Kamal:
Mijn moeder stuurde mij om paar spullen te kopen voor haar en me zus. Ze zouden een meiden avond houden. vanavond heb ik een trouwerij, mijn moeder wilde niet gaan omdat er mensen komen die zij niet mag. Die mensen heb mijn zus haar leven bijna verpest, op dit moment kan ze geen kinderen krijgen door die mensen. in de verhaal zal ik er meer over uitleggen, ik ga wel want wil me vriend steunen, ik zou die mensen gewoon ontwijken.
Ik ga naar de hoogvliet supermarkt daar heb ze bepaalde dingen die ze niet in AH hebben, maar andersom is dat ook zo. ik loop naar binnen en ik zie een kort meisje langs mij lopen ze is zeker 1,69 lang en ze is full in ADIDAS. ik bleef haar achterna lopen en zag dat ze toevallig ook naar de chocola afdeling liep. ik liep haar achterna en kwam tegen haar aan, shit wat heb ik nou gedaan. ze biedt haar excusses aan en keek mij lang aan van top tot teen. ze sloeg haar gisteren weg en probeerde te op te staan, ik liep naar haar toe en vroeg of het gaat.
Kamal: gaat het meid
Meisje: ja hoor dankjewek vor het vragen.
en voor ik nog kon vragen hoe ze hete liep ze al gauw naar de kassa om af te rekenen. ik kon mijn ogen niet van haar weg halen ik bleef haar aankijken tot dat ze weg was. ik draaide me om en had het zo warm gekregen, ik had zeker rode wangetjes dit heb ik nog nooit bij een meid gevoeld en nu opeens wel.
ik pakte snel wat ik nodig had voor me moeder en zus. voor me zelf ging ik nog redbull pakken en liep naar de kassa. bij de kassa betaalde ik alles en liep naar buiten. buiten aangekomen zag ik iemand in een auto zitten met haar hoof tegen de hoofdsteun, dat zal haar wel zijn. ik liep wat dichterbij en keek heel lang naar haar. mijn buik deed rare dingen, het was geen misselijkheid maar het gaf mij juist een hele goed gevoel. ik glimlachde en liep weg, ik keek nog een keer om en zag dat ze aan de telefoneren was. vast haar vriendje, zo een mooie meisje damn ik heb haar mis gelopen. ik liep teleurgesteld naar huis, thuis aangekomen deed ik mijn schoen uit en liep naar de keuken. ik zette alles op tafel en gaf me ma een kus en liep naar boven. ik ging douchen, na het douchen liep ik mijn kamer in. ik pakte mijn nette pak die mama al had gestreken, ik trok mijn boxer aan en een hemd. ik ging nog snel online op mijn ps4 even mensen killen in call of dutty. na 2 uurtje gepeelt te hebben, trok ik mijn korte broek aan en liep naar beneden ik moest en zal nu wat eten. ik hoorde mijn neefje anour brabbelen dat is de zoontje van mijn broer die verloofd en ze hebben 1 kind samen. iets was fout gegaan en dat gaat mij niks aan, als ze maar samen zijn ben ik er al blij mee vooral voor mijn neefje.
als ik klaar ben met eten geef ik mijn neefje een kusje en loop naar boven. ik kleed me om en roep me moeder om mijn vlinder goed te zetten (geen stropdas maar een vlinder). als ze klaar is ga ik naar beneden waar mijn broer op mij wacht,
fouad: zo mens heb jeje omgekleed je lijkt net een wijf.
Kamal: lul niet kom we gaan wil zo vroeg mogelijk weer thuis zijn.
fouad: zehma vroeg naar huis willen, als we daar zijn ga ik zeker horen nog 5 minuten broer.
kamal: hahaha we zullen het zien, yallah we gaan.
We liepen naar de auto van Fouad een bmw m4. We stapte in en reden richting de zaal. Fouad zetten muziek op van boef en sevn alias - slapend rijk. Ik rap zachtjes met het liedje mee, ik moest denken aan het meisje die ik tegen kwam in de supermarkt. Ga ik haar nog ooit tegenkomen, ik heb dit nooit voor een chick gevoeld maar deze word mijn wifey. Fouad haalde mij uit mijn gedachtes.
Fouad: ewaaa, waar zit je met je hoofd. Ik praat met je.
Kamal: ik dacht even aan iets man. Ik wil een auto gaan komen, maar weet niet welke.
Fouad: Uhuu zal wel, zie dat er wat anders is, maar goed. Enne jij kan een mini cooper halen, je rijdt altijd als een wijf😒.
Kamal: Haha heel grappig bro, moet ik net als een hendi rijden dan.
Fouad: hahaha, laat dat. Maar ik ga wel mee als je gaat zoeken.
Kamal: is goed.
En ik zet de muziek weer aan. Ik zet het liedje op van hef ft crooks - droom.
Ik zeg je eerlijk, ik droomde vroeger altijd over voetballen. Ik werd gescout en toen verpest door in de hood hangen. Laat niemand zeggen wat je wel of wat je niet kan. Laat niemand weten wat je wel of wat je niet vangt. Ik leer van alle fouten om me heen. Als je stopt met dromen heb je een probleem. Shit, ik rap alleen maar dingen die ik meen. Broertje ik word niet genakt door het systeem.
Geen geld, geen waggi, geen bitch. Nee ik had alleen een droom. Geen vrienden, geen kleren, geen shit. Nee ik had alleen een droom.
We kwamen aan bij de zaal, Fouad zocht een parkeerplek. Hij had er een gevonden, hij parkeerde, we stapte uit en liepen richting de zaal.----
Laat mijn weten wat je er van vind.
Vergeet vooral niet te stemmen.
Met minstens 5 stemmen zet ik de volgende verhaal. En vergeet niet vertel je maatjes❤️
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋