Fatima
Mensen deze deel is seksistisch,als je het niet wil lezen skip deze deel!!!!!!! 🔞🔞🔞
Zoals jullie weten ben ik de moeder van Kamal. Ik zal me zelf even beschrijven.
Ik ben 1,71 lang, ik draag een hoofddoek, ik ben niet dun maar ook niet dik Haha. Hoe zal ik het zeggen ik ben goed gebouwd special voor mijn man Yassine.Back to the story
Jullie weten nu ook dat mijn zoon sihr had, ik weet zeker door die Salma kan niet anders! Gelukkig is mijn zoon slim genoeg om te weten dat er iets niet klopt in zijn lichaam, ik ben blij dat we er op tijd bij waren. Het kon ook anders aflopen, dat hij Rach zou kwetsen. Ik wil haar zo graag als mijn schoondochter, of ze nou bekeerd of niet! Ik ben blij met haar, de kracht die ze uitstraalt, hoe ze mijn zoon aankijkt, hoe ze met elkaar omgaan. Zo prachtig gewoon, ze is een pracht van een meid mashallah.
Na deze avond ging iedereen slapen, ik deed snel de wassing en liep daarna naar de zolder en ging bidden. Ik hou me altijd aan mijn 5 gebedstijden, en natuurlijk vraag ik nog om vergiffenis en doe dua's voor de mensen op deze wereld. Hoe kunnen mensen zo slecht zijn (Fatima als jij het weet, weet ik dat ook😪).
Na mijn gebed loop ik naar beneden naar mijn kamer, mijn man die was ook klaar met bidden. Hij zag mij zeker bidden dat hij mij niet stoorden, ik liep naar mijn kast en pakte een nachtjapon eruit. Ik liep naar de badkamer ging snel douchen, daarna liep ik naar de kamer in mijn nachtjapon. Ik ging op bed zitten en pakte de Koran erbij, Yassine was al bezig, hij reciteerd zo mooi mashallah heb ik zo een man gevonden. Tot de dag van vandaag hou ik van mijn stille gevaarlijke man! Stille water diepe grond, niet in de zin van schijnheilig nee in de zin van gevaarlijk als hij zijn mond opent!
Toen we klaar waren ging ik liggen, yassine ook en trok mij naar zich toe en gaf me een kus in mijn nek. Daar komen die tintelingen weer, elke keer als mijn houbii mijn aanraakt gebeurt dit! Ik draaide naar hem toe en gaf hem een kus op zijn lip, we gingen steeds verder. Hij trok mijn nachtjapon uit en keek mij met lust aan, ik kreeg het warm, was gewoon een tomaat geworden. Hij kreeg een lach op zijn gezicht en zakte naar mij toe, toen zijn gezicht boven mijn hoofd hing gaf hij mij een diepe zoen. Ik voelde daar beneden dingen gebeuren, hij zakte steeds naar beneden. Hij kwam bij mijn borsten en likte mijn tepel, ik kreunde en woelde door zijn haar. Hij nam mijn tepel in zijn mond en zoog eraan, zijn ene hand ging naar mijn andere borst en de andere naar mijn guciislissy😏. Hij bleef me overal masseren ik werdt letterlijk gek! Ik kreunde hard het boeit me niet eens of de kinderen het horen, ik wil van het gevoel genieten die ik nu voel. Hij bewoog met zijn vingers heen en weer in me, ik bereikte mijn hoogte punt ik schreeuwde het uit van genot, ik trok hard aan zijn haar hij kreunde hard. Ik wil meer en ik ga ervoor zorgen dat ik het krijg ook. Hij zakte door naar beneden, Oo mijn Allah hij gaat verder. Hij neemt mijn klit in zijn mond en zuigt er zachtjes aan, hij laat zijn tond los gaan bij mijn guccislissy hij stopt 2 vingers naar binnen en gaat heen en weer met zijn vingers, zijn tong blijft reggada met mij dansen. Ik bereikte weer mijn hoogtepunt, ik trok aan zijn haar en kreunde heel hard. Ik schreeuwde zijn naam uit, hij lachte en die kou kwam op mijn guccislissy dit gevoel maakte mijn gek letterlijk gek!!!
Ik trok hem omhoog en draaide de rollen om, ik ging boven op en hij lag onder mij. Ik gaf hem een zuigzoen ik zijn nek en ging verder naar beneden, hij kreunde en siste zacht mijn naam. Ik kwam aan bij louiipikki en likte de top, hij kreunde en duwde zijn heupen omhoog. Ik deed zijn louii in mijn mond en bewoog heen en weer, hij kreunde en het ging steeds sneller en sneller. Hij trok me van zich af en ging boven mijn liggen, hij kusten mij gepassioneerd en maakte een snelle beweging naar binnen. We kreunde het allebei uit, hij ging rustig aan bewegen en raakte mij overal aan. Hij stopte en draaide mij om op me knie en handen, met een snelle beweging ging hij weer in mij we kreunen en blijven zo door gaan. Hij heeft bijna alle standjes gebruikt die we kennen, ik voelde dat ik mijn punt weer bereikte. Ik zij tegen Yassine dat ik kom, hij zij dat ik Op hem moet wachten dat we tegelijk moeten komen!!
Na nog 3 stoten en hard gekreun kwamen we samen klaar, hij viel hijgend op mij en ik deed mijn armen en benen om hem heen.
Y: Ik hou nog steeds van jouw habiba, dat gevoel dat jij mij geeft kan niemand anders geven.
F: ik hou ook van jouw, zal ik altijd blijven doen. Deze gevoel is voor ons gemaakt, wij horen bij elkaar houbii tot we oud en grijs zijn.Hij gaf mij een diepe zoen, ik zoende hem terug en ik voelde dat het van binnen weer ging groeien. Hij keek mij weer met lust aan, ik deed express mijn heupen omhoog. Hij lachte en bewoog rustig in mij, we bleven elkaar aankijken terwijl hij hard en diep in mij stoot.
Na een tijdje waren we klaar, hij viel op bed neer en trok mij naar zich toe en gaf mij een kus op mijn haar.Y: hou van jouw zina inou, wat jij met mij doet elke keer als ik naar je kijk! Jij bent geweldig, geweldige moeder, vrouw en oma
Ik was te moe om te reageren, ij knikte en hij lachte mij uit
Y: is mijn prinses moe
Ij knikte weer
Y: ga maar slapen prinses inou. Slaap zacht en droom over mij😘🤗Hij gaf mij nog een kus en trok mijn naakte lichaam naar zijn naakte lichaam.
Ik viel zo in een vredige slaap.
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋