71. Kapitola

2K 177 16
                                    

Aimee
O tři týdny později
,,Nejsem až moc vystajlovaná?" ptám se Denis zatímco na sebe koukám do zrcadla. Tělo mi obepínají delší bílé šaty s květinami, na nohou mám květinové balerínky a rozpuštěné vlasy mi zdobí stříbrná čelenka. Denis je tu v New Yorku se mnou, protože se tu vždycky chtěla podívat.
,,Ne. Vypadáš bezchybně." uváže kus látky s květinovým vzorem kolem mé hůlky, aby se mnou ladila. Celé tři týdny jsem makala, abych se zbavila berlí a povedlo se. Teď mi k chůzi stačí hůl. Už nohy za sebou netáhnu, nyní je už malinko sem tam zvednu, ale vetšinu času nimi jen šourám o zem.
,,Nejsem moc překytkovaná?" nedá mi to. Jsem samá růže.
,,Už toho nech. Vypadáš dokonale, věř mi. Shawn z tebe bude paf a ty lidi na svatbě taky." usměje se na mě její odraz v zrcadle.
,,Snad máš pravdu... Tak jo, děkuji ti. Za pár hodin budeme zpatky. Musím letět." obejmu ji a pomalu jdu před hotel, kde na mě čeká Shawn, aby jsme mohli jet na tu svatbu Hailey a Justina.
,,Páni." hvízdne Shawn, když mě spatří.
,,Budeš tam nejkrásnější." chce mě políbit, ale já ho zarazím.
,,Rozmažeš mi rtěnku." vysvětlím. Denis si s mým make upem dala opravdu záležet. Rty mi nepatrně zvětšila konturovací tužkou a vybarvila je světle červeným odstínem. Vypadám díky tomu starší, což se mi líbí, protože jinak mi lidé hádají maximálně devatenáct let, což je o osm let méně než je můj skutečný věk.
,,Tak tě aspoň políbím na tvář." krátce přitiskne rty na levou tvář mého obličeje.
,,Jsi opravdu nádherná. To ty vždy, ale tohle je....Prostě úchvatný." složí mi kompliment.
,,Děkuju. Taky vypadáš krásně."
Má na sobě černý oblek s bílou košilí.
Shawn mi pomůže do auta a během čtvrt hodinky jsme v kostele. Je tu hodně lidí. Shawn se s pár lidmi přátelsky pozdraví, ale do řeči se s nimi nezapojí. Místo toho si se mnou proplete prsty a jdeme se posadit do jedné z mnoha dřevěných lavic. Od oltáře je to druhá lavice zleva. Rozhlédnu se pořádně po kostele a zjistím, že ladím s interiérem. Květinová výzdoba je hodně podobná mým šatům. Řeknu to Shawnovi a toho to rozesměje. Má moc krásný úsměv. Kdykoliv se směje, pohladí mě to po duši. Když je on veselý, tak já v zápěstí hned taky. Zasměju se společně s ním a stisknu jeho dlaň.
K oltáři už přichází kněz, tak utichneme. V zápětí přichází ženich. Šokuje mě, jak je oblečený. Místo svatebního obleku má na sobě černé delší kraťasy a bílou košili s černým rozepnutým sakem. Na nohou má černé tenisky.
,,To je tedy úroveň." ozve se za mnou ženský hlas.
,,To tedy ano. Vandrák jeden." přitáká další žena. V duchu s nimi souhlasím. Tahle přijít na vlastní svatbu je pěkné nevhodné. Chudák Hailey.
Ozve se hudba oznamující příchod nevěsty a všichni otočí hlavy na stranu aby viděli její příchod. Jde sama, nikdo jí nevede jak bývá zvykem. Její šaty mě ale naprosto šokují. Odhalují vše, co se dá. Vypadá to, že každou sekundu jí vyskočí ňadra z šatů. Taky jsou vidět červené krajkové kalhotky a modrý podvazek, díky velkému rozparku na boku. Aspoň, že ty šaty jsou bílé a na nohou má lodičky stejné barvy. Závoj nemá, tak můžeme vidět její účes. Vlasy má jen vyčesané do vysokého culíku. Žádná ozdoba ani čelenka vlasy nezdobí.
V ruce má alespoň kytici bílých růží. Ty jsou opravdu nádherné.
Hailey se postaví k oltáři vedle Justina a kněz započne obřad.
Podívám se po očku na Shawna, který zírá na nevěstu. Vypadá to jako kdyby jí skenoval pohledem. Pustím jeho ruku a založím si paže na hrudi. Shawn se na mě podívá, ale já dělám, že ho nevidím. Dívám se na Hailey a přemýšlím, co na ní vidí. Ano, je hezká v obličeji a má krásnou postavu, ale ty šaty jsou prostě strašný. Vypadá jako coura na rozlučce se svobodou. Tohle se mu přece nemůže líbit... Nebo ano? Přece jenom se tahal s podobnými typy. A chodí se mnou, bývalou prostitutkou. Není divu, že na ní tak zírá. Já už se oblékám normálně, tak nemá možnost vidět podobný styl oblečení. Ale to neznamená, že se mi to líbí a schvaluju to.
Hailey a Justin si řeknou své ano a kněz je prohlásí za manželé.
,,Miluju tě!!!!!" zakřičí Justin a popadne svou manželku kolem pasu a věnuje jí celkem dlouhý polibek.
Hosté začnou tleskat a novomanželé ruku v ruce odchází z kostela. Všichni jdeme za nimi ven, aby někdo mohl chytit svatební kytici.
Hailey se postaví ke kočáru, hlasitě napočítá do tří a pak hodí kytici za sebe. Letí vysoko a dopadne přímo na mě. Zasáhne mě do hlavy a já jsem ráda, že se udržím na nohou. Volnou rukou uchráním kytici před pádem na zem. Je těžká a velká. Lidé kolem mě začnou tleskat a nevěsta zapíská. Sakra, chytila jsem kytici, což znamená, že jsem další na řadě, kdo by se měl vdávat...
Hailey všem zamává a oznámí, že bude svatební hostina v nedaleké restauraci. Pak společně s Justinem nasedne do kočáru a odjede. Kolem mě a Shawna se utvoří hlouček lidí a začnou se nás vyptávat na svatbu.
,,Kdy jí požádáš o ruku, Shawne?"
,,Kde bude svatba?"
,,Chcete se vzít taky v kostele nebo jen na radnici?"
Nevím, co bych řekla, tak mlčím. Shawn je na tom stejně.
,,Pojď, jdeme." pobídne mě Shawn a požádá dav, aby se rozestoupil. Ustoupí nám z cesty a jdeme k autu. Shawn mi opět pomůže na sedadlo spolujezdce. Bez jediného slova nastartuje a nepromluví dokud nezastaví před restaurací.
,,Máš hlad?"
,,Já na tu hostinu nechci." oznámím.
,,Proč? Kvůli těm dotěrným otázkám? Řeknu jim, aby s tím přestali."
,,Ty dotěrné otázky bych přežila. Ale nesnesu tvoje zírání na Hailey."
,,Já nezíral."
,,Ale prosím tě... Málem jsi jí tam svlékl pohledem."
,,To není pravda. Ty šaty byly jak pro štětku."
,,Však právě. Štětky jsou přece tvůj typ, ne?" začínám být vytočená, že to popírá. Kdybych měla nohy v pořádku, vystoupila bych z auta a šla bych těch několik kilometrů klidně pěšky...
Shawn na to nic neřekne, nastartuje motor a jede směrem k hotelu.

Fake Love (Shawn Mendes CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat