Shawn
,,Zlato, všechno zabaleno? Musíme vyrazit!" volám na svou manželku z chodby našeho domu. Máme letět na líbánky a musíme hned vyrazit, jinak nestihneme letadlo.
,,Já... Nevím, jestli můžu letět letadlem." výjde z koupelny.
,,Copak? Není ti zase dobře?" trochu se vyděsím. Všiml jsem si, že v posledních dnech jí není moc dobře. Když jsem se zeptal, zda je v pořádku, odbyla mě s tím, že je v pohodě.
,,To zrovna ne... Jen....." odmlčí se a na pár sekundu zmizí v koupelně. Když se vrátí, tak v ruce drží něco malého a bílého. Vypadá to jako teploměr.
,,Máš horečku?" přiložím ji dlaň na čelo.
,,Nejsi horká." poznamenám.
,,Shawne, píšou, že to není sto procentní. Ale... asi jsem těhotná." ukáže mi dvě čárky na přístroji.
,,Dvě čárky značí těhotenství." vysvětlí. Zírám na ty dvě červený čárky a nevím, co říct. Aimee je těhotná! Budu otec... Bude to holčička, krásná jako moje žena? Nebo to bude kluk, který mi bude podobný?
,,Řekni něco, cokoliv." promluví, když nic neříkám.
,,Budeme rodiči!" vykřiknu nadšeně a pevně jí obejmu.
,,Budeme mít dítě." zašeptám a políbím ji do vlasů.
,,Už se nemůžu dočkat, až ho uvidím. Bude to kluk? Nebo holčička? Budeme to chtít vědět? Nebo se necháme překvapit? Jak dlouho už jsi těhotná?" mám tolik otázek na které zatím není jasná odpověď.
,,Nečekala jsem, že budeš tak jásat. Popravdě jsem myslela, že budeš v šoku. Že nebudeš chtít mít tak brzo dítě."
,,Uvnitř tebe roste naše dítě a já ho už teď miluju. Je důkaz naší lásky." políbím ji na rty.
,,Moc tě miluju." usměje se na mě s láskou v očích.
,,Já tebe víc."
O osm měsíců později
,,Je to holčička." oznámí doktor, když Aimee po několika hodinách porodí.
,,Je v pořádku? Je zdravá?" ptám se potom, co přestřihnu pupeční sňůru a doktor kontroluje mou dceru.
,,Je úplně zdravá."
,,Dejte mi ji, prosím. Dejte mi mou, dcerku." dožaduje se Aimee. Sestřička jen holčičku umyje od krve, zabalí do malé dečky a dá ji Aimee do náruče.
,,Je tak nádherná. Tak nevinná." pohladím naši dceru po malé hlavičce. Jsem tak dojatý, že se mi do očí derou slzy.
,,Je dokonalá." Aimee po tváři stékají slzy.
,,Přesně jako ty." políbím svou ženu do vlasů. V tuto chvíli je všechno perfektní. Mám milující manželku a krásnou dceru. Jsem ten nejšťastnější muž na světě.Aimee
O šest let později
,,Dala jsem to! Mám to! Mám maturitu!" vykřikuju nadšeně a mávám před Shawnem maturitním vysvědčením, když výjdu z budovy střední školy. Jsem tak šťastná, že jsem dala maturitu dálkově.
,,Já věděl, že to dokážeš! Jsi úžasná, miláčku!" Shawn mi vrazí do ruky kytici růží a rychle mě políbí.
,,Ani nevím, jak jsem to dala... Testy v psané podobě byly v pohodě... Ale pak ústní bylo docela těžké... Němčina mi dala zabrat a bála jsem se, že ji nedám. Učitelka mi totiž dala téma schůzky. Abych si s ní domluvila německy nějakou schůzku a když jsem jí navrhla čas a den, tak řekla, že v ten den nemůže, že už něco má. Vím, že jsem se měla zeptat, kdy se jí to hodí jindy, ale v tu chvíli se mi všechny fráze vypařily z hlavy.... Jediné, co mě napadlo bylo, že jí řeknu, že je to její problém."
,,Neříkej, že jsi jí to řekla..." Shawnovi zacukají koutky úst.
,,A víš, že řekla? Komise se zasmála nad mou odpovědí, ale nakonec mi to uznali." ještě pořád nechápu, jak mi to mohli uznat. Odpověď byla sice v němčině, ale byla naprosto nevhodná...
,,Aimee... Ty jsi teda číslo." Shawn mě se smíchem obejme.
,,Jsem na tebe tak pyšný." pošeptá mi do ucha. Ze široka se usmívám. Jsem tak šťastná.
************,,Mami!!!" přiběhne do chodby naše pěti letá dcera Katy, když se Shawnem zrovna vejdeme do domu.
,,Kdepak máš brášku a chůvu?" dřepnu si a nechám ji, aby mi dala pusu, jak je zvyklá.
,,Chůva je u Alexe a on spinkááá a já se nudííím. " zapiští.
,,Tak pssst, ať Alexe nevzbudíš." přiložím si ukazováček na rty. Katy mě napodobí a běží pro něco do pokojíčku. Alexe jsem porodila dva roky po Katy, takže už má tři roky.,,Podívej, rodina. Táta už viděl. Já kreslila ve školce." Katy se vrátí s výkresem. Jsme tam všichni, dokonce i koťátko Nana, kterou si Katy vysnila na Vánoce.
,,Je to moc krásné. Jednou budeš malířka." pohladím jí po světle hnědých vláskách.
,,Táta taky říkal. Budu mít jednou svoji galerii a budu móóóóc slavná. Jako tátínek."
,,Ano, to budeš, princezno." vezme si jí do náruče a dá ji velkou pusu na tvář. Katy se zahihňá a Shawn jí postaví zpátky na nohy. Odejdu si schovat maturitní list a růže dát do vázy. Pak se jdu podívat na Alexe. Řeknu chůvě, že už může jít domů a zaplatím ji za hlídání.,,Katy chce jít na zmrzku." Shawn vejde do pokojíčku, kde stojím u Alexové postýlky a dívám se na svého syna jak spinká.
,,Pssst, ještě spí." zašeptám. Shawn tiše zavře dveře a stoupne si vedle mě.
,,Je tak rozkošný." zašeptá a pohladí Alexe po tvářičce.
,,Jako ty." opřu se o Shawnovo rameno.
,,Tak já jsem rozkošnej, jo? Vždyť mi pomalu táhne na třicet."
,,Ale rozkošnej jsi pořád." pohladím ho po tváři na které má vousy. Jsou to skoro dva roky, co se Shawn přestal holit do hladka. Ze začátku se mi to moc nelíbilo, ale zvykla jsem si rychle a stejně i s vousy vypadá pořád roztomile a mladě.
,,Ty jsi taky rozkošná." usměje se na mě a vezme můj obličej do dlaní.
,,Miluju tě, Shawne." říkám mu to sice snad pořád, ale nemůžu si pomoct. Přijde mi, že ho miluju každým dnem víc a víc.
,,Taky tě miluju." vždy mi to oplatí a následně svá slova stvrdí polibkem. Myslela jsem si, že po tolika letech už to líbání nebude jako dřív, ale není to pravda. Každý náš polibek je krásný a výjimečný. Ani jeden polibek ze začátku nikdy nebyl falešný...Vždycky v něm byl kousek naší lásky...End
To je ale shitskej epilog, co? Stydím se... Nic jinýho jsem bohužel ze svého mozku nedostala...
A někdo se mě v komentářích ptal, jak vypadá Aimee. Tak tady házím fotku...Tak z knihy už je to opravdu vše.. Možná ještě ask, jestli chcete. Tak kdyžtak otázky do komentářů a omlouvám se za tak hrozný epilog...
A moc děkuju za každé přečtení, za každou hvězdičku a komentář k celé knize a vidíme se u Fake Marriage, kde by kapitola měla vyjít do týdne❤️
ČTEŠ
Fake Love (Shawn Mendes CZ)
FanfictionZ mladého a velmi populárního zpěváka se stal děvkař. Každou noc má v posteli jinou dívku. Fanynkám se jeho chování nelíbí, proto ho opouští a Shawn se stává méně populárním.. Co bude muset udělat, aby svou kariéru zachránil?