Kamal
Het was een hele gezellige avond geweest, heb gedanst met Rach. We kregen rare blikken en zij kreeg zeker weten vieze blikken van meids, ik ben blij met haar ze let niet op die mensen maar op mij.
Ik liep met mijn neven naar buiten toen ik een sms kreeg van Rach dat ze naar de wc ging, ik dacht dat er niks zou gebeuren dus bleef ik buiten en appte haar terug van als er wat is dat ze me moet bellen of een app sturen Ze antwoorden met Ok.
Na 10 minuten hoorde ik meisjes gillen vanuit de wc, ik rende gelijk daar naar toe omdat ik wist dat Rach daar was. Toen ik daar aankwam zag ik dat Rach iedereen had uitgehaald, er moet iets zijn gebeurt waarom zij dit heeft gedaan zo is zij totaal niet gewoon. Ik kwam uit mijn trans en liep naar haar toe ik trok haar bij haar heupen weg en bleef staan, jammer genoeg had ik haar niet goed vast en trok ze selma aan haar haren richting de toilet.
Ik zeg je eerlijk ik moest erom lachen, mijn wifey is gewoon mayweather. Ze sloopt je gewoon onderschat mijn schatje niet.
Ik rende snel naar de zaal en trok Samira met mij mee, ik weet dat ze goed met Samira kan opschieten en dat ze Samira nooit pijn zal doen vooral ze nu weet dat ze zwanger is en dat ze een moeilijke bevruchting heeft.
Samira keek geschrokken naar de meiden en rende de wc in, ik zag door de deur opening dat daar ook een man lag. Wtf heeft dit te betekenen, mijn vader stond achter mij en ging naar de man toe. Hij keek of hij nog adem, gelukkig wel want me vader kreeg gelijk een lach op zijn gezicht. Samira die schreeuwde Rach haar naam en ze stopte gelijk, ze stond op en spuugde op selma en zij dat ze het niet op ga geven en dat ze haar gaat slaan elke keer als ze haar ziet. Mattie mijn wifey is A badass with A good ass.Na dat ze dat zij renden ze weg naar buiten, ik wilde achter haar aan lopen maar mijn vader hielt mij tegen en ging achter aan. Dit is al de 2 keer dat iemand mij tegenhoudt om achter haar aan te komen, alsof ze denken dat ik het ga verpesten 🙄😒.
Ik keek nog 1 keer naar achter en zag selma daar liggen ze vroeg mij om hulp, ik keek haar schreef aan en zij tegen haar; blijf uit ons buurt is het beste wat je kan doen, en beter voor je ga je haar niet uitdagen want je ziet wat er van is gekomen. En de volgende keer als je mensen op haar afstuur, verwacht dat ik alles er aan gaat doen en jouw leven ga verpesten. Denk maar niet dat ik die lieve Kamal ga blijven!Ik liep weg van haar en liep naar buiten, daar zag ik dat mijn vader Rach omhelsde ik liep naar ze toe en hoorde mijn vader zeggen dat hij alles voor zijn toekomstige schoondochter zal doen. Wollah ik ben echt blij met mijn familie, voor hun steun. Mijn moeder en de rest kwam ook naar buiten, mijn moeder nam haar in omhelzing. Daarna duwde ze Rach in de auto, ik ging naast haar zitten en ze zetten haar hoofd op mijn schouder en ik deed mijn arm om haar heen. Mijn vader liep boos naar binnen, en mijn vader is niet iemand die veel praat. 5 minuten later was hij er nog steeds niet, Rach die was ondertussen inslaap gevallen.
Mijn broer en Nasser kwamen naar de auto lopen, ze vroegen of het gaat met haar. Ik knikte met mijn hoofd en pakte mijn sleutels uit mijn broekzak, ik gaf die aan mijn broer en hij begreep mij gelijk.
Mijn vader en moeder kwamen eindelijk naar buiten, ze stapte in en niemand zij een woord. We kwamen eindelijk thuis aan, ik stapte uit en liep naar de andere kant van de auto. Ik tilde Rach op en liep naar binnen, me moeder zij dat ik haar in de logeerkamer kon brengen. Ik bracht haar daarnaar trok haar hakken uit en dekte haar toe, ik gaf haar nog een kus en liep haar kamer uit. Ik heb zo een zin om naast haar te slapen en haar te knuffel en naast haar wakker worden, inshallah kan dat snel.Ik liep naar mijn kamer en pakte mijn telefoon, zag allemaal berichten van mijn neven. Dat ze het knap en goed van mij vinden dat ik er voor haar ben en geen aandacht aan dat wijf geef. Ik bedankte iedereen en ging me omkleden tanden poetsen. Ik maakte snel nog eeen groepsgesprek met iedereen derin voor morgen de paintball Rach had daar geen tijd voor vandaag. Ik vraag aan haar broer of hij Anna Lizzy en Delano wilt toevoegen, hij deed het en ik zij wat Rach mij verteld. Iedereen ging akkoord, maar ze willen wel in de middag of avond gaan. Ik ga morgen ochtend gelijk bellen, ik pakte mijn oplader stopte het in de stekker en daarna in mijn telefoon.
Ik viel vrij snel in slaap, wat is dit voor een fucking dag zeg... Maar ben blij dat ik Rach als mijn wifey heb, my ride and die, mijn vrouwelijke mayweather (de bokser) en inshallah snel mijn vrouw moeder van mijn kinderen en kleinkinderen!----
Olla lezers,Ik heb vandaag 3 boeken gedeeld, dit omdat ik veel tijd over had op werk en heel veel inspiratie!!!
Dus mensen bij deze
STEM STEM STEM
DEEL MIJN BOEK MET IEDEREEN DIE OP WATTPAD ZIT!!!Ik wil voor deze delen minstens 100 LEZERS 10 STEMMEN EN 10 REACTIES!
SO naar iedereen die mij boek standaard lees, en SO naar mijn nieuwe lezers.
Ik wil nog mocrogirllxx bedanken voor de promotie van de week❤️❤️! Lees haar boek mensen het is geweldig!!Vanavond misschien nog een deel, maar dan zie ik dan wel hoe ik me voel! Ben letterlijk kapot van het werken😪.
Xx Marr
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋