Kamal
Na dat Rachidy weg ging, kon ik me niet meer concentreren op mijn prestatie die ik nog moest maken voor school. Ik ging maar Netflix kijken, ik viel in slaap met mijn gedachtes bij Rachidy.De ochtend werdt er aangeklopt. Mijn ouders, broer en zij verloofde kwamen binnen lopen. Mijn broer had mijn telefoon, hij heeft het gisteren voor mij opgehaald in de winkel.
Fatima: hoe is het mijn zoon?
Kamal: alhamdulillah gaat goed yemma, wat doen jullie zo vroeg hier? Het is pas 7 uur.
Fatima: we wilde met jouw praten.
Kamal: waarover?
Fatima: daar kom je snel genoeg achter.
Hmm wat hebben ze uitgehaald. Er werd aangeklopt, Rachidy kwam naar binnen lopen.
Ze schrok even, ze had vast geen bezoek verwacht rond deze tijd.
Rachidy: Goeiemorge,, ik kom even je wond verzorgen.
Kamal: is goed hoor. Ik heb trouwens mijn telefoon en keek haar aan. Ze werdt zenuwachtig en keek weg.
Fatima: we komen terug als je klaar ben, we willen met jullie praten.
Rachidy: Kamal waar gaat het over?
Kamal: ik zal het zelf ook niet weten.
Rachidy: hahaha is goed, laat me je snel verzorgen. Ik heb zo overdracht met de dag dienst.
Ze verzorgde mijn wond, toen ze klaar was riep ze mijn familie naar binnen.
Yassine: wij willen het hebben over jullie.
Rach en ik keken elkaar aan en daarna weer naar mijn ouders.
Yassine: ben jij moslim ?
Rach: nee meneer dat ben ik niet.
Ze keek naar beneden en zag er teleurgesteld uit. Ik keek mijn ouders aan, en werd een beetje boos. Ik wilde wat zeggen maar mijn vader was mij voor.
Yassine: juist, nou wij hebben het er over gehad thuis omdat we zien dat jullie dol op elkaar zijn. We steunen jullie met jullie keuzes die jullie maken, leer elkaar eerst goed kennen voordat jullie iets beginnen.
Rach keek hem aan en ze wilde wat zeggen, maar uit eindelijk zij ze niks. Mijn moeder bleef haar maar aankijken, ze straalde het helemaal uit. Ik zag dat mijn moeder blij was voor mij, zo heeft ze lang niet gekeken uit haar ogen. Laatste keer dat ze zo keek kreeg ze haar kleinzoon te zien (Anouar,, hij is trouwens bij de oppas blijven slapen sinds de incident)
Rach keek op en zij dat ze weg moest.
Rach: ik moet nu gaan, heb overdracht naar de dagdienst. Ze keek me aan. U mag waarschijnlijk morgen naar huis, als u geen bloedingen meer krijg en de wond goed geneest.
Ze keek de rest aan en zij: nog een fijne dag iedereen en ze liep weg.
Mijn moeder hield haar tegen.
Fatima: je hoeft je niet te schamen omdat je geen moslima ben, wij zullen achter jullie staan wat er ook gebeurt. Rach glimlachte en liep de deur uit.
Kamal: waarom zetten jullie mij voorschut😒😪.
Fouad: Hahahaha broer wees blij dat ze het zo deden en jouw niet uithuwelijken.
Kamal: Hahahah dat is waar. Dank jullie wel.
Jullie hebben de meisje van mijn dromen ontmoet.
We waren aan het praten over vroeger toen we naar Marokko gingen met de auto. Toen ik een app binnen kreeg:
Onbekend: hee, ik heb me nog niet zo erg geschaamd voor iemands ouders. Zie het niet verkeerd je ouders willen het beste voor jouw. X Rach (Miracle voor jouw😜)
Kamal: hooihooi, ik heb het hun ook gezegd. Maar precies wat je zegt ze willen het besten voor mij en dat ben jij😳.
Ik heb haar nummer op geslagen onder de naam van Miracle💑.
Rach: dat zullen we dan wel zien he😌,, ik ben net thuis ik ga slapen.. ik spreek je later op de dag.
Kamal: is goed schoonheid, slaap lekker droom over mij😏.
Rach: hahaha Dankje, en ik zal er over na denken. Bismillah🤗
Kamal: Bismillah zine inou🤗😘Mijn ouders waren weg, even later kwamen ze terug. Ze hadden ontbijt voor mij mee genomen, die ziekenhuis food is niks man pfff. Het liefst wil ik naar huis, maar dan voel ik die heerlijke handen van Rach niet en die wil ik altijd blijven voelen.
Ik eet mijn ontbijt op, en zeg tegen me ouders dat ik ga slapen.
Kamal: ma pa ik ga slapen, ik ben zo moe.
Fatima: is goed we laten jouw rustig. Slaap lekker en tot straks.
Ze kwam naar moe toe gelopen en gaf me een kus op mijn wang. Mijn vader gaf mij een schouderklopje en ze liepen de deur uit. Ik ging goed liggen en viel gelijk in slaap.------
Hoelang zal deze relatie mooi en perfect blijven????
Welke hoofd wilt dit perfecte plaatje verpesten😒😴!
En besef ze hebben nog niet eens een relatie, en er gaan al dingen gebeuren.
1 ding onderschat Rachidy niet, lief en onschuldig maarrrrrrrr........ DAT GA IK NIET ZEGGEN😂😎.LEES DE BOEK VAN schrijfsterQR TE VEEL PIJN. EN EEN ANDERE SCHRIJFSTER Nisssje HAAR BOEK HEET " Het leven van Saloua "
EN SO NAAR FrancwaillieFranca VOOR HET LEZEN EN ALTIJD STEMMEN.
Het is trouwens weekend, ik moet gewoon werken😪😪😪😪😪😪😪! Maar dat betekend niet dat ik vanavond niet nog een deel ga plaatsen 🤗😏😏..MENSEN ECHT BEDANKT VOOR HET STEMMEN EN OOK DOOR EEN REACTIE TE PLAATSEN💋
Xx Marr
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋