Ξάπλωσε δίπλα μου και έβαλε τα χέρια του πίσω από το κεφάλι του, κοιτώντας το ταβάνι χωρίς να μιλάει. Διστακτικά τον πλησίασα και ακούμπησα στο γυμνό στέρνο του το οποίο ανεβοκατέβαινε ακόμη λαχανιασμένα.
"Συγνώμη για χθες.. είχα πολλά νεύρα και σκέφτηκα ότι θα ήταν καλύτερο να φύγω πριν κάνω κάποια μαλακία που θα την πλήρωνα πολύ ακριβά" Απολογήθηκε και αναστέναξα σιγανά γιατί δεν είχα όρεξη να μιλήσω για αυτό το θέμα, δεν ήθελα να χαλάσει η στιγμή.
"Είναι εντάξει, καταλαβαίνω.. μπορούμε να μην πιάσουμε αυτήν την συζήτηση; Κάποια άλλη φορά που θα είμαστε και οι δύο σε θέση να μιλήσουμε για αυτό το θέμα χωρίς φωνές και λοιπά τότε ναι αλλά όχι τώρα, σε παρακαλώ" Απάντησα και τύλιξε το χέρι του γύρω μου ανεβάζοντας με πάνω του.
"Σε λατρεύω, το ξέρεις αυτό;" Με ρώτησε πιο εύθυμα και γέλασα με την χαριτωμένη έκφραση του προσώπου του.
"Χμμ ναι" Απάντησα και με κοίταξε πονηρά. Ξαφνικά σηκώθηκε από το κρεβάτι με εμένα στην αγκαλιά του!
"Τι λες για εκείνο το μπάνιο που συζητούσαμε προηγουμένως;" Σήκωσα το φρύδι μου και απάντησα θετικά στην πρόταση του. Τι άλλο μπορούσα να κάνω άλλωστε;
[...]
"Άφησε με να κοιμηθώ" Παραπονέθηκα και βύθισα το κεφάλι μου περισσότερο στο μαξιλάρι του αλλά αυτός δεν με άφησε σε ησυχία! Συνέχισε να με πειράζει όσα παράπονα και να του έκανα, όσες φορές κι αν του φώναξε.
"Το μωρό μου κουράστηκε σήμερα" Με κορόιδεψε και τον χτύπησα στο κεφάλι με το μαξιλάρι αγανακτισμένη.
"Άρη σταμάτα! Αύριο πρέπει να ξυπνήσω νωρίς για να πάω στο σχολείο και εσύ με ενοχλείς εδώ και μισή ώρα" Γκρίνιαξα και γέλασε. Έσκυψε πάνω από το κεφάλι μου και μου έδωσε το εκατομμυριοστό φιλί στο μάγουλο για απόψε.
"Εντάξει εντάξει. Αφού σε βασανίζω τότε θα σε αφήσω να ησυχάσεις" Είπε θλιμμένα και πήγε να σηκωθεί από το κρεβάτι όμως πρόλαβα και τον άρπαξα από την μπλούζα. Τον έκλεισα στην αγκαλιά μου και τύλιξα το πόδια μου γύρω από την μέση του.
"Δεν είπα να με αφήσεις μόνη μου" Νιαούρισα και γέλασε. Άρχισε να χαϊδεύει απαλά τα μαλλιά μου και σύντομα με πήρε ο ύπνος.
[...]
"Άντε ρε Άρη θα αργήσω!" Φώναξα και έβγαλα το κινητό μου από την σχολική μου τσάντα για να δω τι ώρα είναι. Μόλις το άνοιξα οι ειδοποιήσεις των κλήσεων αρχίσαν να πέφτουν βροχή! 22 αναπάντητες από τον 'Μητέρα', 46 αναπάντητες από τον 'Πατέρας' και 1 αναπάντητη από τον 'Μπαμπάς Άρη'.
YOU ARE READING
Anarchy
Teen Fiction[ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΈΝΗ] "Για που νομίζεις ότι το έβαλες;" Με ρώτησε, ενώ εγώ εστίασα το βλέμμα μου στα καταγάλανα μάτια του που ξεπρόβαλαν μέσα από την μαύρη μάσκα του. Μου κίνησε τόσο το ενδιαφέρον που επιθυμούσα να την τραβήξω και να αποκαλύψω το πρόσωπο τ...