«Δεν πρόκειται να πάω πουθενά μόνη μου μαζί σου.» Ψυθίρισα και τράβηξα απότομα το χέρι του. Οι υπόλοιποι που μας είδαν να σταματάμε τρέξαν κοντά μας.
«Φύγετε! Θα τους απασχολήσω εγώ.» Άρχισε να μας σπρώχνει η Ζαφειρένια και μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα ο Ηλίας με την Αναστασία είχαν χαθεί μέσα στο σκοτάδι.
«Προχώρα!» Είπε μέσα από τα δόντια του και με τράβηξε με δύναμη από τον αγκώνα. Δεν υπήρχε νόημα να τον σταματήσω οπότε άρχισα να τρέχω πλάι του.
Στρίψαμε σε ένα στενό και μου έκανε νόημα πως θα στρίβαμε αριστερά. Για κακή μας τύχη όμως στο τέλος του δρόμου υπήρχαν σταματημένες μηχανές αστυνομικών και μερικοί περπατούσαν τριγύρω.
Προσπάθησα να βρω πιθανές κρυψώνες και το βλέμμα μου σταμάτησε στον Ηλία και την Αναστασία που κρυβόντουσαν αγκαλιά πίσω από μερικούς κάδους.
«Μας την έστησαν!» Ψυθίρισε και γύρισε προς εμένα. Έκανε ένα βήμα κοντά μου και με στρίμωξε ανάμεσα στον τοίχο και το σώμα του.
«Διάολε, θα το μετανιώσω αυτό.» Είπε βιαστικά και το επόμενο δευτερόλεπτο τα χείλη του είχαν γίνει ένα με τα δικά μου. Οι παλάμες του αγκάλιασαν το πρόσωπο μου και εισχώρησε την γλώσσα του στο στόμα μου με απλές κινήσεις. Εγώ από την άλλη είχα παραλύσει και ένιωθα πως τα πόδια μου πλέον αδυνατούσαν να με κρατήσουν όρθια.
Άκουσα μερικά μουρμουριτά και ύστερα τα πάντα σώπασαν. Ήταν σαν να υπήρχαμε μόνο εμείς οι δύο και κανένας άλλος. Κάθε δευτερόλεπτο που περνούσε με έφερνε όλο και πιο κοντά του. Και τότε κατάλαβα τι έκανα! Κατάφερα να τον σπρώξω μακριά μου και τον χαστούκισα αυθόρμητα.
«Δεν το πιστεύω!» Φώναξα στον εαυτό μου και έφυγα από κοντά του. Πλησίασα την Αναστασία και τον Ηλία και την τράβηξα για να σηκωθεί επάνω.
«Ευχαριστώ πολύ για σήμερα, όμως ας ξεχάσουμε ότι έγινε.» Απευθύνθηκα και στους άλλους δύο και χωρίς να προσθέσω τίποτε άλλο τράβηξα την Αναστασία για να φύγουμε.
Dragon
«Την έχεις γαμήσει άσχημα.» Σχολίασε ο Ηλίας και με πλησίασε γελώντας.
«Δεν γαμιέσαι και εσύ τώρα ρε;» Τον έσπρωξα και άρχισα να περπατάω μακριά από αυτό το στενάκι όσο ο Ηλίας γελούσε και έτρεχε από πίσω μου για να με προλάβει.
Ένα είναι σίγουρο. Δεν πρόκειται να ξαναπατήσω το πόδι μου εδώ μετά το σημερινό!
[...]
YOU ARE READING
Anarchy
Teen Fiction[ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΈΝΗ] "Για που νομίζεις ότι το έβαλες;" Με ρώτησε, ενώ εγώ εστίασα το βλέμμα μου στα καταγάλανα μάτια του που ξεπρόβαλαν μέσα από την μαύρη μάσκα του. Μου κίνησε τόσο το ενδιαφέρον που επιθυμούσα να την τραβήξω και να αποκαλύψω το πρόσωπο τ...