Κεφάλαιο 43

10.8K 843 86
                                    

"Δηλαδή τι σκοπεύεις να κάνεις;" Με ρώτησε η Αναστασία όταν βγήκαμε από το προαύλιο του σχολείου. Σταθήκαμε κοντά στα κάγκελα και περιμέναμε τον Άρη να έρθει.

"Αλήθεια δεν ξέρω. Για το μόνο που είμαι σίγουρη είναι ότι όσο περισσότερο μένω στον Άρη τόσο χειρότερα τα κάνω" Απάντησα ξεφυσώντας απαισιόδοξα.

"Κάλη έχετε ξεκαθαρίσει τι συμβαίνει μεταξύ σας; Θέλω να είσαι σίγουρη για το τι θα κάνεις προτού πάρεις την τελική σου απόφαση" Με συμβούλεψε και την αγκάλιασα.

"Κάλη.. δεν θέλω να φρικάρεις αλλά οι γονείς σου είναι εδώ και έρχονται προς το μέρος μας" Ψέλλισε και την έσπρωξα ελάχιστα για να δω τι εννοούσε. Και όντως οι γονείς μου ήταν εδώ και δεν φαινόντουσαν και πολύ ήρεμοι.

"Γίνεται όλο και καλύτερο" Με σκούντηξε διακριτικά και μου έδειξε τον Άρη ο οποίος έβγαινε από το αυτοκίνητο του και ερχόταν και αυτός προς το μέρος μας νευριασμένος.

"Ω θεέ μου" Αναστέναξα έτοιμη να βάλω τα κλάματα και παρέμεινα στην θέση μου έτοιμη χωρίς να ξέρω τι να κάνω.

"Τέλος νεαρή μου οι ασυναρτησίες! Θα έρθεις μαζί μας" Φώναξε ο πατέρας μου και με τράβηξε πάνω του με δύναμη.

"Τα χέρια σου μακριά από την Κάλη αυτή τη στιγμή" Ακούστηκε η φωνή του Άρη ο οποίος παραδόξως δεν φώναζε.

"Εσύ μας έλειπες τώρα! Ποιό είναι το πρόβλημα σου παλικάρι μου; Πόσες φορές θα κάνουμε αυτή τη συζήτησή; Η Κάλη δεν ανήκει μαζί σου, την καταστρέφεις! Αυτή δεν είναι η κόρη μου, κοίτα τι της έχεις κάνει!" Τον κατηγόρησε ο πατέρας μου και ο Άρης για μερικά δευτερόλεπτα έμεινε ακίνητος.

"Το μόνο σίγουρο είναι ότι είσαι ο μόνος που δεν είναι σε θέση να το κρίνεις αυτό.  Παραδέξου το λοιπόν είσαι εγωιστής! Βάζεις πάνω από την ευτυχία της κόρης σου την γνώμη του έξω κόσμου και τους ψευτοστόχους που έχετε βάλει για αυτήν" Απάντησε ο Άρης και ο πατέρας μου άφησε αργά το χέρι μου.

"Άσε τα άστοχα επιχειρήματα και παραδέξου επιτέλους ότι την κόρη μου την εκμεταλλεύεσαι για να περνάς καλά. Δεν θες να χάσεις το παιχνίδι σου παλιοαληταρά!" Τα λόγια του με έκαναν να γουρλώσω τα μάτια μου.

"Πατέρα σταμάτα!" Φώναξα και με χαστούκισε σαν να το είχε προγραμματισμένο. Μόλις το είδε αυτό ο Άρης χήμιξε πάνω του και τον έπιασε από τον γιακά της μπλούζας του γεμάτος θυμό.

Anarchy Where stories live. Discover now