Kamal
Wij zijn al 4 weken in Marokko, morgen is de bruiloft van mijn broer en Youssra. Ben blij voor hun eindelijk gaan ze trouwen en gaat het goed tussen haar en haar moeder en broer.
Ik heb vandaag een gezellige dag gehad met mijn wifey en dan willen mensen nog komen stoken gaat niet lukken, ik ben ze zat wollah!! Als we terug zijn in Nederland ga ik haar ten huwelijk vragen. Alleen mijn opa en oma moeten haar nog ontmoeten en dat gaat morgen gebeuren, ik vind het best wel spannend gaan ze haar wel accepteren? Zo niet vind ik het best wel jammer dat ze haar geen kans geven maar goed.
Volgende dag
Iedereen in huis is bezig met zich klaar maken, we gaan om 13:00 uur Youssra ophalen. Anouar gaat de ringen dragen naar zijn ouders zal cute!!!!
Het is nu 11:58 uur en ik kom net van de kapper even fresh, ik loop snel de douche in en fris me op. Na dat loop ik naar mijn kamer, ik pak een boxer en mijn Hugo Boss pak met daarbij een witte overhemd en trek die aan.
( Foto hieronder is zijn pak )
Het is al bijna tijd om te gaan mijn broer is super zenuwachtig, Rach en haar familie zijn der ook al. Rach gaat met mij in de auto, ze was zo mooi gekleed 😍😍😍We stappen allemaal in onze auto's en reden naar Youssra's ouderlijke huis, onderweg hadden we een vlag van Marokko en een Berbers vlag uitgehangen en reden met toeters en bellen verder.
( Kamal's auto die hij heeft gehuurd )Bij Youssra aangekomen stappen we uit en zijn de vrouwen aan het joelen, de dekka is al bezig en iedereenis gezellig aan het mee dansen.
Fouad ( Kamal's broer )
Vandaag is mijn bruiloft met de vrouw van mijn leven, de moeder van mijn kinderen!! Ik ben zo fucking zenuwachtig ik weet niet hoe ik me moet gedragen, Nasser zegt dat ik rustig aan moet doen maar steeds denk ik dat ik ga vallen of iets ( hahaha ik denk aan dat ).
Ik ben gedoucht en ben bij de kapper geweest, ik moet nog alleen aankleden maar ik zweet fucking erg pfff ik ga gewoon douchen!!!!
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋