56

85 10 2
                                    

Rachidy

Iedereen was klaar om te gaan, ik ga met de vrouwen in de auto. We gaan eerst bij zijn neef hem ophalen en dan door naar de zaal.

Als we bij zijn neef zijn stappen we uit en lopen naar binnen.
Trouwens ik heb een zwarte takshita aan en mijn haar is gestyld.
(Foto hieronder)

Na dat we zijn neef hebben opgehaald gaan we naar het huis van zijn toekomstige vrouw, daar aangekomen is de deka al bezig met spelen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na dat we zijn neef hebben opgehaald gaan we naar het huis van zijn toekomstige vrouw, daar aangekomen is de deka al bezig met spelen. Iedereen die danst en ze gooien Tarik in de lucht, ik keek naar Kamal en zag dat hij mij ook aankeek met een glimlach van oor tot oor. Hij liep naar mij toe en gaf me een kus op mijn voorhoofd en daarna een knuffel, ik werdt letterijk van alle kanten scheef aangekeken. Fatima kwam naar mij toe en haakte haar arm in de mijne, we stonden aan de zijkant en iedereen joelde mee. Na dat liep we naar de auto om naar de zaal te gaan, Kamal trok mij aan mijn arm en zij dat ik met hem mee moest rijden. Ik keek Fatima aan en knikte met haar hoofd, ik liep naar zijn auto en stapte in. Hij gaf mij snel een kus op mijn lip en keek toevallig naar buiten, daar zag ik die dat wijf weer staan Selma🙄🙄🙄. Nu heb ik er al helemaal geen zin meer in!!!

R: dus selma is er ook !
K: is haat nicht schat
R: Oo goed dat ik dat weet, nu zijn jullie ook nog eens aangetrouwde familie! Ulghhh, ik zweer je Kamal laat haar uit mijn buurt blijven. Jurk of geen jurk hakken of geen hakken, feest of geen feest ik bos haar gezicht wel he... Nu vooral door die fucking droom van me!
K: komt goed, het is een zaal met mannen en vrouwen bij elkaar. Ik blijf bij je, zelfs als je naar de wc gaat. Ik blijf voor de deur staan Okee?
R: hayek wat denk je, dat ik je ga mee nemen naar toilet 😂😂.... yallah start de auto iedereen begint te rijden!
K: Hahahaha wat ben je schattig als je boos ben Miracle 😍😍.

We rijden met alle auto's mee, Kamal wilde niet op de foto dis bleven wij in de auto zitten. We waren gezellig aan het praten tot er op de raam werd geklopt, we keken naar de raam en zagen Fatima staan.
F: we gaan rijden, komen jullie achter ons rijden?
K: jaa is goed yemma, zie je daar.
We reden achter Fatima aan naar de zaal, daar aangekomen was iedereen aan het genieten van de muziek. Ik stap samen met Kamal uit en lopen hand in hand naar zij ouders, we kregen veel vragende blikken op ons en zelfs vieze blikken van meisjes. En wat deed ik hahaha keihard lachen en naar hun glimlachen!
We liepen met zijn alle naar binnen, we gingen achterin zitten met de familie van Kamal. Na 10 minuten kwam de bruid en bruidegom binnen lopen, iedereen stond op en begon tejoelen en het liedje ( ik weet gewoon niet meer hoe het heet) te zingen.
De bruid en bruidegom liepen naar de kleedkamer en iedereen stond op om te dansen, ik bleef zitten en keek met een lach naar iedereen. Opeens kwam er iemand naast me zitten, ik gaf er niet veel aandacht aan.
S: jij ook hier, dit is voor familie en jij bent geen familie maar een bijzaak voor even!!
R: selma, je zoek de verkeerde!! Niet omdat jouw familie hier is betekend dat ik jouw niks kan aan doen he.
Ze keek me met een lach aan, we keken elkaar vals aan tot ik werdt geroepen door Samira.
S: Hee schoonzusiee, kom je mee dansen?
R: Jaa schoonzus, ik zal deze deze dame alleen laten! Dag selma, moge Allah jouw vergeven en op de goeie pad terug brengen. Zij ik in het Berbers, ik stond op en ging mee dansen.
S: Omg jouw Berbers in perfect, nog beter dan mijn nichtjes Hahahaha
R: Hhaha heb het maar geleerd van mijn beste vriendin.
S: leuk man, we kunnen zelfs roddelen over andere hahaha... Maar wat wilde dat wijf van jouw?
R: ze vroeg aan mij wat in hier deed en dat ik geen familie ben maar een bijzaak. Dus heb der gezegd niet denken dat ik je niks ga aan doen omdat je familie hier is. En toen keek ze me met aan lach aan, ik wilde alles uit haar slaan maar hielt me echt in!
S: pfff rare wijf ook..

Skottt het eten en blabla

Na een gezellige avond, en selma niet meer gezien. Ga ik snel naar de wc, ik stuur Kamal snel een bericht dat ik naar de wc ben voor dat ze mij gaan zoeken.
Als ik bij de wc ben zie ik een groep meisjes daarvoor staan, ik liep door en vroeg of ik erbij kon. Ze keken mij raar aan en bleven staan. Ik keek ze geïrriteerd aan en duwde ze alle 5 uit mijn weg, op de wc deed ik me ding en liep de wc uit. Ik waste mijn handen en draaide me om om de toilet te verlaten, tot ik opeens een klap in mijn zicht kreeg. Dit was geen vrouwen hand maar van een man! Ik keek boos op en zag een man voor mij staan.
R: wie the fuck denk jij te zijn om mij te slaan?
M: ik ben je ergste nachtmerrie!
R: dat zullen we wel eens zien
En gaf hem 2 rechthoeken 1linkerhoek en daarna een knietje in zijn maag, daarna nog een laatste stoot bij zijn keel en hij viel gelijk om.
Dankjewel meester Tirasuka voor alle technieken.
Ik klopte mijn jurk netjes en deed mijn haar goed, ik liep naar buiten en selma en haar vriendiennetjes of nichten stonden. Ze schrokken toen ze mij zagen
R: vergeet jullie die man niet van de dames toilet te halen.
Ik werdt geduwd naar achteren en keek boos voor mij uit. Ik zag zwart voor me ogen en zag alleen hun voor de rest hoorden ik niks meer.
Ik sloeg ze allemaal een voor een tot ik werd getrokken, maar die gene had me niet goed beet dus ik ontsnapte en liep richting selma die op de grond lag, ik pakte haar bij der haren en trok haar mee de wc in ik sloeg haar daar helemaal in elkaar tot ik Samira mijn naam hoorde roepen. Ik stond op en spuugde nog op haar en zij daarna; blijf beter uit mijn buurt, elke keer als ik je zie ga ik je slaan. Niet denken dat ik me snel toe ga geven dat jij de waren ben van Kamal, want die kans heb jij al gehad en heb jij verpest keh.
Ik liep weg en rende naar buiten, ik heb iemands bruiloft verpest. Ik begon te huilen en voelde een warme knuffel om mee heen, ik keek op en zag de vader van Kamal die mij een knuffel gaf.

Yassine: je heb het goed gehandeld benti, denk maar niet dat ik het hier bij laat. Ik ga ze aanpakken, weet wel dat er vanaf vandaag beveiligers met jouw mee lopen. Ik ga jouw niks laten gebeuren zolang ik hier op aarde ben.
R: dank u wel, waardeer ik echt dit.
Y: alles voor mijn toekomstige schoondochter!

Ik gaf hem een knuffel en huilde het uit, we liepen naar de auto en Fatima trok me in omhelzing. Ik stapte bij haar in de auto en Kamal kwam naast me zitten, ik legde mijn hoofd op zijn schouder en hij deed zijn arm om mij heen.
Na 5 minuten viel ik in een onrustige slaap.

HEM wil ik Aan mijn ZIJ.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu