toen naar beneden.
Beneden aangekomen deed ik de huiskamer deur open en voor ik naar binnen liep zag ik dat Fatima de moeder van Kamal en zijn zus, schoonzus en Kamal daar zitten. Ik schrok en trok gelijk de deur weer dicht, ik rende naar boven en hoorde ze hard lachen waarschijnlijk om mijn actie hahaha. Ik liep mijn kamer in en pakte snel een langere broek, er werdt aangeklopt ip mijn deur.
R: NEEEEE, NIET BINNEN KOMEN!!!
S: Hahah ik ben het maar Samira
R: ooo kom dan maar hahaha
S: hahaha jouw reactie net was geweldig!
R: Jaa ik had jullie niet verwacht, sorryyy
S: geef niet, kom naar beneden... we moeten praten zina.
R: ik kom eraan.Ik trok snel mijn joggingbroek aan, ik keek snel nog in de spiegel en liep toen naar beneden. Ik groeten iedereen met een kus en Kamal gaf ik een hand, hij keek me raar aan en ik keek snel weg. Ik ging naast mijn moeder zitten, Kamal keek me nog steeds raar aan. Fatima keek verbaast en vroeg gelijk of hij iets heeft gedaan.
F: heeft hij iets gedaan?? Want anders pak ik nu je Adidas slippers en sla ik deze hmara voor je!!
R: nee dat heeft hij niet; zij ik met een onzekere lach.
F: wat is er dan aan de hand??Ik keek naar me moeder voor hulp, mijn moeder vertelde wat er was gebeurt vanmorgen. Kamal stond gelijk op en liep naar de tuin, en ik, ik begon te huilen als een kleine baby!! Iedereen was stil, Samira stond op en liep naar Kamal toe. Fatima kwam naast me zitten en zij
F: dromen zijn soms bedrog zijn, en jullie 2 zijn stapel verliefd!Mijn zusje kwam naar beneden met een lach en toen ze me zag huilen, haar lach veranderde gelijk naar een boze uitdrukking.
Lizz: wie the fuck heeft de kans gekregen om jouw te laten huilen!!!???
Maria: gek doe roestoeg (rustig), niemand pijn hebben jij niemand slaan!
L: waar huilt ze dan?
M: is te veel om uitleg jouw he, niet nu filha!Lizz kwam naast me zitten en knuffelde mij, ze zij allerlei lieve dingen in mijn oor ik werdt gelukkig wat rustig ervan. Ik keek naar buiten naar Kamal, zijn ogen waren rood. Hij kwam met zijn zus naar binnen lopen, ik stond gelijk op ik wilde wat zeggen maar Kamal zij dat ik mijn mond moest houden! Ik keek hem verbaast aan, mijn zusje stond op en liep naar hem toe.
L: ben je helemaal gek geworden om zo tegen haar te praten, wie denk je wel dat je ben om zo tegen haar te praten!!!!
Ze duwde hem naar achter, ze wilde hem uithalen maar ik hielt haar tegen. Ik schudden mijn hoofd en ze kwam mij omhelzen, ze bleef Kamal kwaad aankijken. Iedereen was stil in de kamer, ik was zelf in shock van mijn zusje haar actie!
Kamal maakte een beweging richting mij maar mijn zusje stond al gauw voor me
L: waag het niet haar aan te raken, dit keer sla ik wel!
Kamal keek haar aan en begon te huilen, mijn zusje schrok er wel van. Ze nam hem in omhelzing, en zij allerlei dingen in zijn oor die alleen hij kon het horen. Af en toe knikte hij en keek mij toen aan, Lizz liet hem los en hij liep naar mij toe.Hij stond voor me ik wist niet wat hij zou doen, ik bleef hem alleen in zijn ogen kijken. Zijn ogen zaten vol verdriet, ik kon het niet aan zien dus keek ik weg. Hij riep mij maar kon hem niet aankijken
K: Miracle kijk me aan aub!
K: Rach kijk me aan
R: ik kan het niet!
K: dat kan je wel, kijk me aan zinaIk keek hem aan en zakte naar beneden, hij pakte iets uit zijn zaken en ging op een knie hurken. Ik keek hem verbaast aan
K: Rachidy, Mijn Miracle mijn alles, jij ben mijn beste vriendin ever. Daarom vraag ik jouw, neeee ik smeek het jouw.. wil jij met mij ...............------
Olllaaaa lieve lezers,,
Sorry sorry, ik was helemaal vergeten mijn deel te plaatsen😊😪.
Maar goed hier is het dan!!!Wat denken jullie dat Kamal gaat vragen??
Gaat het goed komen tussen Kamal en Rachidy in de toekomst?
Geduld kennen ze dat woord nog, vertrouwen kennen ze dat woord nog en nog veel meer.Druk die mooie ster in hoor!!!!
STEM STEM EN PLAAT EEN REACTIE EN PROMOOT JE GIRL❤️❤️Xx Marr😘❤️
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋