Shawn
Nechce se mi ani pohnout. Jsem tak příjemně vyčerpanej. Můj kamarád Frank je stále uvnitř Aimee. Hlavu mám položenou na její hrudi a spokojeně oddechuju. Vždycky ihned po sexu jsem se svalil na svou polovinu postele a usnul, nebo jsem dělal, že spím, abych se s těma holkama nemusel bavit. S Aimee je to ovšem úplně jinak. Nechci opustit její tělo, je mi v ní tak dobře.
,,Shawne?" ozve se do ticha.
,,Hmm." zamumlám.
,,Jsi těžkej." postěžuje si.
,,Promiň." trochu se nadzvednu, ale nepřeruším spojení našich těl. Políbím ji na bradavku a ta okamžitě stuhne. Tak málo stačí k tomu, abych se vzrušil. Oba zalapáme po dechu. Můj kamarád se probouzí k životu, přímo uvnitř ní.
,,Druhý kolo?" usměju se na ni a skousnu i druhou bradavku.
,,Klidně." vydechne. Začnu se pomalu pohybovat. Na nějaké extra rychlé pohyby jsem ještě stále trochu otupělej, díky předchozímu orgasmu.
,,Shawne... Rychleji... Šukej mě rychleji." žadoní. Tak jo, to mě úplně probralo. Je tak zatraceně žhavá, když mluví sprostě. A já jsem díky tomu nadrženější. Splním její požadavek a divoce buším do jejího těla. Taky kromě rychlosti změním i úhel přírazů, abych trefoval její bod G a tím zdvojnásobil tu slast. Nikdy jsem se o žádnej bod nezajímal. Vždycky jsem sex odbyl, chtěl jsem, aby už konečně bylo po všem. Nikdy jsem se o pocity holek nezajímal. S Aimee je to vše jinak. Chci jí co nejvíc potěšit. Nevím, kde se to vzalo, že mi na ní tak záleží. Nikdy mi na žádné holce nezáleželo.
Sáhnu mezi naše těla a pohladím jí přes klitoris. Nadzvedne se, její boky se tlačí tvrději proti mně.
,,Potřebuju, aby ses udělala, Aimee." říkám hlasitě, aby mě přes její stény mohla slyšet. Chci se udělat opět společně s ní. Jsem tak zatraceně blízko.
,,Udělej se pro mě." zasténám a tělem mi začne projíždět orgasmus.
,,Bože, Shawne." zakřičí a znehybní. Je to tak skvělý, cítit její orgasmus zatímco prožívám vlastní. Hlava mi opět padne na její dokonalá prsa. Spokojeně chvilku vydýcháváme tu extázi a pak oddělím naše těla. Kdybych v ní ještě chvilku zůstal, vzal bych si jí potřetí a to už by jsme se asi zítra nepostavili na nohy. Lehnu si na záda těsně vedle jejího vyčerpaného těla a přehodím přes nás deku.
,,Chvilku si odpočineme." zívnu a přitáhnu si Aimee na hruď. Vyčerpáním zavřu oči.
,,Dobře." zašeptá.
******
,,Mohlo mi to bejt jasný." uslyším z dálky hlas.
,,Shht, vzbudíš ho." slyším druhý hlas. To je Aimee? S kým to mluví? Otevřu oči a vidím Aimee stát ve dveřích. Na tu druhou osobu nevidím.
,,Pojď se mnou." ozve se mužský hlas.
,,Nikam s tebou nejdu. Běž pryč."
Vyskočím z postele a jdu ke dveřím.
,,Kdo je to?" promluvím a prohrábnu si rukou vlasy. Aimee se na mě otočí a vytřeští oči.
,,Ehmm." odkašle si a uhne pohledem.
,,Co?" nechápu.
,,Obleč se." špitne. Podívám se dolů. Můj kamarád pozoruje podlahu. Sakra, zapoměl jsem, že jsem úplně nahej. Najdu svoje boxerky na zemi a obleču si je. Dalším oblečením se už nezdržuju.
,,Tak, kdo to je?" postavím se do dveří vedle Aimee. Pohled mi spočine na muži. Je celkem vysokej, ale je o malej kousek menší než já. Vlasy má kratší černé barvy jako uhel a jeho zelené oči mě propalují pohledem.
,,Jsem její přítel." řekne. Přítel? Cože? Aimee má přítele? Proč mi to sakra neřekla?!
,,Není můj přítel. Jen chce být." vysvětlí Aimee. Ach, díky bohu...
,,Kecá. Jsem její přítel! To je tvůj klient, Aimee?" dál na mě zírá s nenávistí v očích.
,,Není můj klient. Už jsem ti to říkala, je to můj přítel. A laskavě se nanazývej mým přítelem, když jím nejsi!" Aimee zvýší hlas. Začíná být naštvaná.
,,Raději jdi, kámo." prohodím a chytnu Aimee kolem pasu.
,,Ty mi neříkej, co mám dělat, buzno." strčí do mě. Trochu zavrávorám, ale nevrazí do mě tak silně, abych spadnul na podlahu.
,,Buzno? Tak pro tvoje info, s Aimee jsme měli dnes dost žhavěj sex. Dvakrát." řeknu a taky do něho strčím.
,,Vypadni odsud!" zavrčím.
,,Ne dřív než tě zmlátím." ožene se po mně pěstí, ale uhnu.
,,Jakeu!" zakřičím, abych zavolal ochanku.
,,To říkám, seš buzna. Protože buzny se nedokážou prát, aby si nezlomili nehtíky." začne se mi vysmívat. Krev se ve mně začne vařit, takže na Jakea nečekám a vrhnu se na toho idiota.
ČTEŠ
Fake Love (Shawn Mendes CZ)
FanfictionZ mladého a velmi populárního zpěváka se stal děvkař. Každou noc má v posteli jinou dívku. Fanynkám se jeho chování nelíbí, proto ho opouští a Shawn se stává méně populárním.. Co bude muset udělat, aby svou kariéru zachránil?