Kamal
We zitten in de auto en een lied van Maître Gims - J'me Tire speelt af, ik zing het rustig mee en ik hoor Rach ook mee zingen. Ik kijk haar een en pak haar hand vast, ik geef een kus en kijk weer naar de weg.
R: waar gaan we naar toe?
K; we gaan naar me zus, ze vroeg om jouw vanmorgen.
R: gezellig, als je mij zij had ik wat mee genomen.
K: nee jo dat hoeft niet.
R: Okee, maar de volgende keer doe ik het wel!!!
K: is goed zina😘Ik gaf haar een kus op haar hand en reed door naar Utrecht. Ik stopte nog om te tanken, ik tankte helemaal vol Rach keek me met een blik van blijf door gaan en ik pak al je geld van je af! Ik lachten en liep naar binnen, ik keek wat we voor onderweg konden drinken. Ik werd aangetikt en keek achter me, er stond een jonge dame van 19 jaar oud.
Meisje=M
M: Hee ik ben Souhaila, wat is jouw naam.
K: hmm dat geef ik liever niet aan vreemde mensen en vooral niet aan meisjes die zich zelf aan mij komen voorstellen!
R: Hee houbii ben je al klaar, ik wil me maazza mango wel drinken onderweg voor ik bij mijn schoonfamilie ben!
M: Uhuu ga jij met een neger ???
K: dus?
M: waarom geen moslima?
K: waarom een moslima als ze zich zelf aan bied, als ik naar jouw toe was gekomen dan was het een andere verhaal. En wat is er mis met een neger?
Rach kwam ondertussen naast mij staan en keek dat meisje uitdagend aan.
M: ze is geen moslima ten eerste en ze draagt ook geen hoofddoek en ze is zeker niet bekeerd!
R: wat is er mis met jouw? Omdat ik geen hoofddoek draag ben ik gelijk niet goed genoeg voor hem? En jij zelf dan ben jij bekeerd ofzo want jij draag ook geen hoofddoek!
M: ik praat wel mijn moederstaal Berbers doe jij dat ook neee he
R: jij weet echt niet waar je het over heb, oordeel de mens niet door de uiterlijk en onderschat de mens ook niet
Rach zij dit allemaal in het Berbers dat meisje souhaila stond met mond vol tanden te kijken naar Rach
K: had je niet verwacht he, maar goed Souhaila ik hoop dat je leert van je vooroordelen. En zoek niet want zij zult dan niet vinden.
Ik pakte mijn redbull en een mango maazza voor Rach, ik trok Rach mee naar de kassa. Ik kon aan haar zien dat ze echt boos was, ik betaalde en we liepen naar de auto. We stapte in en Rach storten in, ik keek haar geschrokken aan.
R: waarom wordt het ons niet gegund, wat doen we verkeerd door onze gevoelens te volgen?
K: habiba vergeet niet dat dit alles een beproeving is, zolang we samen zijn en sterk blijven voor elkaar komt het goed. Zolang we elkaar vertrouwen en van elkaar houden, zal niemand ons breken.
R: ik weet het, maar overal waar we komen worden we aangesproken. We kunnen niet eens 1dag hand in hand lopen zonder dat iemand ons raar aankijken of ons aanspreken. Ik ben het zat Kamal ben het echt zat, ik wil dit niet. Het maakt mij onzeker over onze toekomst vooral over je grootouders. Ik weet niet wat ik moet doen nu, ik wil gewoon in bed liggen nu alleen zijn.
K: Rachidy je gaat nu naar mij luisteren, we zijn sterk voor elkaar. Dit alles is mektab, het is de lot en daar kunnen niks aan doen. We gaan het iedereen bewijzen dat we sterk zijn met of zonder hun steun. F*** de rest op dit moment, wij zijn voor elkaar gemaakt wat er ook gebeurd we moeten elkaar steunen in deze dua! Heb je mij gehoord ?
Rach knikte en gaf me een kus op me wang
R: dankjewel, geef nu maar mijn mango maazza en begin met rijden!
K: hahaha is goed zina.Ik starten de auto en reed weg, onderweg was het druk er stond een lange file.
R: pffffff waarom precies nu
K: Snapje, in die tussen tijd kan je mij vertellen over je trouwplannen in de toekomst.
R: hoe bedoel je
K: simpel weg hoe wil je het hebben
R: ik wil voor jouw wel op zijn Marrokaans trouwen maar ik wil ook met een motor opgehaald woorden, ik wil mijn eigen motor hebben in de kleuren geel en zwart. Mijn thema van mijn trouwerij moet goud en zilver zijn, ik wil een trouwjurk die ik speciaal draag als ik wordt opgehaald zodat ik op mijn motor kan zitten. Ik wil maar 3 jurken 1 voor mijn motor 1 voor als we binnen zijn en dan de andere voor als we weg gaan.
Ennu jij
K: hmmmm, ik heb geen motor rijbewijs en kan ook niet rijden... maar ik zal alles onthouden, ik wil dat het die dag perfect wordt voor ons! Dat mensen kunnen zien dat we een ride and die zijn , Bonnie en Clyde zijn. En ik laat alles aan jouw over maar ik betaal alles.
R: kamaledin dacht het niet he, maar ik heb wel een motor rijbewijs 😏😏😏😏
K: serieus sinds wanneer?
R: nu 1 jaar gelijk na mijn 18 verjaardag ging ik lessen en in een keer gehaald
K: mijn vrouwtje heeft gewoon een motor rijbewijs heb je ook een motor toevallig
R: hahaha neee (voel de sarcasme)😫, ik ben aan het sparen om er een te halen. Nog ongeveer 2 jaar dan kan ik het halen.
K: Okeee, dan maar lekker sparen he
R: doe ik voor alles als ik een doel heb.
K: dat is juist goed, ik doe dat ook. Me broer vind me raar.
R: hahaha mijne precies het zelfde.
We werden gestort door mijn telefoon, ik zag een onbekende nummer staan. Ik keek Rach aan en ze knikte dat ik kon opnemen en ze keek weg.
K: hallo?
S: hallo Kamal, hoe is het?
K: hmdl gaat goed, met jouw
S: gaat wat beter, ik wilde een afspraak met je maken en je vriendin kan dat?
K: hmmm ik zal het even overleggen, dan bel ik je terug.
S: is goed, spreek je later inshallah
K: beslema.
Ik hing op en keek naar Rach, ze keek naar buiten en zij niks.
Ik wilde het haar vragen, maar weet zeker dat ze nu niet gaat antwoorden. Ik reed verder er was nog steeds file, ik stuurde mijn zus snel een app dat we onderweg zijn maar dat er een file staat. Ik reed maar door met mijn gedachte bij Rach wat ze nu allemaal niet denkt.-------
Ollaa lezers,
Ik wil iedereen een fijne week toewensen en doe ie best op school!!!!!124 in Romantiek 💃💃💃
1.9K lezers😍😍😍😍😍😍😍Lees de boek van Tranquillaa Nieuwe Stad, Nieuwe Leven?
En de boek van _marokaan_ Spijt komt achteraf.
En als laatste de boek van schrijfsterQR Alles voor mijn dochter.Ik wil iedereen bedanken die mijn boek leest en voor mijn trouwe lezers love naar jullie🤗🤗❤️!!!!!
Vanmiddag misschien nog een deel.
Voor nu veel lees plezier
Xx Marr
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋