18

123 10 0
                                    

Rachidy
Ik reed in mijn broers Audi richting Nousha's huis. We waren muziek aan het luisteren toevallig kwam een van mijn lievelingsnummer : Maleek Berry - Kontrol, ik ben begon mee te zingen. Lizzy en Anna die zaten ook mee te zingen , maar niet zo hard als ik dat deed. We kwamen bij Nousha's huis aan, we belde aan en de poort ging open. Ik keek ze er naar en dacht woow deze heeft een luxe huis gekregen zeg.
We stapte uit en liepen naar de deur, voordat ik kon aanbellen deed Nousha al de deur open. Hee hbibaa hoe is het kom naar binnen. Ze liet ons naar binnen en ik was sprakeloos, het leek niet op eens huis maar meer op een villa wat is dit huis mooi zeg. Ik was helemaal vergeten dat in Anna bij mij had, Nousha tikte mij aan en keek naar Anna.
Rach: oowh ja sorry, dit is Anna me schoonzus vriendin van Leo.
Nousha: nee dat meen je niet, eindelijk heeft hij iemand gevonden.
Ze liep naar Anna toe en gaf haar een knuffel en stelde zich zelf voor
Nousha: ik ben Nousha Leo's zusje van andere ouders.
Anna: Hahahah,, ook leuk om jouw te leren kennen Nousha.
Nousha: kom we gaan naar mijn make-up kamer, Rach hier kan je beginnen met je make-up zaak!
Rach: hahaha dacht het niet Hee, jij bent de enigste en familie dan maar ik ga niks beginnen.
Nousha kijkt mij zielig aan, uit eindelijk loopt ze vooruit naar haar make-up kamer.
Daar aan gekomen lijkt het alsof ik ik kiko store ben aangekomen, alles is vol met make-up, styltangen, föhnen, krultangen gewoon alles heeft ze in dit kamer.
Ik laat Nousha zitten voor dat ik dingen ga zeggen waar ik later spijt ga krijgen. Ik doe haar make-up, en daarna die van Anna en van Lizz doe ik heel lichtjes. We maken snel een foto voor de spiegel en zetten die op snapchat.
We lopen allemaal naar beneden richting de auto. We gaan met Leo's auto, we rijden naar Marjo's huis en daarna naar die van Adje. Nu gaan we winkelen, we gaan eerst naar de Adidas store en daar kopen ik nog 3 paar schoenen erbij. Mijn zusje koopt er 2, Nousha ook 3 de zelfde als mij, Adje 1 schoen en marjo niks. Zij is geen Adidas fan, ik snap niet hoe ik vrienden ben haar ben hhahaha.. Ze is een geweldige vriendin waar ik mee kan chillen, ze is net als mij gestoord op een goede moment. We lopen naar de Nike store en we kopen naar nog schoenen, ik zag dat Anna niks kocht vond het raar.
Gesprek is in het Portugees!
Rach: Hee Anna, waarom koop je niks
Anna kijkt beschaamd weg en kijkt verdrietig.
Anna: ik ben niet zo rijk als jullie, ik kan niet zomaar dingen kopen. Ik moet eerst altijd mijn geld tellen voor ik wat koop.
Rach: luister dan, jij bent nu eigenlijk al familie. Mijn broer zou nooit jouw mee nemen naar ons als dat niet zo zou zijn. Dus als je iets nodig heb, pak het gewoon en doen alsof je het zelf betaald. En nog iets mijn broer zou het nooit leuk vinden als wij leuke dingen kopen en zijn toekomstige vrouwtje niet, hij zou hierdoor heel veel spijt van hebben. En als je ooit wat te kort kom kan je mij het vragen, wij zijn geen gierige familie wij helpen elkaar waar het nodig is.
Anna keek mij aan en begon te glimlachen.
Anna: dankjewel voor je toespraak, ik zal kijken wat ik leuk vind en doen alsof ik het zelf heb kocht.
Anna gaf mij en knuffel en pakte een verkeerde schoen, ik keek haar aan en ze begon te lachen.
Anna: ik maakte maar een grap ik ga zo een Adidas schoen pakken.
Rach: hahaha beter boor je.
We shoppen verder we zijn nog naar woeii, Zara, H&M geweest. Ik moest opeens beetje opschieten want had zo een nachtdienst het was ondertussen al 6 uur. We liepen naar vapiano en gingen eten bestellen, na 30 min had iedereen zijn eten. We gingen aan een tafel zitten en begonnen te eten, na dat we klaar waren gingen we weg. We stapte de auto in en bracht iedereen naar huis, Anna zou nog wat doen met Leo dus zij ging met ons mee naar huis.
Thuis aangekomen keek ik Leo aan en vroeg of hij mee wilde komen naar boven.
Leo: vertel het eens Rach.
Rach: weet jij de situatie van Anna ?
Leo: welke situatie?
Rach: over haar financiële situatie
Leo: neee hoezo dat.
Rach: nou ze heeft niks kunnen kopen, omdat ze de geld er niet voor heeft.
Leo: wat zeg je, meen je dit gewoon?
Rach: waarom zou ik erover liegen, ik heb dingen voor haar betaald en je weet het ik vind het niet erg. Je moet haar erover vragen en jouw het uitleggen, want dan kan je haar helpen waar het misschien nodig is.
Leo: heel erg bedankt zusje.
Rach: en ik zal kijken voor een baan bij ons op de werk vloer, niks tegen haar zeggen. Ik wil dit doen voor haar, ik wil haar helpen allen als ik haar vraag gaat ze zeker doen alsof ze mijn hulp daarbij niet nodig heeft. Maar ik weet beter en ik zal het uit mijn hart doen voor jouw wifeyyyy😏😏😘.
Leo: : Dankje Dankje Dankje, je bent ook een van MIJN beste zusjes🤗❤️.
Rach: zeg gewoon ik ben DE BESTE ZUSJE😏
Leo: Nope je bent een VAN DE BESTE ZUSJES.
Hij liep naar mij toe gaf mij en kus op me wang en liep weg. Ik ging snel douchen en hoorde Anna nog roepen dat ze weg ging. Ik antwoordde niet terug, want moet zo al uit huis gaan om naar werk te gaan. Ik zal haar wel een app sturen.

----
Olla lezers,,
Hier nog een deel!
Wat laat maar er staat erop😏.
Veel lees plezier en hierna komt er een actie en gaat het verhaallijn over Kamal🤗

Niet te vergeten stemmen stemmen stemmen en reactie plaatsen.
Gelukkig is dat gratis Hahahaha 😘
251 in Romantiek thnxxx you alll🤗🤗❤️

Xx Marr ❤️

HEM wil ik Aan mijn ZIJ.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu