Kamal
Ik wachten op Rach, ze zij dat ze rond 9 uur of misschien eerder hier zou zijn. Iemand klopte aan en ik dacht gelijk aan Rach, ik riep dat die gene naar binnen kon komen. Daar stond mijn ex Selma, ik rolde met mijn ogen.
Kamal: wat kom je doen?
Selma: ik heb gehoord wat er is gebeurt, ik wilde Uhuu kwam kijken of alles goed met jouw gaat.
Kamal: het gaat goed en nu mag je weer weg gaan. Dag selma✌🏾.
Ze kwam naar me toe en wilde mijn een kus geven, ik duwde haar weg.
Kamal: ben je ** gek geworden ofzo, ik wil niks met jouw te maken hebben. Laat mij gewoon met rust.
Er klopte iemand aan, ik hoopte zo erg dat het geen Rach was. Jammer genoeg was zij het wel, ze was met een andere vrouw. Ik geloof dat haar moeder is. Ze keek ons aan en vroeg of ze even moest wachten.
Rach: Hee kamal, moeten we even buiten wachten?
Kamal: hooi, nee kom maar binnen. Zij gaat nu weg. En ik kijk Selma boos aan.
Selma draaide zich om, en zag dat de vrouw naar voren stapten en toen vroeg ze of er een probleem was?
Marr: jij een problemen hebben met mijn dochter?
Selma: nee mevrouw.
Marr: oké jij nu dit kamer uitlopen en jouw nooit meer hier zien anders problemen met mij hebben en niet zo vies kijken poppenkast.
Ik moest mijn lach in houden en ook ik zag dat Rach dat ook moest doen.
Selma liep gauw weg en deed de deur dicht.Rach: Hee Kamal en ze gaf me een hand.
Ik trok haar hand naar mij toe, en gaf haar een kus op haar hand. Ze lachte en kijk weg. Haar moeder kwam ook dichterbij, ze lijkt niet op haar moeder. Haar moeder gaf mij een hand
Marr: ik ben Maria, moeder van Rachidy.
Kamal: hallo Maria ik ben Kamal, een vriend van Rachidy.
Rach: ik heb normale maaltijd mee genomen.
Kamal: zo eindelijk normale maaltijd. Ik kan niet wachten.
Rach trok de nachtkastje naar me toe en klapte het open en zetten mijn bak met eten erop. Ze pakte uit haar tas bekers en drinken.
Rach: ik wist niet wat je het liefst drink, dus heb een beetje van alles gepakt qua drinken.
Kamal: geef niet, ik ben al blij dat je daar ook aan dacht. Ik dacht er niet eens aan.
Marr: hallo ik heb honger, gaan we nog eten of jullie alleen naar elkaar kijken als bezette kindjes.
We lachten allebei en ze gingen zitten, we zaten lekker te eten. We hadden het over de vroeger, wie het ergst was met kattenkwaad. Ze vertelde dingen die ik nooit van haar had verwacht, zoals ; ze was op haar 13 weg gelopen om naar een kinderdisco te gaan. Ze mocht niet gaan van haar moeder, omdat haar vader in het ziekenhuis lag hij zou heel snel gaan sterven. Ze kon het maar niet accepteren en daardoor deed ze de raarste dingen om die pijn niet te voelen.Er werd aangeklopt en mijn ouders kwamen naar binnen lopen. Ze keken Rach en daarna naar haar moeder. Rach keek gelijk naar beneden, ze schaamt zich voor iets. Ik ga het haar vragen wanneer we alleen zijn.
Fatima: Goeieavond, we kwamen eten voor je brengen. Maar ik zie dat er al goed voor je word gezorgd. Ze gaf mij een kus op me wang en liep naar de moeder van Rach toe, haar moeder stond op.
Fatima: hallo ik ben Fatima, moeder van Kamal. En dit is mijn man Yassine. Mijn vader gaf haar ook een hand.
Marr: hallo Fatima en Yassine, ik ben Maria de moeder van Rachidy.
Het werdt stil en we keken elkaar allemaal aan, Rach bleef de hele tijd naar beneden kijken.
Mijn moeder begon met haar moeder te praten en ze waren al binnen 5 minuten aan het lachen met elkaar. Rach keek op en had een glimlach op haar gezicht. Wat zit haar toch dwars, wat gaat er rond in haar mooie hoofd?!
Na een 1 uur gepraat te hebben, stonden Rach en haar moeder op.Rach: wij gaan maar aan het werk, we moeten nog omkleden.
Fatima: werken jullie allebei hier in het ziekenhuis?
Marr: ik bij de huisartsenpost en mijn dochter in het ziekenhuis.
Fatima: zo mooi, hoor je dat Kamal. Ze gaf mij een knipoog, ik rolde met mijn ogen.
Fatima: het was fijn u te leren kennen, misschien zorg ik er nog voor dat hij nog langer blijft hier.
Iedereen begon te lachen.
Kamal: mama ik wil naar huis, kijk jij straks mee als Rach mijn wond verzorgd? Ik ga dat absoluut niet zelf doen!!.
Fatima: hahaha is goed mijn zoon.
Rach en haar moeder groeten ons en lopen naar buiten.Fatima: haar moeder is geweldig. Wat kwamen ze doen?
Kamal: ik had haar vanmiddag gebeld, toen hadden we het over eten. Dus vroeg ik of ze wat kwam brengen, en ze stemde mee. Bijna vergeten ook, selma was hier🙄.
Fatima: wat kwam die meid doen, kan ze jouw gewoon niet met rust laten?
Kamal: nou hoop dat ze het nu wel gaat doen. Ik begon te lachen, ik moest denken hoe Rach haar moeder tegen Selma sprak.
Fatima: waarom lach je rare kind.
Kamal: nou de moeder van Rachidy heeft haar aangesproken.
Fatima: dat meen je niet, ik hou nu al van die vrouw. Wat was er nou precies gebeurt?
Kamal: nou ik was aan het wachten op Rach. Iemand klopte aan, ik was al helemaal blij dat zij het was. Jammer genoeg kwam dat wijf naar binnen, wilde weten hoe het met mij ging en probeerde mij een kus te geven. Ik heb haar van me weg geduwd en gezegd dat ze weg kan gaan, maar opdat moment kwam Rach en haar moeder naar binnen. Rach was zo beleefd en vroeg of ze later terug moest komen, ik zij tegen haar dat ze kon blijven want selma die gaat nu weg. Dus selma draaide zich om, en volgens mij gaf ze Rach een blik. Rach is zo verlegen en bezorgd ze keek weg, haar moeder stapte naar voren en vroeg aan zelfs wat haar probleem is. Selma zij dat er geen probleem was, dus zij haar moeder dat ze nu de kamer moest verlaten en ze wilt haar nooit meer bij mij in de buurt zien en dat ze moest stoppen met vies kijken en ze eindigde met poppenkast mama. Hahahahahahah
Fatima: dat meen je niet, yassine hoor je dat. Mijn vader knikte.
Mijn vader is een man hij is heel erg stil, je hoort hem alleen als het echt moet anders hoor je hem niet gewoon. Laatste keer dat ik hem weer heb gehoord was vanmorgen met Rachidy, voor de rest zit hij in een hoek en houdt alles in de gaten. Hij hoort alle gespreken, maar zegt niks als het om iets stoms gaat. Dan zeg hij ook gelijk nu jullie monden houden over dit onderwerp. Dat is mijn vader.Ik liet mijn ouders mijn prestatie zien, ik zal die mailen naar mijn leraar. Ik mag nog niet naar school, ik moet hierna nog 1 week rust nemen.
Er werd aangeklopt en Rach kwam de kamer binnen lopen.
Rach: Goedenavond.
Kamal: Hee, kom binnen.
Ze liep naar me toen, ze pakte alles wat se nodig had. En zetten de bakjes van het eten weg en de drinken op de tafel bij het raam.
Rach: mevrouw kijkt u mij, dan lat ik het u zien.
Fatima: zeg alsjeblieft geen mevrouw, Fatima is al goed.
Rach: sorry ik zal er rekening mee houden.
Rach liet mijn moeder zien wat ze moest doen, en waar ze moest opletten.
Rach: hij mag ook niks optillen, anders gaat de wond weer open en dan kan hij weer veel bloed verliezen. Ze keek me aan en zij; anders moet ik je weer aanraken, en ik had al beloofd om jouw niet meer aan te raken. Ze lachte en ze werdt opgepiept, ze keek op haar pieper.
Rach: ik moet nu snel weg, er is een noodgeval. Ik kom straks terug. Fijne avond verder. En ze rende zo de kamer uit.
Fatima: Ze is een PRACHTIGE VROUW!! Laat der niet gaan hoor Kamal.
Ik keek me moeder aan en schudden mijn hoofd van nee en keek weer naar de deur.-----
Ollaaaa lezers,,,Ik heb dit snel geschreven en niet opgelet op spellingsfouten☺️☺️.
Later schrijf ik nog een deel, ik noem het de WEEKEND DEEL..
Ik zal elke weekend 2 delen plaatsen op 1 dag, een doordeweeks 1. Dit door dat ik gewoon weer naar school moet en nog werk, en nog een kleine honneybonniii waar ik moet zorgen🤗🤗🤗🤗.Ongeveer over 1 uur staat de volgende deel er op😘😘😘..
STEM STEM STEM, VOLG VOLG VOLG, REAGEER REAGER REAGER!!!!
Xx Marr
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋