80

101 9 7
                                    

Kamal

Vandaag gaan we terug naar Nederland, heb begrepen dat het mooi weer is!

Ik ga eindelijk mijn wifey zien, ik zie der pas morgen omdat ik in de nacht aankomst in Nederland.

Maandag begin ik ook bij mijn nieuwe werk, ik ben letterlijke ontslagen bij mijn vaders autobedrijf. Hij wilde dat ik iets anders moest gaan doen, iets wat bij mijn opleiding past.

Ik ben best wel zenuwachtig want die man Soufian maakt mij echt bang. Ik hoop dat ik het miet verknalt en dat mijn vader mij ook nog ga slopen.

MAAR ALLES VOOR MIJN FAMILIE EN MIJN TOEKOMSTIGE GEZIN!!

We stappen de vliegtuig in ( mijn moeder, vader, Anouar en ik ) mijn broer die vliegt morgen van Curacao naar Nederland.

Ik stuur Rach nog een bericht dat we nu de vliegtuig instappen. Ze slaapt waarschijnlijk al, het is wel 2 uur in de nacht, alleen heb ik een heel slecht gevoel. Ik hoop dat er niks met haar is, Leo zou mij dan we een bericht hebben gestuurd.

In het vliegtuig als ik mijn plek heb gevonden ga ik zitten en kijk naar buiten. Eindelijk ga ik weer mijn schatje zien, na een tijdje val ik in slaap.

Pp Yassin ( vader Kamal)

Fucking zooi, waarom laten ze mijn schoondochter niet met rust!??? Heb mijn mannen gestuurd om op hun huis te letten en op de rest ook, ik vertrouw het niet.

Ik weet dat Kamal maar 1 ex heeft gehad in het verleden, maar Salma is het niet. Haar telefoon wordt getraceerd, misschien met een clannie (skere, goedkope ) telefoon maar ik betwijfel het!

Ik heb nog niks tegen Kamal gezegd maar dat doe ik morgen wel wanneer we thuis zijn, hij gaat niet willen slapen hij gaat dan alleen naar haar willen gaan.

Leo haar broer vertelde mij dat ze huilend in slaap is gevallen, arme meid ik ga het fixen! Alles voor mijn kinderen, niemand wilt mij boos maken en dat weten velen. Die gene die bezig is weet waarschijnlijk niet wie ik ben, ik ga der achter komen wie het is. En wat die gene te wachten staat hahhhaha wollah dat wil je niet weten.

We zitten in het vliegtuig nu onderweg naar Nederland, mijn vrouw zit er zo prachtig uit. Ze is mooi bruin geworden en alleen ik weet wat voor kleur onder haar kleding is. Ik heb het mijn vrouw ook niet verteld, zij gaat al helemaal flippen.

Met deze zorgen val ik in slaap.

Aangekomen in Nederland stappen we uit, we lopen langs de douane en dan kunnen we eindelijk gaan.

Douane: meneer mag ik een verklaring van de ouders van het kind dat hij met jullie mee mag reizen?
Y: Jaa tuurlijk mijn vrouw heeft het, moment aub.
Fatima geef me even die verklaring van Youssra en Fouad
F: Oo natuurlijk

Ik pak het aan van mijn vrouw en geef het aan de douane, ze kijken er naar en lezen het

D: GEFELICTEERD met de trouw van u kind, moge er meer mooie kindjes bij komen
Y: dank u we meneer, fijne dag verder
D: van het zelfde

We komen beneden aan en gaan gelijk naar buiten, het is te druk hier! Als we buiten aankomen zie ik mijn auto aanrijden, een van mijn werknemers stapt uit en groet mij met een mannelijke knuffel, hij geeft Kamal en Anouar een box en mijn vrouw een hand.

We stappen in en rijden naar huis, gelukkig hebben we een vlucht geboekt in rotterdam AirPort en niet Amsterdam daar is het nog drukker.

Thuis aangekomen gaat iedereen naar zijn kamer, Fatima zorgt nog voor Anouar en komt dan naar bed.

Ze kleed zich uit trekt haar slaapjurk aan en komt liggen, ik schuif tegen haar aan en neem haar in omhelzing. Ze geeft mij een zoen op me lip en ik ga er op in, op een gegeven moment liggen we naakt op elkaar.

Ze duwt mij van haar af en komt op me zitten, ze duwt zichzelf rustig en zachtjes op me. Ze kreunt en ik laat een harde grom horen.

Wat hou ik fucking veel van die geluidloze muren!!

Voor dat ik klaar kom hoor ik geklop aan de deur, Fatima springt snel van me af en doet de deken over ons heen.

Kamal komt naar binnen lopen en kijkt ons eerst raar aan en dan zegt hij gewoon alsof er niks aan de hand is jullie moeten toch zachter kreunen hoor die muren zijn niet geluiddicht en zo loopt hij weg.

We kijken hem na en we beginnen te lachen, ik draai naar mijn vrouwtje toe en neem haar in een knuffel.

We maken het morgen af wanneer niemand er is en beter draag je dan die mooie setje die ene in het zwart. Ze giechelt en houdt mij staker vast.

F: yassin we moeten de kinderen ooit vertellen van Kamal he!
Y: ik weet het schat, ik denk dat we het gaan doen voor dat hij gaat trouwen
F: gaat hij ons haten?
Y: zo is hij niet, hij zal allen met veel vragen zitten . Niet alleen hij maar Fouad en Samira ook.
F: hoop het ook schat, ik ben moe je heb me uitgeput ofzo
Y: Hhaha wie heeft wie uit geput?? Ga slapen mijn queen, ik hou van jouw elke dag weeer!!
F: hou ook van jouw schattebout, Slaaplekker droom over mij😏
Y: altijddd

Na 5 minuten hoor ik haar regelmatige ademhaling. Na een tijdje val ik ook in een diepe slaap.

Wat moeten ze hun kinderen vertellen??

Snel nog een deel geplaatst speciaal voor me schatje CurlyhairedGirl_ ❤️❤️❤️!

Deel en stem mensen🤗❤️

HEM wil ik Aan mijn ZIJ.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu