Kamal
Laat me jullie vertellen wat er is gebeurd!!
Selma zoekt redden om mij en Rach uit elkaar te krijgen, maar mijn wifey is true met mij!!!! Als ze met een jongen loopt te praten is dat op school of is het haar broer, maar nooit met iemand. Ik ken haar misschien niet lang, maar ik weet wel dat ze altijd eerlijk met mij zou zijn als het echt iemand was.
Maar goed back to the story!Selma kwam mij "toevallig" tegen in de stad en vertelde mij dat ze Rach zag met een andere jonge lachen en knuffelen mooie van het verhaal is dat selma nooit in de buurt komt van dijkzicht, dus met andere woorden ze volgt Rach. Dus vroeg ik haar wat ze daar in de buurt deed.
K: sinds wanneer loop jij of rijd jij bij dijkzicht, daar kom je toch nooit?
S: ik moest naar mijn tante die woont daar in de buurt.
K: luister selma, mij zou je nooit meer terug krijgen!! En als ik mijn vriendin met een andere jonge praat in de buurt van dijkzicht dan is het haar klasgenoot en zal ze mij eerlijk vertellen dat ze niet met mij meer wilt zijn!
S: Kamal ik heb het toch met mij eigen ogen gezien, je bent helemaal blind verliefd man. Verman je kijk wat ze met je doet man je was nooit zo!
K: ik ben blind verliefd Jaa, op iemand die in mij geeft. Door iemand die het real met mij houdt, door iemand die niet uit is op mijn geld en door iemand die niet van mij profiteerde jaaa. Bij deze verbreek ik die contact met ons, je bent toch zeg maar veranderd ik merk er helemaal niks van! Je bent precies nog het zelfde Selma Harira van 2 weken geleden!
S: ik vertrouw jouw vriendin niet!
R:Wat is er met Rachidy ???
K: Niks zina, kom we gaan! Ben klaar met selma!
R: serieus girll, wat heeft ze nu te zeggen?
S: Ik zag je gisteren wel met een jongen samen lachen!
R: girll bye, Kamal kom we gaan hoor!
S: Zie je dat ze nu een smoes zoekt om jouw bij mij weg te krijgen zij ze zuchtend, kijk Kamal ik geef om je ik wil niet dat iemand jouw pijn gaat doen.
R: Oo zodat hij voor jouw gaat kiezen en met jouw om gaat en met jouw gaat trouwen??"
S: Ieder geval wel iemand die echt om hem geef en niet alleen uit is om van hem te profiteren!
R:Kamal luister dan je krijg van mij nu de kans om een fucking beslissing te nemen!! Als jij kiest voor haar vergeet mij verwijder mij overal, en als jij nu de keus maak om bij mij te blijven verbreek JIJ de contact met deze misgunner en ik zweer het je als ik merk dat jullie contact hebben vergeet mij direct !
Ze liet mij hier staan en ze liep weg.
K: Selma ik heb je al gezegd en ik zeg het nog een keer, zoek geen contact meer met mij of met MIJN vriendin. Als je ons ziet loop ons voorbij of als je een van ons zie loop ons haar of mij voorbij! En zoek al sowieso geen ruzie met haar of ga niet met haar vechten want dan heb je het allemaal zelf gedaan en heb totaal geen medelijden met jouw als het gebeurd! Dag Selma tot ooit wanneer je misschien echt ben veranderd, maar nu wil ik niks met jouw te maken hebben.Ik liep weg achter Rach aan, ik zag haar haren in de verte ik rende naar haar toe. Ik pakte haar bij der arm om haar naar mij toe te draaien, ze draaide wel om en gaf mij een harde klap in mij gezicht. Ik ga niet liegen dat deed pijn, maar nooit zoveel als mijn hart gebroken zou worden!
R: Sorry was niet mij bedoeling zij ik droog.
K: Zina inou geef niet, ik hou van jouw zolang je mijn hart niet pijn doe vind ik het okee.. Weet dat ik altijd jouw zou geloven op wat je zeg, ik zal op jouw vertrouwen. Maar jij zou en moet dat ook bij mij doen!! Ik kan het ook niet alleen lieverd, we moeten samen sterk zijn hbiba
Ik stapte na deze woorden verder naar haar toe, ik keek haar aan en ze begon te huilen. Ik nam haar in een knuffel en zij
K:ik zal altijd maar dan ook echt altijd voor ons klaar staan, als jij het even niet kan ben ik er om ons kop boven water te krijgen
Ze keek mij aan met tranen in mijn ogen
R: ik kan dit niet, ik wil naar huis laat mij gaan aub!
K: Ik laat je niet gaan we gaan eerst naar de zaal van je oom die spullen brengen en dan naar jouw verrassing. Autosleutels inleveren en stap in babygirll.Ze moest er van lachen, ze veegde haar tranen weg en zocht naar haar auto sleutels. Ze gaf die aan mij en liep naar de passagiers kant, ik deed de deur open voor haar en haar gaf een kus op haar voorhoofd en liet haar instappen.
Ik reed naar een racebaan, ik krijg vandaag mijn eerste rijles en zij moet er bij. Ik wil haar ook wel zien rijden en ik wil weten hoe sexy ze op een motor zit😍😍😍. Als ik er aan denk krijg ik al een hele rwina in mijn buik.
Na 10 minuten zijn we der eindelijk, we stappen uit en lopen hand in hand naar binnen. Ik meld ons aan en we lopen naar achter, Rach krijgt een pak en ik ook. We gaan ons aankleden, Rach heeft volgens mij nog steeds niet door wat we gaan doen.
Instructeur= I
I: Goeieavond, we gaan zo meneer zijn eerste rij les geven, en u mevrouw mag lekker rond rijden als je wilt.
R: met wat ga ik rond rijden meneer?
I: ooo daar kom je snel genoeg achterRach keek mij raar aan maar zij toch niks.
We hoorden in de verte al een harde geluid, Rach haar ogen straalde gelijk. Ik zag hoe blij ze was, ik weet wat ik haar ga geven op haar verjaardag hihihi😌😏.
Ze stapte op de motor en damn mijn wifey is LiT 😍😍😍😍 (foto hier onder👇🏾)Ik stapte ook op en kreeg allerlei instructies, Rach ging als een trein door de racebaan. Ik keek haar bewonderd aan, ze kwam naast mij staan met haar motor en gaf mij advies hoe ik mijn balans moest houden en andere handige tips.
(Hier onder isde motor die ikheb #kamal👇🏾)Na een gezellige avond heb ik Rach thuis afgezet en ben ik met mijn broer verder naar huis gegaan. Hij was bij Leo de broer van Rach, ik heb echt genoten van deze avond zeker na de incident met dat wijf🙄!
Thuis aangekomen groeten in mijn ouders daarna ging ik douchen. Na het douchen pakte ik mijn telefoon en wenste ik Rach nog welterusten en ging in bed liggen. Ik stuurde nog mijn neven een bericht over zaterdag een trouwerij van me neef.
Ik legde mijn telefoon in de lader en viel gelijk in slapen, met mijn gedachtes bij mijn wivey op een motor😍😍😍😍.------
Ollaaaa lezers,
Alvast een hele fijne weekend, voor de mensen die moeten werken Werkse en de mensen die vrij zijn zoals ik GENIET VAN JE WEEKEND GEEN ENKELE DAG IS BELOOFD🤗.Ik sta nu op 377 in romantiek😞😞. Waar is het mis gegaan lezers??????????? Maar goed bij deze lees stem en plaats een reactie!!! Hopelijk morgen weer een deel
STEM STEM STEM MENSEN GUN MIJ EEN BEETJE LOVE🤗❤️
Xx Marr 😘
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋