43

102 9 1
                                    

Kamal

Na een gezellige middag bij Rach thuis, zeg ik haar om klaar te maken om weg te gaan, ze stond op en trok haar schoen aan.
We groeten iedereen en lopen naar de auto van Rach, we stappen in en ze controleer haar auto.
K: alles leeft nog, maak je geen zorgen dat ik iets kapot maak.
R: is je geraden ook, heb er lang voor moeten sparen.
K: dat snap ik al te goed zina.
Ik starte de auto Rach en ik ga nu voor een Vespa kijken en theorielessen voor haar zusje, dat weet ze nog niet maar mijn oom is instructeur. En dat geef ik haar zusje cadeau, ze is een geweldige kind wie wilt haar nou niet als zusje hebben en ze maakt altijd foto's van Rach en mij onverwachts.

We rijden naar een scooter zaak in rotterdam west, we zingen mee met het liedje van Bizzy, Jozo ft kraantje pappie - Traag

Als we daar zijn aangekomen stappen we uit en lopen hand in hand naar binnen.
Dat gevoel dat ze mij geeft als ik haar aanraak is gewoon niet te beschrijven, dat hele rwina in mijn buik is niet te beschrijven. Die dierentuin, mijn snellere hartslag, de zweetdruppels op mijn voorhoofd, mijn rode wangen, dit gevoel is gewoon niet te beschrijven hoe perfect ze is, hoe perfect ze bij mij past, dit gevoel heeft niemand mij ooit gegeven. Dit hou ik zo lang vast en inshallah wordt zij mijn vrouw, de moeder van mijn kinderen, de oma van mijn kleinkinderen, mijn lotgenoot, my ride and die.

Ewaa jaaa back to the story

Als we binnen zijn kijken we rond er komt een Marokkaanse man naar ons toe gelopen en kijkt ons scheef aan;
R: kifesh met deze kijkt ons aan?
K: wollah ik weet
R: kunt u het zien meneer???
Meneer van zaak: Jaa ik kan het zien en ik ben zeer geïnteresseerd in jullie relatie en als jouw (wijst naar Kamal) ouders van deze verhouding weten.
R: Jaa zij ouders weten er van, ik snap niet echt wat ons relatie met Vespa's te maken heeft?
M: kom je haar wat kopen of voor je zelf (kijkend naar Kamal)
K: wollah als u zo door blijft gaan, loop ik hier weg en zorg ik er voor dat u een slechte review krijgt.

Hij bleef kijken en vroeg daarna wat we zochten
R: ik zoek een zwart witte mat Vespa
M: dat heb toevallig vandaag een binnen gekregen.
R: geweldig mag ik er een met alles derop.
Ik wil ook een wit zilvere strik der op en dan vrijdag bezorgen bij een zaal. Is dat mogelijk? ( foto staat onder)
M: Jaa hoor dat is mogelijk, ik wil wel nog erbij zeggen dat ik jullie respecteer. Jullie kunnen een voorbeeld zijn voor velen, daardoor geef ik jullie 200 euro korting.
Alle benodigdheden die jullie erbij willen krijgen jullie ook nog gratis bij.
K: dank u wel, we waarderen het echt.
Ik keek Rach aan en ze had een glimlach, ben echt blij met haar als mijn vriendin.
We liepen naar de kassa en ze haalde haar pasje deruit, ze betaalde en de man gaf ons de bon en een hand.
M: nog een fijne dag verder, hoop jullie snel weer tegen te komen als man en vrouw. Moge Allah jullie pad vrij maken en jullie zegenen.
K: dank u wel. Inshallah komt alles goed.

We groeten de man nog en liepen weg en stapte in, ik rij nu naar Dordrecht naar mijn ook zijn zaak

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We groeten de man nog en liepen weg en stapte in, ik rij nu naar Dordrecht naar mijn ook zijn zaak. Na 20 minuten komen we daar aan, ze kijkt mij vreemd aan een ik schenk haar een glimlach van oor tot oor. We lopen naar binnen en ik zie mijn oom al staan achter de balie, toen hij mij zag kwam hij achter de balie vandaan.
Bilal=oom
B: Kamal, hoe is het met jouw. Ik zie dat je uit het ziekenhuis ben en je loopt.
K: hallo oom, gaat goed hoor. Ik wil je aan mijn vriendin voorstellen.
Ik wees naar Rach en mijn oom keek versteld naar Rach.
B: mashallah mooie meisje. Ik wens jullie het beste samen! Ik ben Bilal Kamal oom.
R: hallo ik ben Rachidy maar u mag mij gewoon Rach noemen
B: mooie naam voor een mooie meisje en voor mijn neefje.
K: dank u wel oom. Maar ik kwam ook voor wat anders, haar zusje wordt volgende week vrijdag 16 en ik wilde haar als cadeau theorielessen geven en naar wie kom ik naar toe omdat ik weet dat hij het beste is😏😏😏 Naar mijn liefste oom natuurlijk!!
B: natuurlijk kan dat, officieel is het vanaf 16,5 jaar maar ze kan alvast beginnen bij mij. Ze kan ook voor haar scooter rijbewijs en dan voor haar autorijbewijs, dat is wel beter kan ze in de half jaar wennen aan de omgeving met rijden.
K: dat is ook goed, ik betaal ze allebei.
R: ben je gel ofzo, dat gaat niet gebeuren of je betaald voor de auto of voor de scooter maar niet allebei. Dadelijk gaan mensen nog raar van mij denken!!!
K: boeit mij geen f*** wat mensen gaan denken! Ik wil dit doen. Ik betaal ze oom!!
B: wauwww, ik zal haar houden Kamal.. Anders heb jij een probleem met mij!
K: ik zal haar ook nooit meer laten gaan !

Rach werdt verlegen en sloeg haar gezicht weg! Ik betaalde ze allebei natuurlijk met korting, zaterdag heeft ze haar eerste les voor haar scooter. We groeten mijn oom en lopen de deur uit, we gaan naar mijn zus en haar man. Ze vroeg vanmorgen om Rach mee te nemen naar huis, onderweg was het stil je hoorden alleen muziek.

------
Olla mensen,

Hier nog een deel!!
Vergeet niet te stemmen en plaats een reactie.

Veel lees plezier
Xx Marr

HEM wil ik Aan mijn ZIJ.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu