«Πες μου σε παρακαλώ πολύ ότι το έχεις εσύ γιατί έχω φάει τον κόσμο να το βρω και φοβάμαι πως το έχασα με την μετακόμιση!» Μου είπε ανήσυχα ο Θωμάς, από την άλλη γραμμή, και άκουσα μερικά αντικείμενα να πέφτουν κάτω.
«Τι ψάχνεις βρε Θωμά μου;» Τον ρώτησα και τον έβαλα σε ανοιχτή ακρόαση για να αλλάξω ρούχα.
«Το ρολόι που μου είχες κάνει δώρο στα δέκατα πέμπτα γενέθλια μου ρε Κάλη.» Ξεφύσηξα και φόρεσα ένα άσπρο μπλουζάκι.
«Νομίζω πως το βρήκα πριν λίγες μέρες κάτω από το γραφείο μου. Γιατί δεν μου έλεγες τόσο καιρό ότι το ψάχνεις;» Τον ρώτησα και το έβγαλα από το συρτάρι του γραφείου μου, όπου το είχα φυλάξει.
«Όντως; Τέλεια! Σε 10 λεπτά έρχομαι να σε πάρω να είσαι έτοιμη, αντίο.» Τερμάτισε χαρούμενος την κλήση και γέλασα.
Έχει περάσει αρκετός καιρός από την μετακόμιση του Θωμά. Σχεδόν φτάνουν οι εξετάσεις και μετά καλοκαίρι! Όσο για τον Άρη έχουμε βγει αρκετές φορές βόλτα όμως μέχρι εκεί.. είμαστε μόνο φίλοι.
«Κάλη, ήρθε ο Θωμάς!» Φώναξε η μητέρα μου και κοίταξα το ρολόι του. Περάσαν 5 λεπτά, μα πότε πρόλαβε;
Τρέχοντας, φόρεσα τα αθλητικά μου και κατέβηκα κάτω με ένα τεράστιο χαμόγελο. Του έδωσα το ρολόι του και το φόρεσε προσεκτικά, όσο εγώ έψαχνα για την ζακέτα μου.
«Να γυρίσεις νωρίς Κάλη, πρέπει να ξεκουράζεσαι αυτές τις μέρες!» Υπενθύμισε η μητέρα μου και την αποχαιρέτησα διαβεβαιώνοντας την πως θα είμαι πίσω στην ώρα μου.
«Λοιπόν, που θες να πάμε;» Τον ρώτησα μες την τρελή χαρά, μόλις βγήκαμε έξω.
«Σκέφτηκα μιας και έχει αρκετό ήλιο να πάμε μια βόλτα στο πάρκο εδώ κάτω και μετά να πάμε για πίτσα, τι λες;» Πρότεινε και έγνεψα κατευθείαν θετικά.
«Ωραία.»" Έμπλεξε τα χέρια μας μεταξύ τους και ξεκινήσαμε να περπατάμε προς το πάρκο συζητώντας.
«Και λοιπόν μετά τις εξετάσεις τι σκοπεύεις να κάνεις;» Απόρησε και συνειδητοποίησα πως δεν είχα σκεφτεί τι θα κάνω φέτος το καλοκαίρι!
«Πάλι καλά που μου το θύμησες! Είχα ξεχάσει τελειώς ότι υπάρχουν και οι διακοπές.» Τον επιβράβευσα και γελάσαμε.
«Εγώ σκεφτόμουν να πάμε διακοπές κάπου εσύ, εγώ και οι οικογένειες μας, πως σου φαίνεται;» Σκέφτηκα την πρόταση του και την βρήκα πολύ ενδιαφέρουσα. Έτσι κι αλλιώς δεν είχαμε πάει ποτέ ξανά διακοπές μαζί!
KAMU SEDANG MEMBACA
Anarchy
Fiksi Remaja[ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΈΝΗ] "Για που νομίζεις ότι το έβαλες;" Με ρώτησε, ενώ εγώ εστίασα το βλέμμα μου στα καταγάλανα μάτια του που ξεπρόβαλαν μέσα από την μαύρη μάσκα του. Μου κίνησε τόσο το ενδιαφέρον που επιθυμούσα να την τραβήξω και να αποκαλύψω το πρόσωπο τ...