Rachidy
Ik ben blij dat het goed is afgelopen, toen hij zij dat ik mijn mond moest houden schrok ik heel erg van zijn reactie. Hij heeft nooit zo tegen mij gesproken en heb hem nooit zo gezien.
Maar goed alles is goed afgelopen!
Ik pak me spullen en hoor dat iemand aanklopt.
R: kom maar naar binnen!
L: heee hoe is het gaat het?Ik gaf haar een knuffel, ben echt blij met haar als zusje. Inplaats dat ik voor mezelf opkomt doet zij het voor mij, ik wist niet eens hoe ik moest reageren op hem ik was echt in shock.
R: gaat wel, ik schrok wel van jouw reactie en ook die van Kamal.. Had niet verwacht dat hij ooit zo tot mij zou praten.
L: begrijp het volkomen, maar daar heb je mij voor.
R: Hahahahah gek kind.. Ik hou heel veel van je,, dat moet je weten... Ik waardeerr allles wat je voor mij doet kleine zusje 😘😘.
L: I know bro😏😏
R: wie is hier nou je bro
En legde mijn arm om haar nek en trok haar naar beneden en aaide over haar, haar en dat vind ze niet leuk.
L: Irma je verpest mijn haar
Ik lachte me dood, ze huilt om haar haar terwijl ze bijna niks heeft op der hoofd.
L: tfoeeee, laat me je helpen met je mooi maken hoor! Trouwens Ik ga vanavond op date met Delano, wat moet ik aan?
Ik liep naar mijn kast een pakte een zwarte jurk dat over haar knie komt.
R: trek deze aan, en kijk voor haken in mijn kast. Je mag alles pakken behalve mijn Gucci, als ik er achter komt dat je die wel heb gepakt. Ik ga je dan goed uithalen dat je weet wat respect is vriendinn heb je me begrepen?
L: jajajajaja, laat me nou!
Ze pakte een rode loubi en legde het boven op de jurk op bed, Toen hielp ze mij met kleren pakken.
L: weet je wat je morgen moet doen?
R: in de zin van ?
L: paintball, dat is zo leuk. En laat jij gelijk zien wie de best is, en je gaat hem zo vaak schieten en zeg je hem gelijk "NOOIT MEER ZO TEGEN MIJ PRATEN, VOLGENDE KEER LAAT IK JE BONT EN BLAUW WORDEN".
R: ik zweer jij spoort niet, maar ik ga wel paintball. Is dat wel leuk met 2 ?
L: Omg je bent geniaal bitch, troubel date 😏😍. We maken een groepsapp met Anna, Leo jij, Kamal, ik, Delano, Samira, Nasser, Youssra en Fouad
R: hahaha ik snap niet hoe ma en pa jouw hebben kunnen maken.. Jij bent niet goed, maar is goed ik ga nu groepsgesprek maken, ik heb alleen de nummer van Nasser en Fouad niet maar vraag ik wel of Youssra en Samira hun willen voegen.
L: Okee dan, dan lijkt het mij een goed idee om in een trainingspak te gaan. Dan kan je goed bewegen en is het jongens tegen de meisjes.
R: pffffff Samira kan niet, ze is preggo!!
L: vriendin, ze gaat mee doen. We gaan haar beschermen en we kopen een beschermer voor haar buik desnoods dubbel
R: Hahahhaha kom we gaan naar beneden ik kan niet met jou girll
L: hoor ik vaker 😏😏😏Ik pakte lachend een trainingspak pak PSG en een paar zwarte hoge vans.
We liepen daarna naar beneden en we gingen nog even praten met moeder en de rest, na 40 minuten gingen we weg.
Het was al 3 uur en we moeten om 17:30 uur bij zijn neefje thuis zijn. Ik stapte bij Kamal in de auto, we zeggen helemaal niks tegen elkaar een beetje akward maar goed.R: hmmmm blijft het zo akward en stil?
K: nee zina, ik weet niet wat ik moet zeggen.
R: je kan beginnen met je excuses aanbieden, die toon was niet fijn om te horen.
K: sorry habiba, het was niet mijn bedoeling om zo tegen jouw te doen. Ik was emotioneel door het verhaal, ik wist niet hoe ik anders moest reageren. Maar het spijt me echt lieverd, ik hou van jouw en dat zal zeker niet weggaan.
Hij pakte mijn hand vast en keek me snel aan en gaf me een kus op mijn hand.
R: ik vergeef het je, maar doe het nooit meer. Als ik Lizzy niet had tegengehouden was je mooie knappe teddybeer gezicht niet meer zo mooi hoor!
K: Hhaha dat geloof ik best, ik werd ook echt bang van haar daar niet van.
R: hahaha lekker voor je, dan weet je dat voor de volgende keer.
K: ik weet het schat, het zal zeker niet meer gebeuren.... Ik hou te veel van jouw, om je verdrietig te zien en dat het dan nog door mij komt.
R: beter voor je, ik wil morgen gaan paintball met iedereen. Jouw broer en verloofde en zus en haar man, mijn broer en vriendin en zusje en haar vriend. En dan nog jongens tegen de meisjes
K: Jaa lijkt me leuk, maar Samira dan.
R: we gaan haar beschermen en een bescherming kopen daar. Maar ik denk dat we dat niet moeten doen hoor, is toch riskant met de tweeling.
K: daarom, dan doen we 1 jongen in jullie team. Want wij gaan winnen 😏
R: hahhha denk je dat, we zullen het morgen zien!!!
K: is goed hbiba, we zijn der.We stappen uit en lopen naar binnen, zijn vader die liep net de deur en zag ons. Hij groeten ons snel en zij dat hij zo terug komt, hij moet zijn pak gaan halen.
We liepen naar binnen, ik werdt gelijk mee getrokken naar boven door Samira. Daar gaan we dan make-up en de jurk, heb er niet echt zin in vooral niet in de make-up.
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋