Τράβηξα τα κλειδιά από την μπροστινή θήκη της τσάντας μου και ξεκλείδωσε την εξώπορτα. Μπήκα μέσα στο διαμέρισμα, που είχα να έρθω καιρό, και το άρωμα του Άρη πλημμύρισε τα πνευμόνια μου.
Χαμογέλασα και άφησα τα διαφημιστικά φυλλάδια, που είχα βρει προηγουμένως στο γραμματοκιβώτιο του, πάνω στον πάγκο της κουζίνας. Έβγαλα την τσάντα μου και την πέταξα στο πάτωμα.
Αποφάσισα να κάνω ένα μπάνιο, έτσι μπήκα στην τουαλέτα και έβγαλα τα ρούχα μου. Παραμέρισα την κουρτίνα και άνοιξα το ζεστό νερό. Σιγά σιγά το σώμα μου άρχισε να χαλαρώνει και όταν τελείωσα ένιωθα ήδη πολύ καλύτερα.
Μπήκα στο δωμάτιο του και άδεισα όλο το περιεχόμενο της τσάντας μου στο πάτωμα για να τακτοποιηθώ. Συνειδητοποίησα ότι για κακή μου τύχη είχα πάρει μαζί μου καταλάθος μόνο κοντομάνικα μπλουζάκια και έτσι ήμουν υποχρεωμένη να δανειστώ κάτι δικό του.
Πλησίασα την συρταριέρα του και έσφιξα την πετσέτα μου πάνω μου για να μην μου πέσει. Άνοιξα το συρτάρι με τις μπλούζες του και έβγαλα ένα γκρι φούτερ που έφτανε μέχρι τα γόνατα μου. Το πέρασα πάνω από το κεφάλι μου και άφησα τα βρεγμένα μου μαλλιά να πέσουν ελεύθερα στους ώμους μου.
Άρπαξα τον φορτιστή μου από το πάτωμα και τον σύνδεσα με το ξεφώρτιστο πλέον κινητό μου. Το άφησα πάνω στο γραφείο του και πλησίασα το κρεβάτι.
Παρατήρησα τα ράφια πάνω από το κρεβάτι που ήταν γεμάτα με φωτογραφίες και σκαρφάλωσα για να τις κοιτάξω. Πήρα στα χέρια μου την πρώτη κορνίζα και χαμογέλασα.
Ήταν ξεκάθαρα ο Άρης αγκαλιά με ένα ακόμη αγόρι με ξανθά μαλλιά. Μια κυρία αρκετά γνώριμη φυσιογνωμικά στεκόταν από πίσω τους και τους κρατούσε από τα πλευρά. Πόσο της έμοιαζε ο Άρης! Έπρεπε να ήταν η μητέρα του.
Η ακριβώς δίπλα ήταν μια παρέα αγοριών σε έναν μεγάλο καναπέ. Μερικοί καπνίζαν, μερικοί πίναν και άλλοι χαμογελούσαν στον φακό. Ο Άρης ήταν αγκαλιά με μια κοπέλα με βαθυκόκκινα μαλλιά και χαμογελούσαν και οι δύο, ενώ ο Άρης κρατούσε ένα τσιγάρο στο ελεύθερο του χέρι.
Αυτή που μου τράβηξε περισσότερο την προσοχή απεικόνιζε τον Άρη αγκαλιά με το ίδιο κορίτσι. Ήταν αρκετά μικρός εδώ. Η κοπέλα ήταν χωμένη στο στέρνο του και ο Άρης είχε ρίξει το κεφάλι του πίσω γελώντας. Και οι δύο έμοιαζαν να μην ήξεραν ότι τους έβγαζαν φωτογραφία.
Δεν άργησα να νιώσω αυτό το τσίμπημα της ζήλειας στο στέρνο μου ώσπου παρατήρησα καλύτερα την κοπέλα. Ήταν η Ζαφειρένια! Ήξερα πολύ καλά ότι ο Άρης και η Ζαφειρένια δεν είχαν ποτέ κάτι ερωτικό μεταξύ τους.
YOU ARE READING
Anarchy
Teen Fiction[ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΈΝΗ] "Για που νομίζεις ότι το έβαλες;" Με ρώτησε, ενώ εγώ εστίασα το βλέμμα μου στα καταγάλανα μάτια του που ξεπρόβαλαν μέσα από την μαύρη μάσκα του. Μου κίνησε τόσο το ενδιαφέρον που επιθυμούσα να την τραβήξω και να αποκαλύψω το πρόσωπο τ...