Rachidy
Ik schrok in de middag wakker kijk op mijn telefoon en zag dat het 17:36 uur was. F*** ik heb lang geslapen, ik sta op en kijk op mijn telefoon. Ik zag dat het ziekenhuis mij 5 keer heeft gebeld, wat is er nu gebeurd. Ik belde direct terug, mijn collega naam op.
Collega: Goeieavond SEH u spreekt met dona.
Rach: Hee dona met Rach, ik ben gebeld.
Dona: Hee meid, Jaa klopt Hans belde jouw op om te vragen of je vandaag eerder wilt beginnen.
Rach: hoezo dat dan?
Dona: hij wilde erbij zijn als je die patiënt uit kamer 415 gaat verzorgen.
Rach: heeft hij avonddienst ?
Dona: Jaa
Rach: Okee ik ben daar om 21:30 laat hem alles klaar zetten, zorg er aub voor dat er niemand in dr buurt is. Zodat ik gelijk me ding kan doen.
Dona: komt voor elkaar, ik ga hem nu gelijk oppiepen.
Rach: Dankje schat, Werkse nog. En hing op.Ik ging douchen, na het douchen deed ik allen mijn hipster en bh aan. Deed mijn badjas om me heen, deed me slippers aan en liep naar beneden.
Niemand was thuis, ik ging koken. Maakte rijst met kip en bruine bonen, dit is mijn lievelingsgerecht.
Ik liep naar de huiskamer met mijn bord met eten, ik zette mijn bord op tafel en pakte de afstandsbediening. Alsof me moeder het kon ruiken er zat een briefje geplakt op de afstandsbediening : NIET ETEN OP MIJN BANK. Ik ben uit met paar collega's ik zie je morgen na je werk. App mij en niet bellen kusje mamma.
Ik at mijn eten op en keek nog even naar de tv, na 1 uur tv kijken was het 20:30. Ik liep naar boven kleed me om, trainingspak van Adidas. Ik keek of ik mijn pasje had, maar alles zat nog in mijn tas heb niks eruit gepakt behalve mijn oplader van mijn telefoon. Pakte mijn telefoon en oplader en liep het huis uit, deed de beveiliging erop en liep naar mijn auto. Lizz is met Leo en Anna gezellig weg, ik ga vandaag gelijk voor haar solliciteren bij mijn teamleider. Ze moet alleen wat cursussen doen, dit doen ze voor de zekerheid zo dat jeje handelingen niet bent vergeten en kan je het weer bij pakken.Ik reed naar werk, mijn hoofd zat bij Kamal hoe hij zou reageren als hij mij zit. Aagh zet het nu even van je af we gaan knallen vandaag op het werk.
Aangekomen loop ik naar me kluis kleed me om, zet alles in mijn kluis en liep naar de SEH kantoor. Ik was nog te vroeg, ik ging chocomelk pakken. Ik ben mijn blik mango maazza vergeten in de auto pfffff, ik ging zitten en Hans kwam naar binnen lopen.
Hans: Hee Rach, sorry dat je voor mij eerder begint. Maar ik heb het nooit mee gemaakt, toen ik het hoorde wilde ik het doen samen met jouw.
Rach: Hee hansje, geef niet. Alles voor andere leerlingen. Heb je alles klaar gezet hoe je het heb geleerd in theorie ?
Hans: Jaa heb ik gedaan.
Rach: oke, we gaan knallen kom mee.
Ik liep met Hans naar boven, ik zag zijn moeder staan ze was aan de telefoon. Toen ze mij zag hing ze zo snel mogelijk op. Ik liep naar haar toe en gaf haar een hand.
Rach: Goeieavond mevrouw, dit is mijn collega Hans. Hij gaat mij ondersteunen om Kamals wond te verzorgen.
Hans gaf haar een hand en stelde zich zelf voor.
Hans: Goeieavond, ik ben Hans.
Fatima: hallo Hans, dat is goed gaat u gang. Ik zal hier wachten.
Rach: dat zal ik fijn vinden. Bedankt.
Fatima: nee u bedankt, gaan maar snel naar binnen.
Binnen aangekomen liep ik naar Kamal zijn bed. Ik hield even zijn hand vast, en draaide me om naar Hans toe.
Rach: oké wat ga je doen en hoe ga je het doen.
Hans: ik zorg dat ik een schone werkplek heb en alles in de buurt heb zodat ik niet weg hoeft te lopen.
Rach: begin maar ik kijk en ondersteun jouw als het moet.
Hij begint met het verzorgen, na ongeveer 40 min zijn we klaar. Ik heb Hans nog een en andere uitgelegd over verzorgen van wonden. We wilde weglopen tot ik werd vastgepakt bij mijn pols, ik draaide me om en zag......-----
Heee lieve lezers,,Hier nog een deel😘.
Vergeet niet te stemmen en een reactie te plaatsen🤗❤️Xx Marr
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋