Rachidy
Volgende ochtend schrik ik wakker van mijn zusje die op mijn bed springt.
Lizz: wordt wakker we gaan shoppen.
Rach: serieus giraf, laat me slapen.
Lizz: het is al 9 uur, dus sta op. We gaan shoppen.
Rach: Okee stop je dan met springen, je maakt mijn bed kapot met je gewicht.Lizz loopt lachend weg, ze is al helemaal aangekleed:
Ik schreeuw nog daar der.
Rach: beter dat je ontbijt gaat maken, anders zorg ik dat je geen geld krijg om te shoppen giraf.
Lizz zucht hard en slaat mijn deur dicht.Ik sta op en doe mijn ochtendroutine.
Na dat ik klaar ben geef ik mijn vader en kus en ga douchen. Goed dat ik mijn kleren gisteren heb klaar gezet. Ik smeer me in met vaseline en pak dan een schone bh en een hipster, ik kleed me aan en kijk in de spiegel. Mijn haar maak ik los en kam het uit, mijn krullen zijn bijna terug. Ik doe er dr miracle (haar product) in en doe mijn haar in een staart, ik pak mijn Adidas pet en doe die op. Mijn staart doe ik door het gaatje van mijn pet en kijk nog een keer in de spiegel always onfleek👌🏾.Ik ga naar beneden en zie dat mijn zusje ontbijt maakt voor iedereen. Ik geef haar een kusje op haar wang en ga zitten, me zusje kan kapot lekker koken maar ze doet altijd lui 🙄. Mijn broer komt naar beneden en geeft ons allebei een kus.
Leo: bon dia
Lizz&Rach: bon dia
Leo: Lizz hoeveel geld heb je nodig.
Lizz: mij maak niet uit, hoeveel jij mij kan geven.
Leo: Okee, hij staat op loopt weg en komt terug. Hij heeft haar precies 5 cent, ze kijkt ernaar en ik begin hard op te lachen. ( ik heb ook een broer en hij doet dit ook😒😒 )
Rach: Hahahahahaha zeg een bedrag giraf, ik snap heus wel dat hij je 5 cent geeft Hahahahah.
Lizz: hahaha grappig maar niet heus. Geef mij 5000 euro dat is zeker genoeg.
Leo: aa hoofd denk je ik ben miljonair.
Lizz: nou dan diknek
Leo: ik klap je Hee, ga Rach niet na doen. En beter ga je dat niet zeggen voor Anna, want dan ben je de lul.
Lizz & ik lachen hem helemaal uit
Rach: diknek doe rustig 🤣🤣,, code taal als we over jouw roddelen voor Anna
Leo: Rach ik ga je uit halen hier doen gewoon rustig. Hij loopt weg en komt dan na paar tellen weer terug, hij geeft Lizz geld. Lizz telt het geld en begint te springen.
Lizz: hij heeft mij 2500 euro gegeven Omg,, jij bent de beste broer ooit en geeft Leo een kus op zijn wang.
Leo: ik weet het maar er zit ook zwijg geld tussen, want Anna gaat met jullie mee shoppen.
Rach: hmmm ik heb een Volkswagen geen familiebus.
Leo: dan pak je mijn auto toch niet moeilijk doen.Mijn broer heeft een Audi met 7 zitplaatsen, hij heeft er heel lang voor gespaard. Hij heeft het geld voor als we op vakantie gaan naar Portugal dat we genoeg plek hebben in de auto dat er 1 kan slapen als de andere rijdt.
Rach: Okee ik pak even mijn auto's sleutels dan heb nog een auto, wees voorzichtig met mijn bæ anders hebben we een probleem met jouw Audi. Ik geef hem een knipoog en loop naar boven. Ik pak gelijk mijn tas en loop naar beneden, ik geef hem mijn autosleutel. Ik eet mijn tosti op, en drink me thee op. Als we klaar zijn ruimen we gezamenlijk op, we wachten nog even op Anna en dan gaan we weg. Ik app Nousha snel en vraag om haar adres.
Rach: zina wat is je adres
Nousha: motortractiestraat (....)
Rach: is goed schat tot zo.
Rach: Lizz maak je klaar als Anna der is gaan we gelijk weg.Tringggg tringggg
Ik sta op en loop naar de deur, doe open en ik zie Anna staan. Ik laat haar naar binnen en roep Lizzy. Anna geeft Leo een kus op zijn wang. Lizzy komt naar beneden en we zeggen ons broer gedag.In mijn gedachte zit ik met mijn werk, ik heb nachtdienst en ik werk niet met Marjo. Pffff dan maar een saaie nachtdienst werken.
Lizz: waar zit jij met je hoofd?
Rach: werk man, ik werk niet met marjo 😒😒
Lizz: aaagh meissie toch, komt goed ik ga je Facetime 😂😂😂
Rach: trut hahaha😩
Anna: jullie sporen niet hahaha
Lizz: hahaha jawel, maar zij maak zich altijd zorgen om de kleinste dingen.
Rach: Uhuu dus zo denk je altijd over mij he giraf!
Lizz: hahaha neeyo love you siss😘🤗
Anna: Omg had ik maar een zusje die dat zij😰😰.
Lizz: nu heb je mij als zusje😏😘
Ik keek ze aan en moest lachen, ik reed verder naar het huis van Nousha.----
Halllooooo lezers,,
Hier nog een deeltje.
Vergeet niet te stemmen en een reactie achter te laten.Volgende deel gaat over Anna. Ik hoop dat jullie mijn verhaallijn gaan snappen. Ik zal ook vaker over iemand anders verhaallijn schrijven zodat we de gedachtes van iedereen weten over de hele situatie❤️
Alvast bedankt voor het lezen en nogmaals, vergeet niet te stemmen en een reactie achter te laten.
Xx Marr 🤗😘
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋