Rachidy
Toen ik die prik kreeg was ik echt van de wereld, ik voelde mijn benen niet meer en zag allemaal zwarte vlekken voor me, ik raakte in paniek en schreeuwde naar mama voor de rest weet ik niks meer.
Volgende ochtend.
Ik werdt wakker met hoofdpijn en honger, mijn moeder lag naast mij en ik zag dat ze niet zo lekker heeft geslapen. Ik keek om me heen en zag dat ik niet in de kamer lach waar ik zou moeten liggen, mama wilde zeker weten naast mij en Lizzy slapen.
Ik wilde op me rug draaien maar het deed pijn , ik kreunde de pijn uit en mijn moeder en Lizzy werden gelijk wakker.
M: filha gaat het?
R: gaat goed mama, hoe gaat met jouw Lizz en Nousha
L: met ons gaat goed, ik ben rustig je weetzelf
R: Hahahaha gekkerd, bedankt dat je mij kwam helpen gangster chick
L: zo Broersen&zussen je leert het van de beste.
M: pfffff wat voor kinderen heb ik gelukkig is Lea de rustigste van jullie allemaal.. besef dat kind heeft nooit gevochten
L: ma dat is hoe jullie lea hebben gemaakt, zoals alle verhalen sprong Rach altijd voor haar
R: klopt maar ik zal altijd voor haar springen ze heeft van die sprinkhaan armen
L: Hahahah sprinkhaan armen , ik ga der zo noemen voortaan
M: als je het laat ik breek je boten girll
L: ma praat nooit meer zo Hahahaha nee ik kan niet met jullie, ben ben jullie helemaal zat Hhahaha.
R: jij bent echt droog 😪😴
L: maak niet uit zo zus zo zusje
R: hahaha, maar ik heb honger ik ga douchen
M: moet ik je helpen?
R: als nodig is roep ik je wel ma
M: OkeeIk stond met moeite op, ik voelde me duizelig worden ik ging gelijk weer zitten.
L; gek ik help je wel
R: het gaat wel hoeft niet
L: koppige trut luister nou maar naar mijZe hielp mij met op staan en liepen naar de badkamer, daar aangekomen pakte ze een kruk en liet mij zitten op de kruk. Roep me als je hulp nodig heb, ik knikten en trok mijn kleding uit ik gooide ze aan de kant en draaide de kraan open.
Na 15 min was ik klaar pakte een handdoek en droogde me, ik riep mijn zusje om kleding voor me te brengen en vaseline.
Na dat me zusje alles heeft gebracht, smeer ik me in en kleed me aan (omslag foto )
Als ik klaar ben probeer ik te staan het lukt gelukkig wel, ik maak snel een foto. Ik wil gaan stappen maar het gaat nog niet, ik roep me zusje en ze komt binnen lopen met Nousha, ze kijkt me verdrietig aan.
R: als je niet snel die smile op je gezicht zet klap ik je zodra ik weer kan stappen gehoord?
N: Jaaaaaaa hahh, je veranderd ook nooit! Hoe is het met je gaat het al wat beter?
R: hoofdpijn en ik kan niet echt stappen maar dat komt wel
N: het spijt me zo erg he, ik heb niet geslapen alleen gehuild!
R: het is gebeurd, ik voel me goed ik lig hmdl niet in mijn graf.. En dat gaat ook heel lang niet gebeuren moet nog tante worden.
N: komt goed hbiba!!Ze hielpen mij mee naar beneden, beneden was het al druk, ik hoorde de stem van Fatima al. Zijn ze nou gekomen ?? Ik loop de woonkamer binnen en daar zit mijn prins naast Soufian de vader van Nousha en Amir. Ik ging naast Kamal zitten en hij bleef mij maar aan kijken iedereen lachte Kamal uit vond het echt zielig voor hem.
Ik pakte zijn hand vast en bleef hem aan kijken, Kamal kwam uit zijn trans door Soufian die hem een klap verkocht, ik moest er om lachen, Soufian vroeg of ik altijd mijn verloofde zo groeten. Hij draaide zich weer naar mij en gaf mij een kus op mijn voorhoofd. De vrouwen begonnen met joelen en ik keek beschaamd weg, pffff waarom doen ze dit😒🙄.
Na een tijdje was Kamal weer zich zelf, we waren in gesprek en hij moest zo nodig vragen waarom ik ging vechten en dat ik het niet moest doen blablablabla, ik werdt boos en wilde opstaan pffff daar komt die duizeligheid weer he😒.
Kamal trok me naar zich toe en zij dat hij van mij houdt en gaf me een knuffel. Hij vertelde ook dat hij bezorgt was en dat hij niet kon slapen en als het mooiste nog hij heeft mij gemist😍😍😍😍😍.
Verder spraken we over de bruiloft waar we over de datum niet uitkwamen, Mjaa dat komt welgoed.
Na een gezellige dag met Kamal en zijn familie gaan ze weg, morgen komt Delano ook naar hier. We gaan hem ophalen, Lizzy weet nog steeds van niks.
Ik kon nu weer lopen maar Nousha hielp mij alsnog naar boven, we gingen zitten op mijn bed. We begonnen te praten en we kwamen uit op kinderen, op dat moment straalde haar ogen. Ik keek haar met opgetrokken wenkbrauwen, ik vroeg haar wat ze voor mij verbergt. Ze begon te lachen en zij dat ze hmdl zwanger is, ik begin te schreeuwen ze zij dat ik stil moet zijn want Ahmed weet het niet en ze is er pas vandaag achter is gekomen. Ik zij tegen haar dat ik weet hoe ze het kan vertellen maar dan moet ze wel hotel ofzo gaan. Ze knikte ze is zo happy, ben blij voor der ze is nu al 5 maanden getrouwd.
Na 1 uur geklets ben ik best wel moe geworden, ik kleed me snel om en ga in bed liggen met Nousha, ik geef haar nog een kus en val al snel in slaap.
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋