Rachidy
Ik ben eindelijk klaar met werken, ik ga nu snel naar huis douchen omkleden en dan Kamal ophalen.
Ik kwam thuis aan, ging mijn kleding klaar leggen en stapte naar de douche. Ik was mijn haar, scheer me benen en andere plekken. Ik stap de douche uit en ga me afdrogen, ik pak de föhn van me moeder en begin mijn haar te drogen, daarna zet ik mijn haar producten erin en kwam mijn haar uit. Ik smeer me in met vaseline en trek mijn lingerie aan en daarna mijn zwarte Adidas jurk en mijn witte hoge Adidas schoen aan. (Foto hier onder) Ik doe mijn haar in een staart, ik pak een schoudertasje en zet daar al mijn benodigde spullen erin (puroll, oplader, portemonnee en die dingen) ik pak nog snel een zwarte blazer voor als ik het koud krijgt. Het word vandaag weer 30 graden en in ben eindelijk vrij, mag nog 3 dagen geniet😞😞.Als ik klaar ben, ga ik naar beneden maak een ontbijt voor iedereen en zet alles klaar op tafel. Ik schrijf snel een brief voor me moeder:
Mama ik ben weg, ik ga Kamal ophalen en dan gaan we wat doen... Ik bel je in de middag om te zeggen waar ik ben, en ik doe ook de boodschappen. Love you Rachidy 😘.Ik ga de deur uit stap me auto in en rij weer terug naar het ziekenhuis. Als ik daar ben aangekomen ga ik direct naar Kamal zijn kamer, ik klop aan en hoor binnen binnen. Ik doe de deur open en Kamal kijkt mij met open mond aan.
Rach: je vangt vliegen zo hoor..
Kamal: wat zie je der mooi uit😏🤗.
Hij liep naar me toe en gaf mij een kus op mijn wang.
Kamal: ik ga even douchen, maak het je zelf gemakkelijk.
Rach: is goed. Ik ging zitten en pakte mijn telefoon erbij. Ik ging op Instagram en zag nieuwe schoenen die uit zijn gekomen.
Ik kwam op het idee om te gaan ontbijten bij Ikea en daarna een stad pakken om te shoppen.Pp Kamal:
Ik werd wakker gemaakt door een verpleegster, ze gaf aan dat de ontslag papieren zo komen. Ik stond op en pakte al mijn spullen in, ik pakte een zwarte Adidas training uit m'n tas en een witte hoge Adidas schoen. Ik wilde net de douche in stappen toen er werdt aangeklopt, ik riep dat die gene naar binnen kon komen. Rachidy stapte naar binnen, ze zag er zo mooi uit maar dat is altijd zo zelfs in haar werk uniform.
Ik gaf haar een compliment en ze keek mij met een lach aan, ik liep naar haar toe en gaf haar een kus op haar wang.
Ik liep naar de douche en douchte mezelf, eindelijk hoefde ik niet gewassen te woorden in bed. Ik sopte me in waste mijn haar, ik spoelde me af en stapte de douchecabine uit. Ik droogde me af en smeerde me in met Zwitsal (HEAVEN😍😍😍). Ik pakte mijn boxershort en trok die aan, daarna een zwarte Adidas shirt en mijn zwarte training van Adidas (Foto hier onder).Ik liep de badkamer uit en liep naar het bed, ik trok me sok en en mijn witte hoge Adidas schoen. Ik voelde dat Rach naar mijn keek, ik keek op en glimlachte naar haar.
Kamal: kan je het zien schoonheid😏
Rach: haha Jaa hoor, mag ik je haar doen?
Kamal: jij altijd zina😘😘.
Rach: blijf door gaan en in laat je hier zonder vervoer Hahahah
Kamal: dat zou je nooit doen toch😌
Rach: onderschat me niet schattebout😘
Ze gaf me een handkusje en ik ving het op en deed het op mijn hart. Ze moest erom lachen, ik bleef haar aankijken en zag dat we dezelfde merk aan hadden en dezelfde schoen aan.
Kamal: we matchen hbiba
Rach; jaaa klopt😏.. ik ben altijd in Adidas, ook wel andere merken, maar Adidas is mijn lieveling.
Kamal: dan weet ik dat alvast, zie je hoe makkelijk dit gaat. Hoe sneller we dit doen hoe eerder we elkaar goed kennen.
Rach: vandaar dat ik je kom ophalen, we gaan wat doen.
Kamal: neee dat doen we niet, ik heb niks bij me geen geld niks.
Rach: dus, maak toch niet uit.. Volende keer doe jij het dan, makkelijk zat.
Kamal: Jaa dag, ik ga toch me toekomstige vrouw ons eerste date niet laten betalen.
Rach: wollah jij gaat dit aannemen anders loop ik nu deze deur uit en is het klaar🤣😏
Kamal: waarom zweer je 🙁🙁, is goed we doen het. De volgende keer doe ik het!!!!
Rach: hahaha is goed hoor schat, schiet een beetje op jo.. Je lijk net een wijf 🤣🤣🤣
Kamal: jaaaa ben al klaar.Ik pakte mijn spullen en liep naar de receptie, ik nam mijn ontslag papieren en een recept voor de pijnstillers. We liepen naar de apotheek en daar haalde ik de medicijnen, na dat ik klaar was liepen we naar haar auto.
Kamal: mooie auto Miracle
Rach: Haha Dankjewel, stap in of blijf je daar staan.
Kamal: laat mij rijden aub
Rach: neee ik kan beter rijden dan de meeste mannen
Kamal: ik wil me nog man voelen, je moet niet alles van me afpakken hoor!!!!
Rach: hahaha Okee is goed, we gaan ontbijten bij Ikea Breda. Rij naar daar.
Kamal: is goed hbiba, stap in
Ik deed de deur voor haar open en ze stapte in.
Rach: dankjewelll.
Ik stapte in en ik reed richting Breda, straks stuur ik mijn moeder even een bericht dat ik met Rach ben voor dat ze zorgen gaat maken.
Daar gaan we dan OP NAAR ONS EERSTE DATE DIE ZIJ BETAALD😍❤️.
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋