Κεφάλαιο 31

12.8K 903 104
                                    

Άρης

"Προσοχή!" Φώναξε ο Μπράντον και έδειξε ένα δακρυγόνο που από στιγμή σε στιγμή θα έσκαγε κοντά μου. Έτρεξα πίσω από έναν κάδο και προσπάθησα να βρω με το βλέμμα μου τον Ηλία.

"Διαλύστε το!" Ξαναφώναξε όμως εγώ παρέμεινα στην θέση μου. Χαμογέλασα διαβολικά και όταν εντόπισα τον Ηλία του έκανα νόημα.

Αυτός κατέλαβε και κατέβασε στην μάσκα για να καλύψει το πρόσωπο του. Αντέγραψα τις κινήσεις του και άνοιξα τον σάκο μου για να βγάλω αυτά που χρειαζόμουν.

Όταν ήμουν πανέτοιμος σηκώθηκα όρθιος και ο λιγοστός καπνός που υπήρχε πλέον τριγύρω δεν με έκρυβε.

"Εκεί!" Φώναξε μια από τις μαϊμούδες, που ονομάζουν μπάτσους, και πριν προλάβουν να κάνουν κάτι έσπρωξα με το πόδι μου τον κάδο πάνω τους και πετάξαμε ταυτόχρονα με τον Ηλία από ένα εκρηκτικό στα σκουπίδια.

Ο κάδος πήρε φωτιά και αρχίσαμε να τρέχουμε για να βρούμε την υπόλοιπη συμμορία. Ήταν κρυμμένοι σε ένα σκοτεινό στενό τέσσερα τετράγωνα πιο κάτω.

"Τι κάνατε;" Μας ρώτησε η Ζαφειρένια που μας πλησίασε με ανησυχία και της χαμογέλασα.

"Απολύτως τίποτα" Είπε ο Ηλίας και μας προσπέρασε. Η Ζαφειρένια αφού με κοίταξε για λίγο με απορία άρχισε να περπατά προς τον Μάρκο και έμεινα μόνος.

"Γυρνάμε στην αποθήκη" Μας έκανε νόημα ο Μπράντον και μαζευτήκαν. Όλοι φαινόντουσαν πολύ χαρούμενοι με τα κατορθώματα τους.

"Εγώ θα γυρίσω μόνος μου" Τους είπα και κανείς δεν έδειξε να ενδιαφέρεται. Τους ακολούθησα μέχρι ένα σημείο και από εκεί και πέρα πήρα τον δικό μου δρόμο προς το αμάξι μου.

Μπήκα μέσα και τεντώθηκα για να πάρω τον μαύρο σάκο μου από τα πίσω καθίσματα. Έβγαλα τα λερωμένα μου ρούχα και άλλαξα σε καινούργια και καθαρά.

Έβαλα μπρος και άνοιξα το ραδιόφωνο. Η μελωδία της μουσικής, που έπαιζε από τον άκυρο σταθμό, άρχισε να μου την δίνει στα νεύρα έτσι το έκλεισα κατευθείαν ενοχλημένος.

Οδηγούσα με προσείλωση και που και που κοιτούσα τριγύρω μου τον κόσμο που έκανε την βραδινή του βόλτα στο κέντρο της πόλης.

Όταν έφτασα στον προορισμό μου κλείδωσα το αμάξι μου και έψαξα στις τσέπες μου για μερικά κέρματα. Ύστερα πλησίασα το κοντινότερο περίπτερο και χωρίς να κοιτάξω τον περιπτερά, τοποθέτησα στην πλαστική επιφάνεια ένα κουτάκι μπύρας και τα λεφτά.

Anarchy Where stories live. Discover now