1. Kapitola

6.6K 286 64
                                    

SHAWN
Probudí mě polibky na tvář. Trhnu sebou a otevřu oči.
,,Dobré ráno." usměje se dívka nade mnou. Skloní hlavu a pokrývá můj krk malými polibky. Zhluboka se nadechnu. Rána bývají nejtěžší.
,,To by stačilo." zamumlám a odhodím dívku na druhou stranu postele.
,,Co je?" prohrábne si rukou dlouhé blond vlasy.
,,Nic. Jen nejsem muchlovací typ."
,,Aha." se zívnutím si protáhne tělo.
,,Zajdeme někam na snídani?" zeptá se mě s úsměvem na tváři.
,,Ne." odseknu a zírám do stropu.
,,Takže si uděláme snídani tady? Uvaříme něco spolu?" chuť se usmívat jí pořád nepřešla. Ale brzo přejde.
,,Podívej, Samantho..." otočím hlavu směrem k ní.
,,Savannah." opraví mě. Už se neusmívá. Co jsem říkal...
,,To je jedno." mávnu rukou. Jméno není důležité. Za pár sekund ho stejně zase zapomenu.
,,Děláš si ze mě srandu? Jak jedno?!" naštvaně vstane z postele a oblékne si své mini červené šaty.
,,Hele, užili jsme si a tím to končí." zvednu se z postele na nohy.
Najdu na zemi své spodky a natáhnu je na sebe.
,,Kdybych věděla, že ti jde jen o sex na jednu noc, tak bych do toho rozhodně nešla!" pokouší se zapnout si zip na zádech, ale nepohne s ním ani o milimetr.
,,Řekl jsem ti, že hledám jen vztah na jednu noc." upozorním ji, když jsem jí pomohl zip zapnout. Neodolám a plácnu jí po zadku. Vykřikne a otočí se.
,,Jo? A co jsem ti na to řekla?"
,,Jsem tak opilá a nadržená, že mi to je jedno." imituju její opilý hlas.
,,A kdo mě opil? Ty!" zabodne mi prst do nahé hrudi.
,,Shawne? Jsi tu?" uslyším hlas z chodby.
,,A sakra!" začnu panikařit.
,,Schovej se do skříně!" šeptem křiknu na Savannah... Samanthu? To je jedno...
Popadnu jí za loket a táhnu směrem ke skříni.
,,Cože? Zalez si tam sám!" vykřikne.
,,Pssssst." zakryju jí pusu dlaní.
,,Au!" vykřiknu. Ta potvora mě normálně kousla!
,,Co se to tu děje?" dveře od mé ložnice se rozlétnou a v nich stojí naštvaný Andrew. Odskočím od mého nočního úlovku a pokusím se tvářit aspoň trochu provinile. Ale moc mi to nejde. Nelituju toho. Nikdy jsem ničeho nelitoval.
,,Já odcházím." dívka pohodí vlasy a projde kolem mého manažera bez povšimnutí.
,,Něco jsi mi slíbil!" Andrew vybouchne vzteky.
,,Promiň." pípnu.
,,Takhle to opravdu dál nejde, Shawne." povzdychne si a vytáhne z kapsy od kalhot mobilní telefon. Něco na něm naklape a podá mi ho.
Zírám na fotku mě a té holky, která před minutkou odešla.
Fotograf nás vyfotil zrovna ve chvíli, kdy jsem jí strkat jazyk pomalu až do krku.
,,Přečti si komentáře." vyzve mě.
Očima přejíždím po komentářích.
Uživatel MendesMyLove napsal komentář Tohle už přehání. Muchovat se s nějakou štětkou na veřejnosti. Končím s ním!
Uživatel ShawnsOnlyWife napsal komentář Zase se tahá s nějakou courou! Opouštím Mendes Army!
Uživatel MendesGirl1998 napsal komentář Co to je zase za děvku?! Shawn je můj! A nebo víte co? Ať si ho ta děvka nechá. Končím se Mendesem. Děvkař jeden!
Podobných komentářů tam bylo stovky.
,,Tak příjdu o pár fanynek." odfrknu si a vrátím Andrewovi mobil.
,,O pár fanynek?! Viděl jsi za poslední týden svůj instagram? Twitter?"
Přejdu ke stolu a vezmu do ruky můj IPhone. Najedu nejdříve na Twitter. Všimnu si, že mi ubylo přes tisíc sledujících. Pak najedu na instagram. Tam mě dokonce přestalo sledovat přes dva tisíce lidí.
,,Super." zamumlám ironicky.
,,Takhle to dál nejde, Shawne! Nepřišel jsi jen o sledující na sociálních sítích, ale taky rapidně klesla prodejnost! Po tvém parfému už neštěkne ani pes. Tvoje letní turné začíná už skoro za dva měsíce, a ještě není vyprodané! Minulý rok jsi turné vyprodal do pár dnů!"
,,Hmm." prohrábnu si rukou vlasy. Pitomý fanoušci! Co jim je pitom, s kým se tahám?!
,,To je všechno co na to řekneš? Tvrdě jsi makal, aby ses dostal tam kde jsi! A teď to zahodíš jen kvůli tomu, že nedokážeš svýho kamaráda udržet v kalhotách?!" Andrew naštvaně začne přecházet po místnosti.
Má pravdu. Neumím si bez sexu představit pomalu ani den. Jednou jsem to zkoušel vydržet co nejdíl. Dopadlo to tak, že jsem vydržel dva týdny, ale přivedl jsem si domů hned tři holky naráz. A to nezmiňuju, jak jsem ty dva týdny byl na nervy. Štvalo mě snad všechno...
,,A co mám dělat, když to prostě potřebuju? Víš, jak to dopadlo posledně, když jsem se pokoušel přestat..."
,,Co takhle tvoje ruka? Nebo přítelkyně?" navrhne.
,,Ruka? To není ono. A přítelkyně? To nemyslíš vážně." rozchechtám se.
,,Co je na tom tak vtipnýho?"
,,Já a přítelkyně.... Ty dvě slova nejdou dohromady. Přítelkyně jsou strašně dotěrný, chtějí se mazlit, chtějí chodit na rande, utrácí tvoje prachy za kraviny..."
,,A co chceš jako dělat? Jestli tě načapou s další holkou, tak na turné pojedeš zbytečně, protože tam nikdo nebude!" zařve po mně, než odejde z mého bytu.
To jsem teda nechtěl. Miluju zpěv. Miluju ten pocit, když stojím na jevišti a mám kontakt s fanoušky.
Zatraceně! Co budu dělat?!

Tak je tu nová kniha :D Doufám, že se bude líbit ❤️ Moc děkuji za všechny ohlasy 💖

Fake Love (Shawn Mendes CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat