82

97 12 5
                                    

Rachidy

Next Morning wordt ik weer vroeg wakker, Fucking hell 7:39 uur pas.

Ik pak mijn telefoon en stuur kanal een bericht
Goeiemorgen houbii, hoop dat je lekker heb geslapen! Binnenkort slapen we samen! Ik hoop je straks te zien heb je echt gemist, moet je zo veel vertellen. Maar ik zie je strak hou van jouw knuffelbeer 😍🤗🤗🤗.

Ik doe mijn tel weg en ga weer liggen en zet mijn wekker om 11:00 uur. Ik vak direct weer inslaap.

10;45 uur

Ik wordt wakker geschud en kijk die gene boos aan, maar ik krijg al snel een lach als ik mijn zusje Lizzy zie in een kabouterpak.

R: hahaha wat doe je gekkie
L: nou om dat je so emo was na die ene meidenavond dacht ik even leuk te doen en Leo bang te maken. Dus doe je mee?
R: hahaha ik ga niet mee doen maar ik ga wel alles filmen
L: is goed.

Ik sta op en we lopen naar de kamer van Leo, Lizzy loop naar binnen en ik ontgrendel alvast mijn telefoon. Ik film letterlijk alles.

Lizz gaat gek voor hem staan, hij is trouwens bang voor kabouters.

Ze tikt hem aan en gaat weer raar staan, hij wordt rustig wakker en als hij Lizzy ziet gilt hij zijn longen uit zijn lijf en wilt uit halen maar Lizzy is hem te snel af en ontwijkt zijn vuistslagen.

We beginnen allemaal te lachen en Leo die kijkt ons boos aan, zelf Anna lacht hem uit. Ik heb allemaal op film goeie toespraak voor zijn bruiloft Hahahahaha.

Leo: Lizzy als je nu niet weg ga stop ik al je geld inclusief je sportlessen.
Lizzy: hahahaha ik hou van jouw broer, ik zie je later niet als kabouter maar als Lizzy.

Ze loopt weer naar hem toe en wilt hem een kus geven, maar hij duwt haar weg en wijst naar de deur zonder haar nog aan te kijken.

Mijn moeder komt binnen rennen en vraagt wat er aan de hand is, als ze Lizzy ziet begint ze te lachen en vraagt of iemand heeft gefilmd, ik knik stiekem en ze begint nog harder te lachen. Wat heb ik toch een gekke familie te veel liefde voor hun!!!!

We lopen lachend Leo's kamer uit en ik ga naar mijn kamer. Daar aangekomen doe ik mijn telefoon in de oplader en kijk wat rond op sociale media, ik krijg een app binnen van Kamal dat hij eerder wilt afspreken.

Morgen is zijn eerste werkdag en wilt hij fit zijn, begrijpelijk en vooral als Soufian je baas is haha.

Ik app hem terug met is goed. Ik stap me bed uit en loop naar de douche, ik doe mijn ding, na dat ik klaar ben ga ik naar mijn kamer.

Na 20 minuten ben ik klaar. Ik heb een jurk aan (hieronder maar met korte mouwen!) Daar onder heb ik witte ballerina's aan.

Ik loop naar beneden en zie iedereen al ontbijten, me broer kijk me met een lach aan en mijn zusje kijkt alsof ze een dooie heeeft gezien?

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop naar beneden en zie iedereen al ontbijten, me broer kijk me met een lach aan en mijn zusje kijkt alsof ze een dooie heeeft gezien?

Als ik goed naar haar kijk zie ik mijn hele kleding kast, ze heeft weer mijn kleren aan ze heeft net niet mijn ondergoed en bh aan😴.

Mijn moeder die kijkt me aan en zeg dat ik wat anders moet gaan aantrekken omdat je letterlijk mijn hele lichaam zie. Ik zeg haar nog dat ik een bloesje bij me heb die ik over me heen ga doen als ik naar buiten ga. Ze knikt en gaat verder met eten.

Ik ga ook zitten aan tafel en pak corne flakes, schenk er melk bij en begin rustig met eten. Leo en Anna hebben het over hun trouwerij, ze hebben zulke leuke ideeen, Lizzy vroeg of ze mee mocht helpen met plannen.

Na 10 minuten werdt er aangebeld, ik wilde opstaan maar Leo wees naar mijn stoel met een teken van ga zitten, zelf stond hij op en ging de deur open doen.

Hij kwam terug met Delano en Kamal, ze groeten allebei eerst mijn moeder en dan de rest. Kamal komt naar me toe en geeft me kus op mijn voorhoofd en en gaat met zijn hand door mijn gestylde en krullend haar.

K:het staat je leuk Miracle
R: ik ben leuk😒
K: dat ben je zeker!! Sarcasme past niet bij je schat.
R: hahaha😴, gaan we ?
K: is goed

Ik sta op en groet de rest en Kamal ook, we lopen naar buiten en stappen in in zijn auto.
Hij kijkt mij nog met een lach aan en start de auto, hij pakt mijn hand vast en geeft een kus.

Na een lange autorit zijn we in Amsterdam beland, hij parkeert zijn auto in een garage en we stappen dan uit.

We lopen door de stad heen en stoppen voor de deur bij madam tessaud.

R: zo leuk, hier wilde ik nog naar toe gaan.
K: ik wist het wel, dus neem ik je gezellig mee. Ik heb al kaartjes dus we hoeven niet in de rij te staan.
R: je bent geweldig bæ.
K: ik weet het
R: niet stoer doen ik loop weg he!
K: neee zina inou blijf bij me
R: ga jij je gedragen?
K: altijd bij jouw.

Hij trok me in de rij en liepen toen naar binnen na dat we een foto hadden gemaakt.

Het was zo gezellig alles wat we leuk vonden maakte we een foto van.

We zijn nu bij de 4 etage, de lichten gingen uit en iedereen begon te schreeuwen, rook kwam van alle kanten. Ik kon moeilijk adem halen, ik pakte snel de hand van Kamal vast en hij fluisterde nog dat hij bij me is. Op een gegeven moment hoorde we 3 schoten , ik voelde een hand verslapen niet wetende of het nou de mijne was of die van Kamal.

Alles werdt zwart voor me en toen ging de licht aan ik hoorde mensen rennen en schreeuwen maar ik zelf kon niks zeggen of doen.

Wie is geraakt???
Wie denken jullie die dit heeft gedaan?
Ik heb trouwens nieuwe personage nodig wie o wie 😊😊😊😊

Xx Marr

HEM wil ik Aan mijn ZIJ.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu