Kamal
Wat er vooraf ging:
Ik keek hem aan en zakte naar beneden, hij pakte iets uit zijn zaken en ging op een knie hurken. Ik keek hem verbaast aan
K: Rachidy, Mijn Miracle mijn alles, jij ben mijn beste vriendin ever. Daarom vraag ik jouw, neeee ik smeek het jouw.. wil jij met mij ...............Back to the story !!!!
Ik was gehurkt op 1 knie.
Wil jij met mij voor altijd bij elkaar zijn, wil jij later mijn wifey mijn zina mijn allees zijn!
Wil jij nu deze ring aan nemen als een belofte dat we voor elkaar zullen vechten en later wanneer we elkaar nog beter kennen mijn vrouw worden, de moeder van mijn 30 kinderen en de oma van mijn kleinkinderen zijn. Lieve lieve Rachidy Emanuela Gracia Dos Santos Timas wil jij Mw Hadouichi worden en voor altijd jouw leven met mij delen????Ondertussen waren alle vrouwen aan het huilen. Ik keek in de ogen van Rach en ze was aan het huilen heel hard, ze knikte met haar hoofd van ja. Ik schoof de ring om haar vinger en stond op, ik nam haar in omhelzing en gaf haar een kus op haar lip ik fluister nog lieve dingen in haar oor.
Ik weet niet veel van de liefde maar een ding is zeker zij is van mij. HAAR WIL IK AAN MIJN ZIJ!!!
Zij is nu met mij en voor altijd, ik zal haar lief hebben en voor altijd van blijven houden. Ik zal haar vertellen hoe ik mij voel, ik zal haar altijd beschermen en ik zal altijd de vertrouwen in haar hebben wat er ook gebeurd wie er ook in mijn buurt komt en mij wil vertellen wat zij zeg maar achter mijn rug om doet.
Inshallah komt alles goed, inshallah blijft zij van mij, inshallah gaan wij trouwen, inshallah krijgen wij mooie kinderen.Ik werdt van haar weg getrokken en keek geschrokken naar haar zusje, ik ben niet snel bang voor meisjes of voor mensen maar zij heeft mij echt bang gemaakt net.
L: luister nu heeft ze Jaa gezegd tegen jouw, ik heb je altijd geaccepteerd en dat doe ik nu ook. Ik weet niet wat er is gebeurt dat iedereen net verslagen was maar 1 ding moet je zeker weten en in je hoofd stampen. Raak haar verkeerd aan scheld haar uit met kwetsende woorden of maak haar verdrietig, weet dat ik achter haar sta en al mijn kickboks jaren op jouw ga gebruiken.. Heb je mij begrepen ????
K: Jaa zeker weten, ik zal haar nooit kwetsen!
L: beter voor je ook, ik ga wel mijn excuses aanbieden! Maar weet hoe je tegen haar praat, ze is misschien stil maar laat haar niet boos worden. En laat mij al helemaal niks merken, because I gone fuck your LIFE up big boy!!
R: Lizz doe normaal Hshaha, dadelijk maak je hem nog bang
L: dat is de bedoeling Irmã (zus)
K: ik begrijp je en je zal me niks doen want ik ga niemand de kans geven om ons relatie te verpesten en dat ik haar ga verlaten.
L: Okee dannn,, geef me nu maar een knuffelIk gaf haar een knuffel en een kus op haar voor hoofd.
Mijn moeder kwam naar me toe en gaf me een kus op me voorhoofd daarna gaf ze mij een knuffel.
F: wees sterk me kind, laat niemand zeggen dat jullie het niet gaan reden!!!
K: Dankjewell yemmaDaarna sprong me zus op mij en gaf me een knuffel, ik stikte bijna!!!
K: rustig sammy, ik stikk haast!
S: Hahahaha, doe rustig Jaa ben blij voor je!
K: dankjewelll.
Ik gaf haar een kus op haar voorhoofdMijn schoonzus deed het zelfde ze knuffelde mij en zij;
Youssra: jee weet dat ze van je houdt, geef haar liefde die niemand anders haar kan geven!!!
K: dankjewelll, waardeer ik echt.Rach haar moeder kwam ook naar me toe en gaf me een knuffel
M: zorg goed voor me dochter, laat mij en je moeder niet teleurgesteld zijn in jouw en dat geld ook voor Rachidy. Stel ons niet teleur gaan verder met wat jullie bezig zijn!!! En zorg dat er geen andere tussen jullie gaan stoken.
K: zal ik zeker niet doen, dank u wel voor u steun!
M: graag gedaan filho (zoon).Ik liep naar Rach toe en veegde haar tranen weg! Ik trok haar weer in omhelzing en zij;
K: zina, stop met huilen! Ik zal voor ons vergeten, ik zal je steun zijn als je jezelf niet bent. Ik zal jouw en jij bent de middelpunt van mijn leven, ik hou van jouw met heel mijn hart en dat blijf ik doen tot mijn laatste adem.
Rach knikte met haar hoofd en gaf mij een kus op mijn wang.F: okeeeee genoeg gehuild, Rach ga je spullen pakken je slaap bij ons bentii.
R: hahaha ik ga even naar boven dan, maar ik heb geen jurk voor vanavond.
F: komt goed ik heb genoeg thuis liggen wat jij ook past. En Samira en Youssra denk ik ook toch meiden.Ik keek naar hun, ik was blij met mijn familie ze steunen mij echt met alles.
Rach liep snel naar boven haar zusje keek mij met een blik aan van " durf haar aan te raken bro, ik hak je hand eraf!!! Ik knikte naar haar en ik begrijp wat ze bedoelt, ze houdt veel van haar zus, I got itt but im afraid for this little kid. Ze liep naar boven waarschijnlijk naar haar zus, ik ging naast mijn moeder zitten en ze deed een arm om me heen. Na 15 min kwam me schatje naar beneden met een tas en helemaal onfleek. We ging nog thee drinken en zaten gezellig te praten.
Enigste wat ik dacht wat ons deze avond gaat bezorgen als ze er achter komt dat mijn neefje met de nichtje van Salma gaat trouwen😪. Ben bang dat ze gaat flippen, maar goed ik ga bij haar zijn behalve als de mannen en vrouwen apart in de zaal zitten.
----
Ollaaaaa lezers,,,
Dit snap ik niet he, van 125 in romantiek naar 195 in romantiek????¿¿¿¿. Waar ging het fout, heb lezers maar wordt niet gestemd?!!!Maar goed mensen vergeet niet he
STEM STEM STEM EN PLAATS EEN REACTIE.-------/
Lees de boeken van CurlyhairedGirl_ ze zijn geweldig! En vergeet niet stem ook op haar boeken, maar voor dat je haar boek lees stem dan eerst op mijn boek!!!!SO and Love naar mijn true lezers en stemmers
FrancwaillieFranca AdjeLuvu CurlyhairedGirl_ diananasery dpdsdc010
Jullie lezen altijd en stemmen ook altijd, love naar jullieee🤗🤗❤️❤️❤️.STEM STEM STEM PLAATS EEN REACTIE EN PROMOOT ME BIJ IEDEREEN DIE OP WATTPAD ZIT!!
Een hele fijne week toegewenst naar iedereen en veel succes op school, werk.
En als je thuis zit door dat je ziek ben of wat dan ook,, heel heel veel betterschap❤️Xx Marr
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋