Ik stond buiten te wachten op me broer, pfffff wat duurt hij lang wil die hakken uit doen en me bed in duiken het is ondertussen al 3 uur in de nacht😒😪. Ik ben iemand ik hou van slapen, eten, mango maazza en niet te vergeten ik hou van ADIDAS.
Ik kreeg het koud, ik had niks bij me. Ik kruiste mijn handen over elkaar en ging heen er weer met me hand over mijn arm. Opeens kreeg ik een jacket over mij een, ik herkende de geur niet van de parfum dus het is niet me broer of Amid de broer van Nousha. Ik draaide me om en zag die jongen staan, ik keek hem aan en bedankte hem.
Kamal: wacht je op iemand
Rach: Jaa op me stomme chauffeur die 20 jaar duurt voor dat hij hier is.
Kamal: hahaha ik kan je ook gewoon brengen naar waar je wilt.
Rach: nee dankjewel lief van je maar wacht liever op mijn chauffeur wordt dat hij gekke dingen gaat denken. Hij is te beschermd naar mij toe. Niet alleen naar mij dacht ik, maar naar alle zijn zusjes en natuurlijk MAMA NUMMER 1.
Kamal: Oo je hebt een vriend zij hij teleurgesteld.
Ik begon te lachen.
Rach: nee is mijn lieftallige broer Hahahaha.
Kamal: volgens mij is hij der al en wees naar een auto.
Rach: dat klopt Haha deed zijn jacket af. Dankjewel en nog een fijne avond Kamal, en liep gelijk naar de auto.Ik stapte in en me broer keek me raar aan.
Rach: leef je nog, want als dat niet zo is rij ik wel naar huis bro.
Leo: wie was dat, en waarom was zijn jasje over jouw heen.
Rach: dat was een vriend en ik had het koud. Nu je het weet mag je rijden engerd.
Leo: hahaha je tante is eng. Hij starte de auto en reedt weg.We kwamen eindelijk thuis aan het was ondertussen al half 5. Ik liep naar binnen kleden me om en gooide gelijk die haken in mijn inloopkast, ik fluisterde nog stomme hakken dat mensen er nog op lopen 'rolde met mijn ogen'.
Ik liep naar mijn kingsize bed en ging liggen. Binnen 2 minuten was ik al diep in slaap.
Ik droomde over een jonge met blauw/groene ogen, die mij ten huwelijk vroeg. Ik schrok wakker en pakte mijn telefoon uit mijn handtas en zag dat het pas 9 uur was, ik draaide me om en ging nog even door slapen.Mijn moeder maakte me wakker, ik keek hoe laat het is en zag dat het al 13 uur in de middag was. Omg heb ik zo lang geslapen, ik stond op en ging douchen. In mijn douche aangekomen waste ik mijn haren, na 30 minuten gedoucht te hebben stapte ik eruit. Ik ging op me bed zitten, ik pakte de föhn en föhnde mijn haren. Na dat zet ik dr miracle in mijn haar, vlecht ik mijn haar en doe mijn badmuts op. Vandaag ga ik niet moeilijk doen, ik trek mijn grijze oversized trui van Adidas aan, daaronder een legging van Adidas en dan mijn Adidas slippers😍😏😏.
Ik loop naar beneden en zie mijn moeder zitten in de woonkamer, ze heeft een glimlach op haar gezicht. Ik loop naar haar toe en geef haar een kus op haar wang, daarna loop ik door naar de keuken om eten te maken. Ik pak brood en Nutella uit de kast, ik pak nog melk en mango maazza uit de koelkast en ik ga aan tafel zitten.
Ik pak mijn telefoon erbij en zie dat Nousha , een vriendin en mijn nicht, mij een bericht hebben gestuurd
Nousha: en heb je nog met hem kunnen praten??
Nousha: hallo, ben je dood ofzo
Nousha: ik ben hier gisteren getrouwd en ben nu al wakker en Mw daar slaapt nog😒😒😒Mijn Vriendin Marjo, we zijn sinds universiteit vriendinnen we deden de opleiding Spoed eisende hulp ( SEH )En we werken allebei bij SEH.
Marjo: hoooihoooi, hoe is het..
Marjo: kom we gaan stad pakken meld me😘Mijn nicht Adje, 24 jaar oud. Ze komt mij altijd opzoeken als ik 2 dagen niet op app ben geweest ( Hahhahaha ken die mensen )
Adje: yoooo, wat jij doen dan.
Adje: ik kom zo richting jouw, hele dagen staat jouw tell op stil als je bezig ben ofzo.
Adje: laat maar ik kom morgen wel als ik je vanavond spreekt.
Ondertussen eet ik mijn broodje Nutella op en 2 glazen melk 😍bæ gewoon.------
Mijn vakantie is voorbij, ik ben nu gewoon onderweg naar me werk😪😪😒.
Vergeet niet te stemmen😘.Er komt vanavond nog een deel wat bij deze deel past anders klopt mijn verhaal niet😏.
Love naar mijn lezers❤️❤️❤️
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋